Σομπα pellet (hp22) αερόθερμη - ρυθμιση?

Περισσότερα
10 Χρόνια 4 Μήνες πριν #116610 από sta1

jnet έγραψε:

χρηστος77 έγραψε: Καλησπερα σας, εχω παρει μια σομπα hp22 (κεδρος)


(κερδος) τι σημαίνει? Εκανες δουλειά και σε πληρώσαν με σόμπα?

Κέδρος είναι η ίδια σόμπα (HP 22) από τον Δαβρη που την ονόμασε κέδρο.

Στάλθηκε από το LG-P880 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
{Η ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΠΕΛΛΕΤ} Απο 180 ΕΥΡΩ > ΣΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ 280 > ΣΕ ΑΛΛΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΣΟΟΟΟΟΟΟΟΟ????????? :whistle:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": jnet

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 4 Μήνες πριν #116619 από χρηστος77
σημερα για παραδειγμα την εχω βαλει να δουλεψει ,και 3-4 φορες μου εχει αναψει συναγερμο "check the burn pot" και σβηνει.με πιστοποιημενο πελλετ.γιατι μου ειπαν οτι μπορει να φταιει και το πελλετ.κατι τρεχει ή με τον αισθητηρα φωτιας ή με τον κοχλια που αλληλοεπηρεαζονται.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 4 Μήνες πριν #116642 από χρηστος77
οντως στο αυτοματο αυτο κανει.δηλαδη την βαζω στους 20 και δεν πεφτει κατω απο 23. στο manual εχει 5 σκαλες.
και στην καθε μια μπορεις να ρυθμισεις ξεχωριστα το μοτερ της και τον ανεμιστηρα που σου βγαζει απο μπροστα τον ζεστο αερα απο 150volt εως 230volt. εγω την δουλευω στα 190 για το μοτερ και 195 για τον ανεμιστηρα.το θεμα ομως ειναι οτι και στις δυο περιπτωσεις μου πεταει σφαλμα αρκετα συχνα. :evil:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 4 Μήνες πριν #116648 από χρηστος77

stoikon έγραψε: Η σόμπα σου πρέπει να είναι η ΗΡ22 του Μοσχάλη. Υπάρχουν δύο τρόποι. Ένας τρόπος είναι να δώσεις περισσότερο αέρα από το κλαπέτο για να σου καίει όλο το πέλλετ στο ποτήρι και να ανεβεί η απόδοση και δεύτερος να αλάξεις τις ρυθμίσεις μέσα από τον πίνακα που βρίσκεται επάνω στην σόμπα. Στο ένα πως καίει

στο 1 οι ρυθμισεις που ηδη ειχε ηταν στα 190 volt και για το μοτερ και για τον ανεμιστηρα του ζεστου αερα. μετα απο 8 ωρες ομως αρχιζει και ψιλογεμιζει το δοχειο καυσης ειδικα με μη πιστοποιημενο πελλετ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 4 Μήνες πριν #116651 από stoikon
Απαντήθηκε από stoikon στο θέμα ΣΟΜΠΑ ΠΕΛΛΕΤ ΚΕΔΡΟΣ (hp22) ΑΕΡΟΘΕΡΜΗ

χρηστος77 έγραψε: οντως στο αυτοματο αυτο κανει.δηλαδη την βαζω στους 20 και δεν πεφτει κατω απο 23. στο manual εχει 5 σκαλες.
και στην καθε μια μπορεις να ρυθμισεις ξεχωριστα το μοτερ της και τον ανεμιστηρα που σου βγαζει απο μπροστα τον ζεστο αερα απο 150volt εως 230volt. εγω την δουλευω στα 190 για το μοτερ και 195 για τον ανεμιστηρα.το θεμα ομως ειναι οτι και στις δυο περιπτωσεις μου πεταει σφαλμα αρκετα συχνα. :evil:


Μη βάζεις το αυτόματο,βάλε την πρώτη σκάλα για να ρίχνει λίγο πέλλετ, μοτερ 210 στην πρώτη σκάλα και ανεμιστήρα στο 220 για να μην ανεβάζει πολύ θερμοκρασία.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 4 Μήνες πριν - 10 Χρόνια 4 Μήνες πριν #116655 από stoikon
Απαντήθηκε από stoikon στο θέμα Σομπα pellet (hp22) αερόθερμη - ρυθμιση?

χρηστος77 έγραψε:

stoikon έγραψε: Η σόμπα σου πρέπει να είναι η ΗΡ22 του Μοσχάλη. Υπάρχουν δύο τρόποι. Ένας τρόπος είναι να δώσεις περισσότερο αέρα από το κλαπέτο για να σου καίει όλο το πέλλετ στο ποτήρι και να ανεβεί η απόδοση και δεύτερος να αλάξεις τις ρυθμίσεις μέσα από τον πίνακα που βρίσκεται επάνω στην σόμπα. Στο ένα πως καίει

στο 1 οι ρυθμισεις που ηδη ειχε ηταν στα 190 volt και για το μοτερ και για τον ανεμιστηρα του ζεστου αερα. μετα απο 8 ωρες ομως αρχιζει και ψιλογεμιζει το δοχειο καυσης ειδικα με μη πιστοποιημενο πελλετ.



πρόσεξε μήπως έχουν κλείσει οι τρύπες από το ποτήρι. Το πρόβλημά σου είναι στον αέρα εισόδου,δεν δίνει τον απαιτούμενο αέρα κάτω από το ποτήρι για να καθαρίζει τις τρύπες και να κάνει καλή καύση. Η δικιά μου βγάζοντας το πίσω αριστερό καπάκι και κοιτώντας εκεί που ενώνεται η σωλήνα εισαγωγής αέρα με τον χώρο καύσεις έχει ένα κλαπέτο, κάτι σαν σύρτης που κάνοντας μέσα έξω αυξομειώνουμε τον αέρα στον χώρο καύσεις (στο ποτήρι)
Last edit: 10 Χρόνια 4 Μήνες πριν by stoikon.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.073 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ