Προβλημα καυστηρα Pellet Ferroli P12 Σφάλμα Α02

Περισσότερα
9 Χρόνια 4 Μήνες πριν #139927 από Castiel
Πριν 2 χρονια αγορασα τον καυστηρα Ferroli P12 πελλετ και αντικατεστησα τον καυστηρα πετρελαιου,(ο λεβητας παρεμεινε ο ιδιος).Περιπου 4 με 5 φορες το μηνα μου εβγαζε σφαλμα Α02(ανεκτο ως ενα σημειο).Τωρα στον τριτο χρονο απο τη στιγμη που τον λειτουργησα μου βγαζει καθε μερα σφαλμα Α02 συνεχως.Αλλαξα την φωτοαντισταση και τον θερμοστατη των (85°),ο κοχλιας ειναι στις σωστες μοιρες και το σφαλμα παραμενει.Ο καυστηρας τροφοδοτει 3 διαμερισματα και τωρα μου ειπαν να δουμε τους θερμοστατες χωρου (οχι ηλεκτρονικοι)αν ειναι εκει το προβλημα .Υπαρχει καποιος που μπορει να δωσει λυση στο προβλημα αυτο?Ευχαριστω!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 4 Μήνες πριν #139947 από etsa67
H αντίσταση σου βραχυκυκλώνει ή βλέπει το μάτι αναμμένα πέλλετ. Κοίτα ελκυσμό στον θάλαμο καύσης όταν είναι στη αναμονή και πάει να ανάψει. Βάλε λίγο παραπάνω αέρα στο αρχικό πέλλετ ΄ώστε να αδειάζει το σχαράκι πριν πάει στην κανονική καύση.

Στάθης Μηχανολόγος Μηχανικός

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 4 Μήνες πριν #140020 από Castiel
Ποσο παραπανω αερα?Εγω τα εχω ολα στις εργοστασιακες ρυθμισεις.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 4 Μήνες πριν #140033 από etsa67
Οι τιμές του κατασκευαστεί είναι ενδεικτικές και αφορούν άριστο πέλλετ και καλό σύστημα λέβητας -καπνοδόχος με αρνητική πάντα πίεση. Εσύ έχεις κάτι τέτοιο;
Χωρίς αρνητικές πιέσεις και ιδίωσ σε λέβητα πετρελαίου είναι λίγι δύσκολο να πιάσεις τον κατασκευαστή όσον αφορά τις ρυθμίσεις.
Θέλω να σου πώ ότι το κάθε σύστημα λέβητας - καπνοδόχος θέλει τα δικά του πειράγματα οπότε ξεχνάς με το ότι έχει δώσει ο κατασκευστής.
1. Χωρίς βεντιλατέρ καυσαερίων είναι δύσκολο να πιάσεις καλή καυση.
2. Το αρχικό πέλλετ να σκεπάζει την αντίσταση 1-2 cm και ο αέρας που θα το κάψει να είναι λίγο πιο πολύς.
3. Το πέλλετ που θα πέσει στη κανονική καύση να βρεί θράκα για να καεί σχεδόν μόνο αυτό καί όχι και μέρος απο το αρχικό πέλλετ που θα κάνει περισσότερο καυσαέριο και θα δυσκολέψει την έξοδό του.
4. Μήν πάς επίπεδο 4 ή 5 αλλά δοκίμασε το πίπεδο 2-3 να δεις π΄ώς συμπεριφέρεται κοιτόντασ τη φλόγα.
5. Μεγάλωσε το βήμα απο 12 σε 14 μείωσε το πέλλετ κανα 1-2 δέκατα και αύξησε τον αέρα κανα 1-2 pa όχι περισσότερο
6. Πώς ξέρεις πόσα kw βγάζει η φλόγα αν δεν υπολόγισες την παροχή ανα λεπτό. άρα πρέπει να ζυγίσεις πέλλετ για χρόνο 10 λεπτών να διαιρέσεις με 10 για να βρείς παροχή ανα λεπτό.
7.Η αντίσταση κατασέφεται απο αδράνεια δηλ. αν ο καυστήρας είναι σταματημένος πάνω από 2 μήνες επειδή πιάνει υγρασία.
Κάνε αυτά και τα λέμε.
Στάθης
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Στάθης Μηχανολόγος Μηχανικός

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 4 Μήνες πριν #140077 από Nasikas

etsa67 έγραψε: Οι τιμές του κατασκευαστεί είναι ενδεικτικές και αφορούν άριστο πέλλετ και καλό σύστημα λέβητας -καπνοδόχος με αρνητική πάντα πίεση. Εσύ έχεις κάτι τέτοιο;
Χωρίς αρνητικές πιέσεις και ιδίωσ σε λέβητα πετρελαίου είναι λίγι δύσκολο να πιάσεις τον κατασκευαστή όσον αφορά τις ρυθμίσεις.
Θέλω να σου πώ ότι το κάθε σύστημα λέβητας - καπνοδόχος θέλει τα δικά του πειράγματα οπότε ξεχνάς με το ότι έχει δώσει ο κατασκευστής.
1. Χωρίς βεντιλατέρ καυσαερίων είναι δύσκολο να πιάσεις καλή καυση.
2. Το αρχικό πέλλετ να σκεπάζει την αντίσταση 1-2 cm και ο αέρας που θα το κάψει να είναι λίγο πιο πολύς.
3. Το πέλλετ που θα πέσει στη κανονική καύση να βρεί θράκα για να καεί σχεδόν μόνο αυτό καί όχι και μέρος απο το αρχικό πέλλετ που θα κάνει περισσότερο καυσαέριο και θα δυσκολέψει την έξοδό του.
4. Μήν πάς επίπεδο 4 ή 5 αλλά δοκίμασε το πίπεδο 2-3 να δεις π΄ώς συμπεριφέρεται κοιτόντασ τη φλόγα.
5. Μεγάλωσε το βήμα απο 12 σε 14 μείωσε το πέλλετ κανα 1-2 δέκατα και αύξησε τον αέρα κανα 1-2 pa όχι περισσότερο
6. Πώς ξέρεις πόσα kw βγάζει η φλόγα αν δεν υπολόγισες την παροχή ανα λεπτό. άρα πρέπει να ζυγίσεις πέλλετ για χρόνο 10 λεπτών να διαιρέσεις με 10 για να βρείς παροχή ανα λεπτό.
7.Η αντίσταση κατασέφεται απο αδράνεια δηλ. αν ο καυστήρας είναι σταματημένος πάνω από 2 μήνες επειδή πιάνει υγρασία.
Κάνε αυτά και τα λέμε.
Στάθης
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΣΩΣΤΟΣ,

Πάντως είναι ο πρώτος φερόλι που συναντώ- που δουλευει 3 χρόνια με εργοστασιακές ρυθμίσεις.!!!!
Φαντάζομαι θα είναι φορεμενος σε σχετικά ΜΕΓΑΛΟ λεβητα πετρελαιου. (βαλε καμία φωτο- δωσε μας στοιχεία καμινάδας - διαδρομές κλπ. - Αν είσαι Β Ελλάδα, θα προτεινα να εκανες δοκιμή μια κεραμεική αντίσταση- δοκιμη 2-3 ημερων, χωρίς πληρωμη- μπορω να το κανονισω αν θελεις)


Χαίρομαι που όλοι έγιναν ειδικοί στο πέλλετ.
Χαίρομαι που βλέπουν με δέος καθε ξενικό όνομα που κυκλοφορεί.
Επιβεβαιώνομαι.
Πάντα...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 4 Μήνες πριν #140180 από etsa67
To άν είναι μεγάλος με τούμπα και ελατήρια είναι καλό. Με βεντιλατέρ καυσαερίων κάνεις καλό τράβηγμα και βάζεις και τα ελατήρια μέσα. Επίσης προσθέτεις και ένα ταψί για να συλλέγεις τη στάχτη στον θάλαμο΄ετσι δεν σκουπίζεις κάθε φορά πού κάνεις συντήρηση. Το βεντιλατέρ βοηθάει τα τούμπα να μένουν καθαρά για πάνω απο 10 ημέρες και τη καπνοδόχο να πιάνει θερμοκρασίες άρα και υποπιέσεις λειτουργίας γρήγορα.
Εγω το αγοράζω απο Πλούταρχο 73 ευρώ και το προσαρμόζω σε ειδικό κουτί που έχει είσοδο και έξοδο όσο απαιτείται απο την΄έξοδο του λέβητα και της καπνοδόχου.
Άλλο που θέλω να γράψω είναι ότι η ποιότητα της καύσης στη μεγάλη ισχύ είναι καλύτερα να ελέγχεται με αναλυτή τόσο το οξυγόνο όσο και το μονοξείδιο. Το ίδιο και η μικρή ισχύς για αναλλογικά κοντρόλλερ. Αν είναι πέλλετ απο κωνοφόρα έχει καλώς άν είναι μιξ τότε ο αέρας είναι λίγο πιο πολύς.
Γενικά είναι ένας συνδυασμός των πάντων.

Στάθης Μηχανολόγος Μηχανικός

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.065 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ