Παραγωγή βιοντίζελ απο τηγανέλαια

Περισσότερα
12 Χρόνια 3 Μήνες πριν #2928 από burnerman
Και γω το εχω πρατηρησει σε καυστηρες ξενοδοχειων που υποχρεωτικα δουλευουν ντιζελ για παραγωγη ζεστου νερου,
Και στο μπεκ και στα φιλτρα υπαρχει "μυξα" οπως λες.
Πηγε το μυαλο στο βιοντιζελ αλλα δεν ειμαι σιγουρος.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 3 Μήνες πριν #3002 από OANNHSEA
Δε μου λέτε βρε παίδες:
Εάν βγάζει "μίξα" με το ποσοστό στο ντίζελ στο 6,5%, στο 100% που κάποιες εταιρείες οχημάτων το επιτρέπουν, τι θα βγάζει;;;
Είναι λογικό αυτό;;;

Bellum omneum contra omne...
Θάνατος στους πετρελαιάδες!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 3 Μήνες πριν #3020 από stergiosbik
Aυτη η γλιτσα ειναι "μικροβιακη μολυνση" που ευνοειται απο συνθηκες υγρασιας κ θερμοκρασιας.
Γι αυτο εντοπιζεται κυριως στα λεωφορεια κ σε οσα οχηματα εχουν το ρεζερβουαρ κοντα στη μηχανη.
Κανει ζημια κυριως στα φιλτρα αλλα αντιμετωπιζεται με μικροβιοκτονα που μπαινουν στο ρεζερβουαρ.

Δεν είναι ότι δεν είμαστε επαναστάτες. Απλά είμαστε άτυχοι που δεν είναι όπλο ο καναπές!!!


Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 3 Μήνες πριν #3065 από OANNHSEA

stergiosbik έγραψε: Aυτη η γλιτσα ειναι "μικροβιακη μολυνση" που ευνοειται απο συνθηκες υγρασιας κ θερμοκρασιας.
Γι αυτο εντοπιζεται κυριως στα λεωφορεια κ σε οσα οχηματα εχουν το ρεζερβουαρ κοντα στη μηχανη.
Κανει ζημια κυριως στα φιλτρα αλλα αντιμετωπιζεται με μικροβιοκτονα που μπαινουν στο ρεζερβουαρ.

Α για σου...
Είναι ο συνδυασμός πετρελαίου και βιοντίζελ που θρέφει ουσιαστικά τα βακτήρια. Το ντίζελ έχει μέσα και υγρασία, αλλά και θειάφι...
Στα ελαιουργία το παραγόμενο αποτέλεσμα από τα βακτήρια και το λάδι εάν ξεραθεί, μπορεί να μοιάζει με αδύνατη κόλλα...

Στην πραγματικότητα όμως αυτό που φταίει είναι η μαργαρίνη που έχουν μέσα τα έλαια. Τα μικρόβια δεν τρώνε κατευθείαν το λάδι, αλλά στην αρχή τρώνε την μαργαρίνη που έχει μέσα το λάδι. Το μόνο δε λάδι που δεν έχει μέσα μαργαρίνη είναι το σογιέλαιο...
Άρα λοιπόν, εις την Ελλάδα, δεν βάζουν μέσα τα αντιβακτηριδιακά που πρέπει...
Για αυτό κάποιες εταιρείες φορτηγών και λεωφορείων δίνουν διαφορετικές ανοχές των κινητήρων των οχημάτων τους σε βιοντίζελ ανά χώρα...

Bellum omneum contra omne...
Θάνατος στους πετρελαιάδες!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 3 Μήνες πριν #3151 από terisds
Απαντήθηκε από terisds στο θέμα Παραγωγή βιοντίζελ απο τηγανέλαια

stergiosbik έγραψε: Aυτη η γλιτσα ειναι "μικροβιακη μολυνση" που ευνοειται απο συνθηκες υγρασιας κ θερμοκρασιας.
Γι αυτο εντοπιζεται κυριως στα λεωφορεια κ σε οσα οχηματα εχουν το ρεζερβουαρ κοντα στη μηχανη.
Κανει ζημια κυριως στα φιλτρα αλλα αντιμετωπιζεται με μικροβιοκτονα που μπαινουν στο ρεζερβουαρ.

Ενταξει,πες μου εσυ ενα φορτηγο,η λεωφορειο ,που εχει κοντα στην μηχανη το ρεζερβουαρ.Ολα ειναι εκτεθειμενα,στο κρυο και την ζεστη,εκτος και αν χρειαζεται και εδω μονωση,οπως οι καμιναδες.Οι μεγαλες εταιριες που παραγουν μηχανες εσωτερικης καυσης για βιοντηζελ,δεν παει ο νους τους οτι θα ερθουν και στην Ελλαδα αυτες οι μηχανες,οπου οι παντες και τα παντα λαδωνωνται,και η νοθεια στα καυσιμα παει συννεφο.

ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ-ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ!!!!!!!!
Στράτος.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 3 Μήνες πριν #3287 από γιωργος
Σε πολύ απλά λόγια είναι εδώ τι θα συμβεί:
1 - Βάλτε προεπεξεργασία λάδι σας σε έναν επεξεργαστή
2 - Ζεσταίνουμε το λάδι μέχρι περίπου 130 με 135 βαθμούς F (βεβαιωθείτε ότι ο επεξεργαστής σας μπορεί να χειριστεί τη ζέστη!)
3 - Υπολογίστε πόσα καταλύτη (αλυσίβα ή καυστική ποτάσα), θα χρειαστεί (Τιτλοποίηση)
4 - Προσθέστε την ισχυρή βάση (αλυσίβα ή καυστική ποτάσα), με την μεθανόλη να methoxide
5 - Προσθέστε το methoxide στο πετρέλαιο και το ανακατεύουμε όλα τα μέχρι
6 - Αφήστε το ξεχωριστό & τραβήξει από τη γλυκερίνη
7 - Πλύνετε και στεγνώστε το
8 - να το προσθέσετε στη δεξαμενή & drive κάτω από το δρόμο!

Εδώ είναι η βασική συνταγή
1 - Ξεκινήστε με μια γνωστή ποσότητα του πετρελαίου.
2 - Ποσό Oil x 0,20 = απαιτείται μεθανόλη
3 - Λάδι Τιτλοδοτείται = Ισχυρή απαιτείται
4 - Μεθανόλη Mix & Ισχυρή μαζί μέχρι να διαλυθεί πλήρως
4 - Ζεσταίνετε το λάδι σε 130-135 ° F
5 - Kill πηγή θερμότητας και προσθέστε methoxide για το πετρέλαιο
6 - Ανακατεύουμε για 2 ώρες
7 - Αφήστε το να καθίσει για 18-24 ώρες
8 - Αποστραγγίζουμε γλυκερίνη
9 - Ξεπλύνετε το πλεόνασμα ρύπων
10 - Αφαιρέστε τυχόν νερού με ξήρανση του βιοντίζελ
11 - Προσθήκη τελικό προϊόν σε δεξαμενή πετρελαίου
12 - με το αυτοκίνητο!

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ:
1 - Προσθέστε 100 λίτρα πετρελαίου για να επεξεργαστή & ενεργοποιήσετε τη θερμότητα
2 - Μέτρο από 20 λίτρα μεθανόλης
3 - πετρέλαιο ογκομετρείται με KOH ως ισχυρή βάση
4 - Ας υποθέσουμε ότι η τιτλοποίηση των 3.
5 - 3 + 7 = 10 γραμμάρια ανά λίτρο. 10 x 100 = 1.000 γραμμάρια
4 - Προσθήκη 1.000 γραμμάρια KOH στο μεθανόλη
5 - Αφήστε το KOH για την πλήρη διάλυση
6 - Μόλις το λάδι hits 130 βαθμούς F, σκοτώνουν τη ζέστη
7 - Προσθέστε αργά το KOH / Μεθανόλη μίγμα στον επεξεργαστή
8 - τα πάντα Mix στον επεξεργαστή για τουλάχιστον 2 ώρες
9 - Μετά από 2 ώρες, αφήνεται να καθίσει για 18-24 ώρες
10 - Μετά από αυτό το Σάββατο, απομακρύνουμε το γλυκερίνη
11 - Μεταφορά σε ένα δοχείο πλύσης
12 - Πλένετε και στεγνώνετε το βιοντίζελ
13 - Μόλις στεγνώσει, να το προσθέσετε στη δεξαμενή καυσίμου και το αυτοκίνητο!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Gdevil

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.094 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ