Η υγραεριοκίνηση συμφέρει τελικά;
- giorgos m 35
- Αποσυνδεμένος
- Senior Member
- Δημοσιεύσεις: 58
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 3
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- liakjim
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Invicta Selenic 700 + passive heat exchanger
- Δημοσιεύσεις: 822
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 91
jps έγραψε: 1.Με πρόλαβε ο φίλος nikkal στην απάντηση του τρυπήματος στην πολλαπλή.
2.Ποιός είπε ότι θα σου κολλήσει ο κινητήρας;Εγώ ανέφερα ότι τα περισσότερα συστήματα υγραεριοκίνησης,όταν δουλεύει ο κινητήρας σε υψηλές στροφές,τα μπεκ ψεκάζουν βενζίνη για λόγους υπερθέρμανσης.
1. Η πολλαπλη εισαγωγης , δεν ειναι τμημα του κινητηρα.
2. Η "ξηρη καυση" που λες υποννοει την ελλειψη λιπανσης. Την υπερθερμανση δεν την ανεφερες ποτέ.
Παντως επειδη οντως τα νεας γενιας συστηματα ψεκαζουν ενα ποσοστο βενζινης (αναλογα το φορτιο ομως κ οχι τις στροφες πχ σε μια ανηφορα με 4η κ 2000στρ/λεπ μπορει να σου ψεκασει) , αφαιρουμε το μοναδικο για μενα μειον της υγραεροκινησης.
Παρουσίαση εγκατάστασης τζακιού εδώ -> www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...&id=57920&Itemid=384
Ορθός Τρόπος Δοκιμής Τύπων Μπρικέτας εδώ -> www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...&id=58124&Itemid=384
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- jps
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 355
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 119
liakjim έγραψε:
jps έγραψε: 1.Με πρόλαβε ο φίλος nikkal στην απάντηση του τρυπήματος στην πολλαπλή.
2.Ποιός είπε ότι θα σου κολλήσει ο κινητήρας;Εγώ ανέφερα ότι τα περισσότερα συστήματα υγραεριοκίνησης,όταν δουλεύει ο κινητήρας σε υψηλές στροφές,τα μπεκ ψεκάζουν βενζίνη για λόγους υπερθέρμανσης.
1. Η πολλαπλη εισαγωγης , δεν ειναι τμημα του κινητηρα.
2. Η "ξηρη καυση" που λες υποννοει την ελλειψη λιπανσης. Την υπερθερμανση δεν την ανεφερες ποτέ.
Παντως επειδη οντως τα νεας γενιας συστηματα ψεκαζουν ενα ποσοστο βενζινης (αναλογα το φορτιο ομως κ οχι τις στροφες πχ σε μια ανηφορα με 4η κ 2000στρ/λεπ μπορει να σου ψεκασει) , αφαιρουμε το μοναδικο για μενα μειον της υγραεροκινησης.
Για σένα κινητήρας θεωρείται μόνο ο κορμός (block);
Η πολλαπλή εισαγωγής που κουμπώνει πάνω στην κυλινδροκεφαλή,τίνος τμήμα είναι;
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- liakjim
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Invicta Selenic 700 + passive heat exchanger
- Δημοσιεύσεις: 822
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 91
jps έγραψε: Για σένα κινητήρας θεωρείται μόνο ο κορμός (block);
Η πολλαπλή εισαγωγής που κουμπώνει πάνω στην κυλινδροκεφαλή,τίνος τμήμα είναι;
H πολλαπλη εισαγωγης δεν τιποτα αλλο απο εναν σωληνα που φερνει αερα στον κινητηρα οποτε ειναι βοηθητικο εξαρτημα αυτου.
Παρολα αυτα δεν χρειαζεται να ερθουμε σε αντιπαραθεση. Ισως ειναι θεμα ερμηνιων. Ισως να επηρεαζομαι απο τις ναυτικες μηχανες που εχω σπουδασει. Οταν τρυπαω την πολλαπλη εισαγωγης δεν θεωρω οτι επεμβαινω στον κινητηρα.
Αν πχ σηκωσω καπακι κ αλλαξω εμβολα (σφηρυλατα) ή αν αλλαξω φλαντζα με πιο παχια ωστε να ριξω τον λογο συμπιεσης (περιπτωση προσθηκης turbo / μεγαλυτερου turbo ) εκει επεμβαινω οντως στον κινητηρα.
Παρουσίαση εγκατάστασης τζακιού εδώ -> www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...&id=57920&Itemid=384
Ορθός Τρόπος Δοκιμής Τύπων Μπρικέτας εδώ -> www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...&id=58124&Itemid=384
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- kinigos
- Αποσυνδεμένος
- Senior Member
- Δημοσιεύσεις: 72
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 6
Μ Ψ Τ Κ Λ, άσχετα λόγια. Τέλος πάντων. Συνεχίζω με αέριο για άλλα 15.000 χλμ και πάλι τα ίδια. Ξανά μανά πίσω στο συνεργείο. Έλεγχος συμπίεσης, όπου βρέθηκε ο 3ος κύλινδρος να έχει πρόβλημα.
Να μην σας κουράζω άλλο. Λύσιμο κινητήρα, όπου βρέθηκαν καμένες οι βαλβίδες εξαγωγής. Ο υπόλοιπος κινητήρας ήταν σαν καινούργιος. Αλλαγή βαλβίδων, εδράνων με κόστος συνολικό 800 ευρώ και όλα καλά πλέον. Από τότε το αέριο έχει δουλέψει μόνο σαν κατάσταση ανάγκης, σαν ρεζέρβα. Λοιπόν στο θέμα. Τα suzuki έχουν θέμα. Τα ford λένε το ίδιο. Και πολλά άλλα. Οταν το έψαχνα για τοποθέτηση στο δικό μου, είχα βρει μία ξένη ιστοσελίδα που έλεγε τα προβληματικά αυτοκίνητα. Έψαξα αλλά δεν μπόρεσα να τη ξαναβρώ. Όλα τα αυτοκίνητα έχουν θέμα με το αέριο, γιατί δουλεύουν σε υψηλότερες θερμοκρασίες μόνιμα. Μερικά το παρουσιάζουν σχεδόν άμεσα. Αλλά αργότερα. Πάντως στα πιο πολλά ο κινητήρας μετά από κάμποσα χλμ, χάνει σε απόδοση.
Από θέμα οικονομίας, ήμουν στο 35%. Υπολογισμένα όσο πιο αναλυτικά γίνεται.
Σε όσους το επιλέξουν, χαλαρή οδήγηση. Όταν δε πάτε ταξίδι και το πλακώνεται, πάντα στην βενζίνη. Το ίδιο και στα δύσκολα κομμάτια του δρόμου. πχ, ανηφοριές.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- vag1234
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- Moderator
- info@mixanologos-karystos.gr
Ομορφάντρα μου ΔΕΝ πειράζει, που πήρες τόσο ακριβό μηχάνημα, τώρα παρακάλα μην ακριβύνει και αλλό το καυσιμό σου!!!
Θέλουμε φθηνό Ελληνικό & ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ PELLET!!!!!!!!!...[IMG][/IMG][IMG]...[/IMG]
...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.