ΣΟΜΠΑ PELLET TMC PU206(made in italy) 6αρα ΑΓΟΡΑΣΜΕΝΗ ΑΠΟ LEROY

Περισσότερα
3 Χρόνια 3 Μήνες πριν #171788 από gmaragosgr
Χρόνια Πολλά σε όλους και Ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος με υγεία πάνω από όλα.
Ηθελα να ρωτήσω εάν ξέρει κανείς τον κωδικό service της συγκεκριμένης σόμπας καθώς και επεξήγηση του service menu.
H σόμπα δουλεύει αρκετά καλά αλλά χρησιμοποιώντας πάντα τα καλύτερα πελλετ (Α1 grade ENplus) μου δημιουργεί έντονη μαυρίλα στο τζάμι μετά απο 2 ώρες λειτουργίας. Πιθανολογώ οτι χρειάζεται λίγο ανέβασμα του αέρα καύσης ή μείωση της ποσότητας πέλλετ που ρίχνει στον καυστήρα. (στο κλασικό μενού δεν υπάρχει δυνατότητα ρύθμισης αυτών των παραμέτρων).
Eίχα δοκιμάσει και Α2 πέλλετ, το φαινόμενο ήταν λιγότερο (παρουσίαζε την μαυρίλα μετά απο μία μέρα χρήσης και όχι έντονη όπως τα Α1) αλλά είχα πολύ περισσότερη στάχτη και μικρότερη απόδοση.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
3 Χρόνια 3 Μήνες πριν - 3 Χρόνια 3 Μήνες πριν #171790 από ΚΩΣΤΑΣ ΠΗΧΑΣ
Υπάρχουν ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΤΟ; ΕΧΩ ΑΛΛΑ Αν ήταν να σας έδιναν τα ΚΡΥΦΑ ΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΤΕΧΝΙΚΟΙ!!!!!!ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΣΑΝ ΧΡΗΣΤΗΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΟΚ!!!!!
Last edit: 3 Χρόνια 3 Μήνες πριν by ΚΩΣΤΑΣ ΠΗΧΑΣ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
3 Χρόνια 3 Μήνες πριν #171791 από thanos adam
Χρόνια πολλά! Μια φωτογραφία από την σομπα θα βοηθούσε να βλέπαμε το κοντρόλ κ ίσως να το έχει κάποιος κ να σε βοηθήσει.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
3 Χρόνια 3 Μήνες πριν #171792 από gmaragosgr
Καλησπέρα Αdam,
Επισυνάπτω φωτογραφίες σόμπας και κοντρολ.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για το ενδιαφέρον.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
3 Χρόνια 3 Μήνες πριν #171793 από thanos adam
Ένα email επικοινωνίας?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
3 Χρόνια 3 Μήνες πριν #171794 από gmaragosgr
Ευχαριστώ για την απάντηση παρόλο που δεν συμφωνώ μαζί σας. Μια σοβαρή εταιρεία είναι υποχρεωμένη να δίνει όλες τις πληροφορίες του προιόν που δίνει και θα μπορούσα να απευθυνθώ κατευθείαν στην εταιρεία. Δυτυχώς μόνο στην Ελλάδα υπάρχει η νοοτροπία να βγάζουν το original manual της σόμπας και να πετάνε κάτι κακομεταφρασμένες φωτοτυπίες κρύβοντας ότι δεν τους συμφέρει. Οι τεχνικοι υπάρχουν και καλό είναι να υπάρχουν και τους χρειαζόμαστε. Οι επαγγελματίες τεχνικοί πάντως δεν κρίνονται ούτε κρύβονται πίσω από κωδικούς και απο μυστικά μενού αλλά από την δουλειά τους. Ηλεκτρονικός μηχανικός είμαι και πάντα είμαι πρόθυμος να βοηθήσω τους άλλους με τις γνώσεις μου. Στο κάτω κάτω δεν σας ήρθε η επιφώτηση του Αγίου Πνεύματος και τα μάθατε, κάποιος σας τα έδωσε.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.084 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ