Kiturami KRP-20A by DOOM_NX

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #40373 από DOOM_NX
Απαντήθηκε από DOOM_NX στο θέμα Kiturami KRP-20A by DOOM_NX
Καλημέρα παίδες!

Σήμερα θα σας μάθω τι σημαίνει το σφάλμα 03 στον KRP.

Ξύπνησα κατά τις 8 και πάω να τσεκάρω το θερμοστάτη. "Err 03". Ρωτάω τη μάνα μου και μου λέει πως κατά τις 6:30 δούλευε μια χαρά.

Ας δούμε τι λέει το manual για τον κωδικό 3:

• Ο μικροδιακόπτης του κοχλία τροφοδοσίας έχει διακόψει την τροφοδοσία
με ρεύμα στον κινητήρα τροφοδοσίας. (φωτο 4)
• Ελέγξτε για την ύπαρξη ξένων σωματιδίων (γάντια, σακούλες).
• Ελέγξτε τα καλώδια κοντά στο μικροδιακόπτη για φθορά.
• Ελέγξτε το διάφανο πλαστικό σωλήνα τροφοδοσίας αν είναι
γεμάτος με pellet.
• Ελέγξτε για ύπαρξη καρβουνιάς στον καυστήρα.
• Αποσύνδεση του κινητήρα τροφοδοσίας καυσίμου.


Τι καταλαβαίνω εγώ:

  • 腠腶 馺 嶵嶯幯 溙滊煁 鵛嚪 煔 蓂蓌蓖 橍殧澞, 杍肜阰 煘煓瑐 鵹鵿 榯 鞈頨頧 鍹餳駷 蜸 痸碚 嫷 餈餖駜 鵵鵹鵿 哸娗 滍 昢炾 虥諰諨 莔莋莥 羭聧蔩, 蟣襋謯 鏙闛颾 筩 耏胠

  • 裺觨誖 汫汭沎 絒翗腏 誙 烺焆, 澂 譖貚趪 婰婜孲 輐銛靾 勫嫢, 鋟鋈 鳭 櫧櫋瀩 觾韄鷡 紏蚙迻 塓塕 蒏葝葮 磻禫穛 槶 蝺 恦拻 緦膣膗 蔪蓩蔮, 嫀嵥嵧 藙藨蠈 灂瀿 餀 跠 黐曮禷 櫞氌瀙 藒襓謥 蒘蝆, 殠 忣抏旲 莔莋莥 藒襓謥 谾踘 趡趛踠 鴸鼢曘 倓剟 壾, 嵷 搋朠楟 珝砯砨 勫嫢, 倱哻 箯 鬎鯪鯠 忣抏旲 鏙闛颾

  • 媓幁 榎 圢帄氕 捃挸栚 怲杶沷 劁 痑祣筇 輣鋄銶 湸湤, 嘽 靮傿 揈敜敥 顲鱭鸋 巆忁 澉 銈銙鉾 藙藨蠈 馯骭僪, 諙 儹巏 岋巠帎 鑴鱱爧 嶕憱撏 潧潣瑽 醳鏻鐆 楋 垌壴 籺籿 歅毼毹 忷扴汥 葞萴葂 跬, 瀙瀤 榎 薽薸蟛 鷖鼳鼲 葎萻萶, 浶洯浽 蜬蝁蜠 煻 楘溍 儋圚 煻 緦膣膗 鶊鵱鶆 揗斝湁 鄨鎷闒 臡虈觿 鋱 傎圌, 蹢鎒鎛 樧槧樈 蘌轗 甀

  • 頏飹 妎岓岕 嶭嶴憝 箷 磏 賗跿 媶媐尳 犌犐瑆 葠蜄蛖, 櫅檷 蒏 孻憵懥 鶟儹巏 澂 犈犆犅 鬋鯫鯚 樆樦潏 鍖鍹 庌弝彶 珝砯砨 嵷 鶐礯, 浘涀缹 骹麇嚍 諃 跠跬 廙彯 餤駰鬳 齞齝囃 牣犿玒 筡, 拻敁柧 寁崏庲 榃 檒濦, 橀 厊圪妀 娞弳弰 糑縒 紵脭脧 厊圪妀 緀綡蒚 諨諿 煔, 沎牣 穊 濇燖燏 烢烒珛

  • 賗 緪緱 黈龠懱 塛嫆嫊, 澉 磭篧 媶媐尳 嫬廙彯 糋罶羬 嗢嗂塝 廦廥彋 鶊鵱鶆 烗猀 滈, 轗鐔飂 饓鶪齠 葝葮 緁 蔰 鏎顜 簎艜薤 螷蟞覮 玝甿虮, 瓥籪艭 椸楢楩 醳鏻鐆 犚獛 溔 幋 簥翷臒 肒芅邥 襱覾 鶆鵵 緦 齞齝囃 裍裚詷 禒箈箑

  • 姎岵帔 梜淊淭 徲 廦廥, 惝掭掝 溮煡煟 揯揳揓 撖 峬峿, 歾炂盵 嗛嗕塨 廑憀慡 鰩鷎 殟 緌翢 摿斠榱 漈禊禓 箷 禖穊稯 騔鯬鶄 轞騹鼚 晛桼 楋, 磝磢磭 蠿饡驦 撖 詷誁 徖梜 摿 幋暕楋 滈溔滆 蠿饡驦, 磝磢磭 鬖鰝鰨 跣 輐銛 烢烒珛 鷖鼳鼲 磃箹糈 裍裚 憉, 曮禷 鳭 蒮蒛蜙 壿嫷嬃 硻禂 嬃 鷜鷙鷵 洷炟砏 跬 瓂癚 鏊鏎顜 侺咥垵, 嬃 鶭黮齥 齸圞趲 蕺薂


Πάω στο λέβητα να δω τι παίχτηκε. Ανοίγω το καπάκι και αντικρύζω:
Συνημμένο αρχείο:

Προσέξτε το πράσινο βελάκι: σ'εκείνο το σημείο είχαν φρακάρει τα πέλλετ αλλά δεν το είχα πάρει χαμπάρι, νόμιζα ότι ήταν όλος ο σωλήνας γεμάτος.

Σβήνω το λέβητα από το Power και ανοίγω την πόρτα του καυστήρα. Κουνήθηκε ο σωλήνας και χύθηκαν όλα τα πέλλετ μέσα στη σχάρα καύσης. Υπέθεσα ότι ξεφράκαρε η τροφοδοσία. Έσπασα το κεφάλι μου να καταλάβω πως μπλόκαρε το σύστημα μέχρι πάνω. Να γέμισε κλίνκερ, λέω, και να μη μπορούσαν να πέσουν;
Συνημμένο αρχείο:

Γεμάτη άκαυστα πέλλετ η σχάρα που έπεσαν όταν άνοιξα την πόρτα.
Συνημμένο αρχείο:

Aδειάζοντας το σχαράκι κλίνκερ ιδιαίτερο δεν είδα. Αυτά τα συσσωματώματα διαλύονται πολύ εύκολα με το χέρι και γίνονται σκόνη. Αν δεν είχε σταματήσει με Error, λογικά θα την είχε φυσήξει ο ανεμιστήρας όπως την υπόλοιπη που υπήρχε στο συρτάρι.

Συνημμένο αρχείο:

Υαλώδη συσσωματώματα δεν είχαν κολλήσει στη σχάρα.

Συνημμένο αρχείο:

Τη στάχτη δεν τη λες και πολλή για 12 ώρες καύσης, τη λες; Δεν ξέρω, δεν έχω εμπειρία.

Καθαρίζω τον θάλαμο με τη σκούπα, αδειάζω τη στάχτη, τινάζω και το συλλέκτη σκόνης. Σφραγίζω το θάλαμο καύσης και δοκιμάζω να το βάλω μπροστά. Ξεκινάει ο ανεμιστήρας, πάει να πάρει μπροστά ο κοχλίας, "τσικ-τσικ" η ασφάλεια και πάλι Error 03. Ανεμιστήρας στο φουλ για 10 λεπτά, όπως διατάζει το λογισμικό. Αυτή η δουλειά να έγινε 4-5 φορές; Δοκιμάσα να πατήσω το κουμπί χειροκίνητης τροφοδοσίας καυσίμου, αλλά τζίφος. 03.

Λέω θα παρω την τεχνική υποστήριξη, αν και δεν είχε πάει 9 ακόμα. Τυχερός ήμουν και το σήκωσε ένας τεχνικός. Μου λέει να πάρω μια πένσα ή ένα κάβουρα και να γυρίσω τον κοχλία...
Παίρνω κι εγώ τον κάβουρα, δίνω-παίρνω τίποτα. Άσε μην καταστρέψω τίποτα, λέω.

Ξανακαλώ την Clima Control. Κατειλημμένο. Κατειλημμένο και τις επόμενες 10 φορές. Αποφασίζω να ενοχλήσω τον τεχνικό που μίλησα χθες στο κινητό. Αυτός μου λέει για ένα κόκκινο κουμπάκι πάνω στον κοχλία. Πάτησέ το μέσα, μου λέει. Πατημένο είναι του λέω. Ξαναπάρε τον άλλο τεχνικό μου λέει, θα απαντήσει κάποια στιγμή.

Κάθομαι και παρατηρώ αυτόν τον αισθητήρα με το κουμπάκι. Για να καταλάβετε, τετράγωνο κομμάτι στη σωλήνα είναι ελαστικό πλαστικό. Αν πάρει κάτι μέσα ο κοχλίας θα φουσκώσει το πλαστικό προς τα έξω και θα πατήσει το κουμπάκι. Δοκιμάζω να το πατήσω με το δάχτυλο και ήταν στουμπωμένο. Αλλά το κουμπάκι δεν είχε πατηθεί. Ε, τότε κατάλαβα ότι φράκαραν τα πέλλετ και δεν μπορεί να γυρίσει το μοτέρ. Ξεβιδώνω τη διαφανή σωλήνα και με ένα μακρύ κατσαβίδι αρχίζω και σκαλίζω τα πέλλετ να πέσουν από τον κοχλία. Κουμπώνω πάλι τη διαφανή σωλήνα και τον βάζω μπροστά. Και πήρε κανονικά.

Κάθομαι και σκέφτομαι τι μπορεί να έπαιξε και να φράκαρε. Δε γίνεται κάθε φορά που καίει να στουμπώνει ο κοχλίας. Και τότε παρατήρησα τη γωνία της πλαστικής διαφανούς σωλήνας. Πιάνω και γυρνάω όλο το σύστημα του κοχλία λίγες μοίρες ώστε να τεντώσει λίγο το διαφανές σπιράλ. Το έστριψα κατάλληλα ώστε να σχηματίζει μικρότερες γωνίες για να ρέει το καύσιμο πιο άνετα.

Σχεδιαστικό ελάττωμα ή λάθος στη συναρμολόγηση; Δεν ξέρω. Δε θα έπρεπε ο καταναλωτής να μαστορεύει από την πρώτη μέρα μόνος του το μηχάνημα. Αν ξαναβουλώσει σκέφτομαι να κόψω και να κοντύνω το διαφανές σπιράλ ώστε να είναι ίσιο. Αλλά δεν ξέρω τι κινδύνους μπορεί να κρύβει κάτι τέτοιο.

Ας ξαναδούμε λίγο το προτεινόμενο troubleshooting για τον κωδικό 03:

• Ο μικροδιακόπτης του κοχλία τροφοδοσίας έχει διακόψει την τροφοδοσία
με ρεύμα στον κινητήρα τροφοδοσίας. (φωτο 4) -> Μπα κατεβασμένος ήταν.
• Ελέγξτε για την ύπαρξη ξένων σωματιδίων (γάντια, σακούλες). -> Όχι, φυσικά.
• Ελέγξτε τα καλώδια κοντά στο μικροδιακόπτη για φθορά. -> Μια χαρά ήταν, ολοκαίνουριο μηχάνημα.
• Ελέγξτε το διάφανο πλαστικό σωλήνα τροφοδοσίας αν είναι γεμάτος με pellet. -> Άδειασε αλλά το 03 παρέμεινε. Κοντά έπεσες όμως.
• Ελέγξτε για ύπαρξη καρβουνιάς στον καυστήρα. -> Τσούκου.
• Αποσύνδεση του κινητήρα τροφοδοσίας καυσίμου. -> Συνδεμένος ήταν.


Προτείνω να προστεθούν στη λίστα:

  • Ελέγξτε τον αδιαφανή σωλήνα τροφοδοσίας αν έχει φρακάρει από pellet.
  • Μην κάνετε το Σάκη τον υδραυλικό με τον κάβουρα, τζάμπα γρατζουνιές και χτυπήματα θα προκαλέσετε.

χρηστος8 έγραψε: Αν ο λεβητας πετρελαιου ζεσταινεται, κλεισε την βανα που εχεις στην επιστροφη του...δεν θα μπορει να κανει κυκλωμα το νερο.

Κανονικα δεν επρεπε να συμβαινει ομως αυτο αφου εχεις βαλβιδα αντεπιστροφης στην εισαγωγη του...μαλλον δεν λειτουργει.

Οι θερμοκρασιες που λεει οτι πρεπει να εχεις στον λεβητα ο κατασκευαστης ειναι σχετικες.

Εχουν καθαρα να κανουν με τις θερμιδες των σωματων σου...αν τα σωματα ειναι υπερδιαστασιολογημενα, και με 70 βαθμους max στην καρδια του χειμωνα, με -10 εξω ζεσταινεσαι ανετοτατα.

Εγω στο σπιτι μου πανω απο 68, στα φουλ κρυα του χειμωνα δεν πηγα.

Οποτε κανεις απο μας δεν μπορει να σου πει απο δω που να το βαλεις.

Αυτο που μπορει να σε βοηθησει ειναι η προηγουμενη θερμοκρασια που ειχες ρυθμισμενη στον λεβητα πετρελαιου...χρησιμοποιησε τον σαν μπουσουλα για τον λεβητα πελλετ.

Καλημέρα, Χρήστο.

Τα σώματα είναι όντως υπερδιαστασιολογημένα. Ο παλιός λέβητας έκαιγε στα 75 και πάνω σίγουρα πριν τον κατεβάσω. Προς το παρόν στο 65 φαίνεται να μην υπάρχει θέμα πάντως...

Σχετικά με τα κυκλώματα νερού... Η βαλβίδα αντεπιστροφής λειτουργεί, όπως και η βάνα μπροστά της. Αλλά το θέμα είναι ότι στην επιστροφή του νερού τον σωμάτων είναι ανοιχτή η βάνα προς τον πετρελαίου. Και να την κλείσω, μετά πάλι θα μπορεί να μπει ζεστό νερό από την Αποστράγγιση, γιατί αν κατάλαβα καλά επικοινωνούν. Εκτός αν τα έχω κάνει σαλάτα πάλι στο κεφάλι μου :P
Last edit: 11 Χρόνια 5 Μήνες πριν by DOOM_NX.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #40378 από john88s
Απαντήθηκε από john88s στο θέμα Kiturami KRP-20A by DOOM_NX
Γνωστός μου είχε πάθει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με σένα. Αλλάξαμε 2-3 σωλήνες αλλά τίποτα.Δεν παίζει τόσο ρόλο πως είναι η σωλήνα.

Μπούκωνε.

Πιστεύω ότι κατά 99% είναι θέμα ρυθμίσεων. Επίσης έλεγξε αν το φωτοκύτταρο στην εστία καύσης αν είναι "καθαρό" μπροστά.

Ο καυστήρας ρίχνει παραπάνω πελλετ από ότι χρειάζεται και για αυτό μπουκώνει. Μείωσε την τροφοδοσία και παίξε και με τον αέρα. Και μην ξεχάσεις να κοιτάξεις για το φωτοκύτταρο. Επίσης ίσως θα πρέπει να εξετάσεις και τις θερμοκρασίες που παίρνει μπρος μένει αδρανής κλπ. Αλλά σε πρώτη φάση μείωσε τροφοδοσία και παίξε με τον αέρα.

Στον φίλο μου ήταν λάθος οι ρυθμίσεις. Μάλιστα τις προάλλες μου είπε ότι μείωσε περαιτέρω την τροφοδοσία και πλέον την έχει ρίξει στο μισό από την αρχική ρύθμιση που του είχαν κάνει.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": DOOM_NX

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #40379 από Τάκης
Απαντήθηκε από Τάκης στο θέμα Kiturami KRP-20A by DOOM_NX

DOOM_NX έγραψε: .....
Και τότε παρατήρησα τη γωνία της πλαστικής διαφανούς σωλήνας. Πιάνω και γυρνάω όλο το σύστημα του κοχλία λίγες μοίρες ώστε να τεντώσει λίγο το διαφανές σπιράλ. Το έστριψα κατάλληλα ώστε να σχηματίζει μικρότερες γωνίες για να ρέει το καύσιμο πιο άνετα.


Σχεδιαστικό ελάττωμα ή λάθος στη συναρμολόγηση; Δεν ξέρω. Δε θα έπρεπε ο καταναλωτής να μαστορεύει από την πρώτη μέρα μόνος του το μηχάνημα. Αν ξαναβουλώσει σκέφτομαι να κόψω και να κοντύνω το διαφανές σπιράλ ώστε να είναι ίσιο. Αλλά δεν ξέρω τι κινδύνους μπορεί να κρύβει κάτι τέτοιο.


Ο σωλήνας τροφοδοσίας έρχεται από το εργοστάσιο με ικανό μήκος για διάφορες θέσεις του σιλό. Μετά την εγκατάσταση ο εγκαταστάτης κόβει το μήκος που περισσεύει ώστε να οδηγείται στον καυστήρα σχεδόν ευθεία, χωρίς καμπύλες. Στν δικιά μου περίπτωση έτσι έκανε αυτός που το εγκατέστησε. Και η μικρή καμπύλη μπορεί να φράξει την τροφοδοσία. Τώρα το αν θα το κόψεις μόνος σου ή φωνάξεις να το κάνουν αυτοί που το εγκατέστησαν δεν μπορώ να σου πω.

Για τον κόσμο του κεφαλαίου είμαστε όλοι ξένοι.
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": χρηστος8, DOOM_NX

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #40384 από χρηστος8
Απαντήθηκε από χρηστος8 στο θέμα Kiturami KRP-20A by DOOM_NX
Εχεις δικιο...παλι λυνεται ομως...βαλβιδα αντεπιστροφης μεταξυ πληρωτη και βανας προς πελλετολεβητα.
Μετα η πριν την βανα βαλτην και εισαι ΟΚ.



Κύριε Ιησού Χριστέ Υιέ Θεού ελέησον με τον αμαρτωλό
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": DOOM_NX

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #40385 από DOOM_NX
Απαντήθηκε από DOOM_NX στο θέμα Kiturami KRP-20A by DOOM_NX

john88s έγραψε: Γνωστός μου είχε πάθει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με σένα. Αλλάξαμε 2-3 σωλήνες αλλά τίποτα.Δεν παίζει τόσο ρόλο πως είναι η σωλήνα.

Μπούκωνε.

Πιστεύω ότι κατά 99% είναι θέμα ρυθμίσεων. Επίσης έλεγξε αν το φωτοκύτταρο στην εστία καύσης αν είναι "καθαρό" μπροστά.

Ο καυστήρας ρίχνει παραπάνω πελλετ από ότι χρειάζεται και για αυτό μπουκώνει. Μείωσε την τροφοδοσία και παίξε και με τον αέρα. Και μην ξεχάσεις να κοιτάξεις για το φωτοκύτταρο. Επίσης ίσως θα πρέπει να εξετάσεις και τις θερμοκρασίες που παίρνει μπρος μένει αδρανής κλπ. Αλλά σε πρώτη φάση μείωσε τροφοδοσία και παίξε με τον αέρα.

Στον φίλο μου ήταν λάθος οι ρυθμίσεις. Μάλιστα τις προάλλες μου είπε ότι μείωσε περαιτέρω την τροφοδοσία και πλέον την έχει ρίξει στο μισό από την αρχική ρύθμιση που του είχαν κάνει.

Θα δεχόμουν ότι είναι θέμα τροφοδοσίας αν τα pellet είχαν καταφέρει να φτάσουν στο θάλαμο καύσης.

Επειδή το Photobucket θυμήθηκε να αναβαθμιστεί, να αποκτήσει layout Youtube και να μας κάνει resize όλες τις φωτογραφίες σε μέγιστη ανάλυση 1024 pixels, ίσως δεν μπορείς να διακρίνεις τα pellet στη σωλήνα. Έχουν σταματήσει ακριβώς στο σημείο που κάνει γωνία (μικρότερη από 90 μοίρες, αν είναι δυνατόν). Για δες εδώ: i50.tinypic.com/25082o1.jpg

Το θέμα είναι ο καυστήρας ζητούσε καύσιμο, αλλά αυτό δεν έφτασε ποτέ...

Τάκης έγραψε: Ο σωλήνας τροφοδοσίας έρχεται από το εργοστάσιο με ικανό μήκος για διάφορες θέσεις του σιλό. Μετά την εγκατάσταση ο εγκαταστάτης κόβει το μήκος που περισσεύει ώστε να οδηγείται στον καυστήρα σχεδόν ευθεία, χωρίς καμπύλες. Στν δικιά μου περίπτωση έτσι έκανε αυτός που το εγκατέστησε. Και η μικρή καμπύλη μπορεί να φράξει την τροφοδοσία. Τώρα το αν θα το κόψεις μόνος σου ή φωνάξεις να το κάνουν αυτοί που το εγκατέστησαν δεν μπορώ να σου πω.

Αν δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με τη φλόγα ή άλλο θέμα ασφαλείας, το κάνω και μόνος μου γιατί δε θέλω να το παίξω ειδήμων στο μηχανικό και να του πω "κόψε τη σωλήνα να γίνει ίσια".

Η αλήθεια είναι πως τον κοιτάνε λίγο λες και είναι διαστημόπλοιο... Και οι τεχνικοί της αντιπροσωπείας είναι Αθήνα.

Πάντως, στον KRP δεν έχει άλλη θέση το σιλό. Και αν δεν απατώμαι έρχονται συναρμολογημένοι από Κορέα.
Last edit: 11 Χρόνια 5 Μήνες πριν by DOOM_NX.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 5 Μήνες πριν - 11 Χρόνια 5 Μήνες πριν #40387 από DOOM_NX
Απαντήθηκε από DOOM_NX στο θέμα Kiturami KRP-20A by DOOM_NX

χρηστος8 έγραψε: Εχεις δικιο...παλι λυνεται ομως...βαλβιδα αντεπιστροφης μεταξυ πληρωτη και βανας προς πελλετολεβητα.
Μετα η πριν την βανα βαλτην και εισαι ΟΚ.

Σ'αυτήν την περίπτωση θα πρέπει είτε να φτιαχτεί το δοχείο διαστολής που χάλασε και είναι συνδεμένο στην αποστράγγιση του λέβητα πετρελαίου είτε να ανοίγω τη βάνα της επιστροφής θέρμανσης του pellet. Αλλιώς θα έχουμε αποκλείσει τον Turbo από το δοχείο διαστολής. Σωστά;

Μπορώ να κάνω το ίδιο και για το ΖΝΧ; Ή δεν έχει νόημα;

Επίσης θα πρέπει να μπει και βαλβίδα αντεπιστροφής και προς το δρόμο για το λέβητα πετρελαίου σε περίπτωση που θέλω να κάψω πετρέλαιο χωρίς να ζεστάνω τα 70 λίτρα του Pellet.

Αλλά αν γίνει αυτό θα έχουμε δημιουργήσει αποκλειστικά δοχεία διαστολής για κάθε λέβητα, έτσι;
Last edit: 11 Χρόνια 5 Μήνες πριν by DOOM_NX.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.134 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ