Ποδήλατο

Περισσότερα
10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #104533 από DOOM_NX
Απαντήθηκε από DOOM_NX στο θέμα Ποδήλατο

lefteris έγραψε: και επιπλέον να έχεις κατα νου να αποφεύγεις μεγάλες κατηφόρες ιδρωμένος - ο ιδρώτας-υγρασία στα γόνατα σε συνδιασμό με μεγάλες ταχύτητες αέρα είναι δυνατόν να προκαλέσουν προβλήματα στα γόνατα σου (οι επαγγελματίες γιαυτό κυρίως ξυρίζουν τα πόδια ;) )

Οι ποδηλάτες ξυρίζουν τα πόδια τους γιατί:
1) Είναι παράδοση
2) Προσφέρει (ελάχιστο) αεροδυναμικό πλεονέκτημα
3) Διευκολύνει το μασάζ
4) Επιτρέπει τον ευκολότερο καθαρισμό των τραυμάτων
5) It feels good
6) Αρέσει στις γυναίκες

(Όπως καταλαβαίνεις, κανένα πλήρως αντικειμενικό πλεονέκτημα, αλλά δε νοείται αποφασισμένος ποδηλάτης με αξύριστα πόδια).

Για τις ψυχρές καταβάσεις, όχι μόνο δεν βοηθάει το ξύρισμα, αλλά υπάρχουν και ειδικά αξεσουάρ για να κρατιούνται τα γόνατα ζεστά.



Συνήθως, για την κατάβαση μετά από μεγάλη ανηφόρα χρησιμοποιούνται από αντιανεμικά γιλέκα μέχρι διπλωμένες εφημερίδες στο θώρακα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #104540 από lefteris
Απαντήθηκε από lefteris στο θέμα Ποδήλατο

DOOM_NX έγραψε:

lefteris έγραψε: και επιπλέον να έχεις κατα νου να αποφεύγεις μεγάλες κατηφόρες ιδρωμένος - ο ιδρώτας-υγρασία στα γόνατα σε συνδιασμό με μεγάλες ταχύτητες αέρα είναι δυνατόν να προκαλέσουν προβλήματα στα γόνατα σου (οι επαγγελματίες γιαυτό κυρίως ξυρίζουν τα πόδια ;) )

Οι ποδηλάτες ξυρίζουν τα πόδια τους γιατί:
1) Είναι παράδοση
2) Προσφέρει (ελάχιστο) αεροδυναμικό πλεονέκτημα
3) Διευκολύνει το μασάζ
4) Επιτρέπει τον ευκολότερο καθαρισμό των τραυμάτων
5) It feels good
6) Αρέσει στις γυναίκες

(Όπως καταλαβαίνεις, κανένα πλήρως αντικειμενικό πλεονέκτημα, αλλά δε νοείται αποφασισμένος ποδηλάτης με αξύριστα πόδια).

Για τις ψυχρές καταβάσεις, όχι μόνο δεν βοηθάει το ξύρισμα, αλλά υπάρχουν και ειδικά αξεσουάρ για να κρατιούνται τα γόνατα ζεστά.



Συνήθως, για την κατάβαση μετά από μεγάλη ανηφόρα χρησιμοποιούνται από αντιανεμικά γιλέκα μέχρι διπλωμένες εφημερίδες στο θώρακα.


Οι παραπάνω λόγοι που αναφέρεις είναι από άρθρο που έχει γίνει αντιγραφή από πολλούς (www.bicycling.com/training-nutrition/tra...sts-shave-their-legs)

Κυρίως όμως ανέφερα το ξύρισμα γίνεται για ιατρικούς λόγους πρωτίστως και κατόπιν για την ομορφιά (περι ορέξεως των γυναικών - άμα καταφέρεις να μπείς στο μυαλό τους :sick: :sick: :sick: ).

Άσε που έχω ακούσει και το ότι πίανονται οι τρίχες στην εσωτερική πλευρά του δεξιού ποδιού στην αλυσίδα... :silly:

Το τι θέλει κανεί να πιστέυει ή να κάνει είναι δικό του αποκληστικά θέμα...επισήμανα το θέμα όμως απο ιατρικής πλευράς λόγω ιστορικού του egglezou.

Παρεπιπτώντως που το έχεις δει ότι δεν βοηθά ή είναι επιζήμιο το ξύρισμα για τις ''ψυχρές καταβάσεις΄΄?.
(οι πρόσθετες επιγονατίδες είναι άλλο θέμα...)

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": egglezos

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 9 Μήνες πριν #104561 από DOOM_NX
Απαντήθηκε από DOOM_NX στο θέμα Ποδήλατο

lefteris έγραψε: Παρεπιπτώντως που το έχεις δει ότι δεν βοηθά ή είναι επιζήμιο το ξύρισμα για τις ''ψυχρές καταβάσεις΄΄?.
(οι πρόσθετες επιγονατίδες είναι άλλο θέμα...)

Οι τρίχες παγιδεύουν τον αέρα και δρουν ως μονωτές. Δεν το έχεις παρατηρήσει ποτέ όταν ξυρίζεσαι στο πρόσωπο; Όταν θες να μην κρυώσει το γόνατο, τότε δεν κοιτάς να το ξυρίσεις (σιγά τις τρίχες που έχει το γόνατο, λέμε τώρα...)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 8 Μήνες πριν #105705 από γιαννης-δραμα
Απαντήθηκε από γιαννης-δραμα στο θέμα Ποδήλατο
Εδω και κανα μηνα ψηνομαι να παρω κανα ποδηλατακι για γυμναστικη και βολτα(κυριως ασφαλτο και λιγο χωμα ισως :unsure: ).
Εχω βεβαια και καποια θεματακια με πλατη και μεση(κηλες)αλλα θα τα παλεψω γιατι θελω να χασω και κανενα κιλο :P .
Θελω να διαθεσω το πολυ 300 ευρω,τι πρεπει να προσεξω?
Μια βολτα που εκανα στα εδω μαγαζια στα 250-300 ευρω μου δινουν καποια μοντελα με αλουμινενιο σκελετο και 18 ταχυτητες απλα φρενα αντε και ενισχυμενες ζαντες καποια και με μπροστινη αναρτηση,και δεν μου γεμισαν το ματι :blink: .
Ακουω προτασεις γιατι ειμαι και ψιλοασχετος(εχω να ανεβω σε ποδηλατο απο παιδι που ειχα ενα KETTLER αν θυμαμαι καλα :whistle: ).
Α!Καποιος γνωστος μου πηγε και πηρε απο βουλγαρια ενα πολυ ωραιο ποδηλατο Cross νομιζω με 170 ευρω με δισκοφρενα και αλλα πολλα περιφερειακα που εδω θα μου ζητουσαν το λιγοτερο 500 ευρα αλλα δεν το εχω και πολυ εμπιστοσυνη δεν ξερω :P .

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 8 Μήνες πριν #105707 από DOOM_NX
Απαντήθηκε από DOOM_NX στο θέμα Ποδήλατο
Όντως, Γιάννη, 170 ευρώ και δισκόφρενα και σωστό σκελετό και Βουλγαρία... Ένα μάτσο σίδερα (σίδερο στην κυριολεξία, αποκλείεται να μιλάμε για αλουμίνιο) απλά.

Στις τιμές που ψάχνεις μόνο κάποιο Ideal θα βρεις που να αξίζει τα λεφτά του εκτός αν πας σε μεταχειρισμένο. Κάτι σαν αυτό για παράδειγμα:

www.tsirikosbikes.gr/bikes/on-off-road-bikes/ideal-moovic.html

Το ποδήλατο είναι για το δρόμο, δεν είναι για το βουνό, η ανάρτηση είναι μόνο για έξτρα άνεση, όχι για χρήση ως καθαρό MTB. Οι 28άρηδες τροχοί με ένα στενούτσικο λάστιχο (40άρια έχει από τη μάνα μου, αλλά μπορείς να βάλεις και 35άρια και 32άρια) θα σου δώσουν ταχύτητα και μικρή αντίσταση κύλισης στην άσφαλτο. Τα V-brakes κρίνονται υπερ-αρκετά για τη χρήση που θέλεις (βάλε καλά aftermarket τακάκια όμως).

Δες επίσης αν μπορείς να βρεις κάποιο Kona Dew σε καλή τιμή (αν σου αρέσει).

Εναλλακτικά, πηγαίνεις σε κάποιο MTB (χωρίς δισκόφρενα, φρου-φρου και αρώματα, ώστε να πάρεις ποιοτικό σκελετό), αλλάζεις τα ελαστικά του με ασφάλτινα and you call it a day.

Επίσης, σ'αυτήν την κατηγορία τιμής αυτό που είναι πολύ σημαντικό και αγνοούν οι περισσότεροι είναι να σου κάνει το μέγεθος. Αν δεν ξέρεις ήδη, βγαίνουν και τα ποδήλατα σε μεγέθη ανάλογα με το ύψος. Δώσε βάση στο να νιώθεις άνετα πάνω στο ποδήλατο, να μην νιώθεις ούτε πολύ απλωμένος ούτε πολύ μαζεμένος. Σχετικά με τον πισινό σου, ενδεχομένως η σέλα να μη σου ταιριάζει, οπότε αν μετά από μια-δυο βδομάδες συνεχίζει να σε ενοχλεί, κοιτάς για αναβάθμιση. Συνήθως είναι το πρώτο πράγμα που αναβαθμίζουμε όλοι (και τα πετάλια στις κούρσες).

Υπολόγιζε κάποια χρήματα για κράνος, φώτα (αν κινείσαι νύχτα) τρόμπα και τα βασικά εργαλεία. Αν στην πορεία αρχίσεις και βγάζεις μπόλικα χιλιόμετρα, καλό είναι να επενδύσεις σε ποδηλατική βερμούδα με μαξιλαράκι. Είναι να μην αρχίσεις, όλο και θα συμπληρώνεις με αξεσουάρ... :P

Ό,τι απορία έχεις, εδώ είμαστε (και στο cyclist-friends.gr και στο podilates.gr).
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": γιαννης-δραμα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 8 Μήνες πριν #105717 από theoilia
Απαντήθηκε από theoilia στο θέμα Ποδήλατο
Παναγιώτη αξίζει αυτό το BG Fit για κάποιον που έχει πρόβλημα με την μέση του;Αυτά τα προβλήματα με την μέση με ανάγκασαν να σταματήσω τις βόλτες με το ποδήλατο.Αν κάνω αυτές τις ρυθμίσεις θα μπορέσω να ξαναανέβω στο ποδήλατο μου;

φέτος καίμε πετρέλαιο...


Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.091 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ