Λέβητας Pelletech 25kW
- Χάρης Κρήτη
- Αποσυνδεμένος
- Junior Member
- Δημοσιεύσεις: 28
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
καποιος φιλος απο εδω ειπε πως οι καινουργιοι φτιαχνονται με μια ενισχυση οριζοντια του τζαμιου ελεγχου της καυσης....
νομιζω οτι οι απωλειες απο το ραγισμα δεν ειναι και σπουδαιες....
στο δευτερο ποσταρισμα εννοω οτι ο κοχλιας απο'τι λεει το manual οσα δευτερολεπτα σπρωχνει pellet αλλα τοσα μενει απενεργοποιημενος,
αν εμεις γνωριζουμε πως να κανουμε το κοχλια να σπρωχνει 6" αλλα να σταματαει για 10" τοτε πιστευω οτι θα πετυχουμε καλυτερη καυση χωρις " πετρωματα με ακαυτα pellet "
Οσο για το αν δεις διαφορα αν το πας στο 220 δεν μπορω να σου πω γιατι δεν γνωριζω τιποτε αλλο απ'τις ρυθμισεις σου....σε πια ισχυ σε πιο επιπεδο τον δουλευεις....
Εγω ειδα ναι, αλλα μην περιμενεις θαυματα ε???
To μονο σιγουρο ειναι οτι ο λεβητας σηκωνει πολυ ''πειραγμα''
Μη κανεις μη σου κανουνε
μη πεις να μη σου πουνε,
αν οσα κανεις τα ξεχνας
καποιοι ΔΕ ΤΑ ΞΕΧΝΟΥΝΕ...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- tractioner
- Αποσυνδεμένος
- Junior Member
- Δημοσιεύσεις: 27
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
δουλευω το ''πελλετ 1'' δεν εχω πειραξει τιποτα απο τις εργοστασιακες ρυθμισεις και η ισχυς ηταν στο ''5''
Οσο για την απαγωγη απο την πορτα συνφωνω οτι δεν κανει διαφορα το ραγισμα, αλλα σκεψου ενα επιπλεον μονωτικο στην πορτα μας.Εγω λεω να πειραματιστω παντως Την δευτερα θα παω να του ζητησω ενα καινουριο.
Το θεμα με τον κοχλια δε μπορω να το καταλαβω πως θα σου μείωνε το κλιγκερ κ θα σου εκανε ποιοτικότερη την καυση αλλα εσυ ξερεις.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- tractioner
- Αποσυνδεμένος
- Junior Member
- Δημοσιεύσεις: 27
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Χάρης Κρήτη
- Αποσυνδεμένος
- Junior Member
- Δημοσιεύσεις: 28
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
ο λεβητας δουλευει στα 1,5 εως 3 bar αν ανεβει παραπανω ανοιγει η βαλβιδα για να πεσει η πιεση ......
πρεπει να χαμηλωσεις τα bar απο τη βαλβιδα πληρωσης δεν ειναι ευκολο αν δεν γνωριζεις... στο εκανε σιγουρα τωρα που αλλαξες το 200 σε παραπανω??? αν ναι ξαναγυρνα στις θερμοκρασιες τις παλιες....
Μη κανεις μη σου κανουνε
μη πεις να μη σου πουνε,
αν οσα κανεις τα ξεχνας
καποιοι ΔΕ ΤΑ ΞΕΧΝΟΥΝΕ...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Χάρης Κρήτη
- Αποσυνδεμένος
- Junior Member
- Δημοσιεύσεις: 28
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 0
Μη κανεις μη σου κανουνε
μη πεις να μη σου πουνε,
αν οσα κανεις τα ξεχνας
καποιοι ΔΕ ΤΑ ΞΕΧΝΟΥΝΕ...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- Kostas Gi
- Αποσυνδεμένος
- Junior Member
- Δημοσιεύσεις: 28
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
tractioner έγραψε: Αυτο που θελω να πετυχω ειναι μια επιταχυνση τις διαδικασιας ανεβασματος τις θερμοκρασιας.
δουλευω το ''πελλετ 1'' δεν εχω πειραξει τιποτα απο τις εργοστασιακες ρυθμισεις και η ισχυς ηταν στο ''5''
Οσο για την απαγωγη απο την πορτα συνφωνω οτι δεν κανει διαφορα το ραγισμα, αλλα σκεψου ενα επιπλεον μονωτικο στην πορτα μας.Εγω λεω να πειραματιστω παντως Την δευτερα θα παω να του ζητησω ενα καινουριο.
Το θεμα με τον κοχλια δε μπορω να το καταλαβω πως θα σου μείωνε το κλιγκερ κ θα σου εκανε ποιοτικότερη την καυση αλλα εσυ ξερεις.
Καλησπερα και χρονια πολλα. Δοκιμασε να δουλεψεις με επιπεδο σε πελλετ 2. Εχει διαφορετικες ρυθμισεις τοσο στην τροφοδοσια οσο και στην εξαγωγη καυσαεριων. Και μενα το εκανε αυτο στην αρχη και οταν το πηγα σε πελλετ 2 δουλεψε καλυτερα (δεν ανεβασε πολυ τα καυσαερια).
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.