- Δημοσιεύσεις: 1713
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 327
Ενεργοποίηση νέου μέλους
Επειδη υπάρχει πρόβλημα στην αποστολή email ενεργοποίησης νέου μέλους στείλτε Viber μήνυμα στο 6945100102 με το όνομα χρήστη που θέλετε ενεργοποίηση. Προσοχή!!! το τηλεφωνο δεν δίνεται για τηλεφωνικές κλήσεις παρά μόνο για μηνύματα στο viber.
Kεραμική αντίσταση για πέλλετ
Δεν πλήρωσες φράγκο....επειδή ξέρουν ότι θα γκρινιάξεις σε 248 μπλογκς και φορουμς......DOOM_NX έγραψε: Βλέπω εδώ γράφουν ότι οι αντιστάσεις δεν έχουν εγγύηση. Και γιατί παρακαλώ; 4 κεραμικές αντιστάσεις έκαψε φέτος ο Kiturami και δεν πληρώσαμε φράγκο. Μέχρι το Νοέμβρη προλαβαίνει να κάψει άλλη μια. Μετά... Δεν ξέρω. Και δεν κουμπώνει αυτή η στρόγγυλη της πρώτης σελίδας.
Ρώτα και άλλους.....
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- DOOM_NX
-
- Αποσυνδεμένος
- Bad Sector
- Δημοσιεύσεις: 4322
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 478
Nasikas έγραψε:
Δεν πλήρωσες φράγκο....επειδή ξέρουν ότι θα γκρινιάξεις σε 248 μπλογκς και φορουμς......DOOM_NX έγραψε: Βλέπω εδώ γράφουν ότι οι αντιστάσεις δεν έχουν εγγύηση. Και γιατί παρακαλώ; 4 κεραμικές αντιστάσεις έκαψε φέτος ο Kiturami και δεν πληρώσαμε φράγκο. Μέχρι το Νοέμβρη προλαβαίνει να κάψει άλλη μια. Μετά... Δεν ξέρω. Και δεν κουμπώνει αυτή η στρόγγυλη της πρώτης σελίδας.
Ρώτα και άλλους.....
Χαχαχαχαχα λες;

Αφού υποτίθεται ότι για 2 χρόνια είτε λειτουργεί άψογα, είτε ο πωλητής αναλαμβάνει να το επισκευάσει άνευ δικής μου δαπάνης. Σε όλα τα προϊόντα στην Ε.Ε. ισχύει αυτό.
Η σωστή ερώτηση είναι: τι ξέρει ο αντιπρόσωπος γι'αυτό το λέβητα; Ας μη δώσω απάντηση και αναστατώσω πάλι κόσμο. Το μόνο που έκαναν είναι να στείλουν καινούριες αντιστάσεις. Ούτε troubleshooting ούτε να αναρωτηθούν για την αιτία και να το ψάξουν ούτε τίποτα.antonis έγραψε: Το πρόβλημα είναι στον συγκεκριμένο λέβητα ή γενικά στους Kiturami? Ο αντιπρόσωπος τι λέει γι' αυτό?
Να μια φώτο Αντώνη:
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Δημοσιεύσεις: 1135
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 136
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- G.Akis
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Δημοσιεύσεις: 21
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 4
Η σωστή ερώτηση είναι: τι ξέρει ο αντιπρόσωπος γι'αυτό το λέβητα; Ας μη δώσω απάντηση και αναστατώσω πάλι κόσμο. Το μόνο που έκαναν είναι να στείλουν καινούριες αντιστάσεις. Ούτε troubleshooting ούτε να αναρωτηθούν για την αιτία και να το ψάξουν ούτε τίποτα.
[/quote]
Μήπως η αντίσταση στον Kiturami δεν είναι κεραμική αλά μεταλλική με κεραμική βάση? Όταν λήξει η εγγύηση τι γίνετε, πληρώνεις 3 αντιστάσεις τον χρόνο? Μήπως ταιριάζει κάποια από αυτές?
www.energy-footprint.gr/main.html?page=s...rowse&category_id=33
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Δημοσιεύσεις: 466
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 35
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Δημοσιεύσεις: 1713
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 327
Ενώ με την κανονική, πόση ώρα έκανε ?fotisbasm έγραψε: Σε λέβητα ΟPOP είχαμε 1 λεπτό και 40 δευτερόλεπτα έναυση με την κεραμική αντίσταση σε λίγο καιρό θα έχουμε καλύτερη εικόνα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.