Ποδήλατο

Περισσότερα
8 Χρόνια 5 Μήνες πριν - 8 Χρόνια 5 Μήνες πριν #83962 από DOOM_NX
Απαντήθηκε από DOOM_NX στο θέμα Ποδήλατο

Ας αρχίσουμε να παράγουμε ποδήλατα πρώτα και ας αφήσουμε τα αυτοκίνητα για αργότερα...


Παράγουμε. Τα IDEAL συναρμολογούνται στην Πάτρα.

Άλλο που δένονται και άλλο που παράγονται... Φασόν κινέζικα είναι της Kinesis.


Απόσβεση λέβητα: 49%
μετά από: 11.415 kg pellet
Εξοικονόμηση από την αλλαγή καυσίμου: 36%
Δικαίωμα επιδόματος πετρελαίου: Ναι
Λίτρα: 2800
Last edit: 8 Χρόνια 5 Μήνες πριν by DOOM_NX.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 5 Μήνες πριν #83965 από GT
Απαντήθηκε από GT στο θέμα Ποδήλατο

Ας αρχίσουμε να παράγουμε ποδήλατα πρώτα και ας αφήσουμε τα αυτοκίνητα για αργότερα...


Παράγουμε. Τα IDEAL συναρμολογούνται στην Πάτρα.

Άλλο που δένονται και άλλο που παράγονται... Φασόν κινέζικα είναι της Kinesis.


Υπάρχει καμιά εταιρία που πραγματικά τα παράγει και δεν τα δένει απλά?

Απ' ότι ξέρω, όλες οι εταιρίες μόνο το πλαίσιο φτιάχνουν και μετά κουμπώνουν όλα τα περιφερειακά συνεργαζομένων εταιριών. Άλλα σαζμάν, άλλοι μοχλοί, άλλα πιρούνια, άλλα ντεραγιέ, άλλες σέλες, άλλες ζάντες, άλλα κέντρα, άλλα πεντάλ. Τα πιο πολλά κομμάτια είναι πχ SHIMANO. Άρα γιατί να μη θεωρείται Γιαπωνέζικο πχ ένα SCOTT?

Και για να κάνουν πλαίσιο αξιώσεων μάλλον πρέπει να πέσει πολύ χρήμα στον τομέα έρευνας και ανάπτυξης, που όμως για εταιρίες κολοσσούς παγκοσμίου φήμης, είναι μια επένδυση που θα βγει. Για την Ελληνική, θα βγει? Πόσα κομμάτια θα πουλήσει έναντι των άλλων? Προφανώς γι' αυτό παίρνει και έτοιμα πλαίσια υποθέτω.

Οπότε εμένα μια χαρά Ελληνικά μου ακούγονται, έστω και έτσι. Με ρίζες Γιαπωνέζικες. :whistle:


Ακόμα στα πετρέλαια...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 5 Μήνες πριν #83972 από DOOM_NX
Απαντήθηκε από DOOM_NX στο θέμα Ποδήλατο

Υπάρχει καμιά εταιρία που πραγματικά τα παράγει και δεν τα δένει απλά?

Φυσικά. Είναι άλλο να πάρεις έτοιμο πλαίσιο, να το ντύσεις με έτοιμα περιφερειακά και να βάλεις απλά τα αυτοκόλλητά σου επάνω και άλλο να έχεις όμαδα R&D, να σχεδιάζεις το πλαίσιο, να το παράγεις σε δικό σου εργοστάσιο στη χώρα σου ή στην Ασία, να το περνάς από ελέγχους, να το βελτιώνεις και να το βγάζεις με τα δικά σου αυτοκόλλητα. Δες Giant, Specialized, Trek, Bianchi κλπ...

Απ' ότι ξέρω, όλες οι εταιρίες μόνο το πλαίσιο φτιάχνουν και μετά κουμπώνουν όλα τα περιφερειακά συνεργαζομένων εταιριών. Άλλα σαζμάν, άλλοι μοχλοί, άλλα πιρούνια, άλλα ντεραγιέ, άλλες σέλες, άλλες ζάντες, άλλα κέντρα, άλλα πεντάλ. Τα πιο πολλά κομμάτια είναι πχ SHIMANO. Άρα γιατί να μη θεωρείται Γιαπωνέζικο πχ ένα SCOTT?

Πολλές εταιρείες φτιάχνουν και πιρούνια και δισκοβραχίωνες και παλουκόσελλα και σέλλες και κέντρα και τροχούς. Δες πάλι τις παραπάνω μάρκες ενδεικτικά. Εννοείται ότι χρησιμοποιούν και περιφερειακά (groupsets) της Shimano, της SRAM και της Campagnolo, αλλά όλη η ουσία έγκειται στο σκελετό. Όταν τον παίρνεις έτοιμο όπως κάνει η Ideal, τότε δεν είσαι παραγωγός ποδηλάτων... Απλά συναρμολογητής.

Και για να κάνουν πλαίσιο αξιώσεων μάλλον πρέπει να πέσει πολύ χρήμα στον τομέα έρευνας και ανάπτυξης, που όμως για εταιρίες κολοσσούς παγκοσμίου φήμης, είναι μια επένδυση που θα βγει. Για την Ελληνική, θα βγει? Πόσα κομμάτια θα πουλήσει έναντι των άλλων? Προφανώς γι' αυτό παίρνει και έτοιμα πλαίσια υποθέτω.

Δε με ενδιαφέρει αν μπορεί να χρηματοδοτήσει τομέα R&D η Ideal. Το θέμα είναι αν παράγει ποδήλατα. Και η απάντηση είναι ότι δεν παράγει. Τα παίρνει έτοιμα και τους βάζει αυτοκόλλητα. Δε μιλάμε για εργοστάσια παραγωγής ποδηλάτων στην Ελλάδα. Αυτό ήταν το αρχικό topic.

Οπότε εμένα μια χαρά Ελληνικά μου ακούγονται, έστω και έτσι. Με ρίζες Γιαπωνέζικες. :whistle:

Ελληνικά δεν είναι. Ρίζες είναι κινέζικες, όχι γιαπωνέζικες. Ελληνικό tradename έχουν απλά. Όχι ότι δεν είναι καλά ποδήλατα. Απλά ελληνικά ΔΕΝ τα λες.


Απόσβεση λέβητα: 49%
μετά από: 11.415 kg pellet
Εξοικονόμηση από την αλλαγή καυσίμου: 36%
Δικαίωμα επιδόματος πετρελαίου: Ναι
Λίτρα: 2800

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 5 Μήνες πριν #83978 από GT
Απαντήθηκε από GT στο θέμα Ποδήλατο
Παναγιώτη έστω και έτσι, εγώ τα θεωρώ Ελληνικά, έστω "Ελληνικά" αν σου κάνει πιο καλά, μιας και μένουν και πέντε φράγκα παραπάνω στην Ελλάδα από το να πάρεις ένα καθαρά εισαγόμενο.

Ας εδραιώσουμε στην τελική καμιά απλή γραμμή παραγωγής (συναρμολόγησης έστω αν θες) και μετά προχωράμε και παρακάτω.

Νομίζω ότι η IDEAL είναι μια καλή περίπτωση.

Ας μην τα βλέπουμε όλα αρνητικά.

Ας ανοίξουν και 2-3 εργοστάσια συναρμολόγησης αυτοκινήτων, συσκευών και δεν ξέρω τι άλλο και μια χαρά θα είμαστε, ακόμα ως συναρμολογητές - "κατασκευαστές". :)


Ακόμα στα πετρέλαια...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 5 Μήνες πριν - 8 Χρόνια 5 Μήνες πριν #83982 από DOOM_NX
Απαντήθηκε από DOOM_NX στο θέμα Ποδήλατο
Εντάξει. Μην ξεχνάς ότι τα Ideal όμως είναι low end ποδήλατα και ούτως ή άλλως δεν μπορείς να τα συγκρίνεις με άλλες μάρκες. Παρομοίως και για τα Orient.

Καλή περίπτωση είναι η Fidusa του Βογιατζή που κατασκευάζει custom σκελετούς σε λογικές τιμές. Αλλά δε μιλάμε για μαζική παραγωγή, οπότε πάλι δεν τίθεται θέμα σύγκρισης.

Πάντως, θα συμφωνήσω ότι τα πράγματα είναι σαφώς καλύτερα στον τομέα των ποδηλάτων.


Απόσβεση λέβητα: 49%
μετά από: 11.415 kg pellet
Εξοικονόμηση από την αλλαγή καυσίμου: 36%
Δικαίωμα επιδόματος πετρελαίου: Ναι
Λίτρα: 2800
Last edit: 8 Χρόνια 5 Μήνες πριν by DOOM_NX.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 5 Μήνες πριν #83986 από GT
Απαντήθηκε από GT στο θέμα Ποδήλατο
Δεν πειράζει ρε Παναγιώτη, ας μην είναι high end. :P

Ας πάρουμε γραμμή παραγωγής της MECAPSES πχ, ας μην πάρουμε της MERCEDES. ;)

Αυτό που λες είναι το λιγότερο.

Αυτό που μετράει είναι να πάρει μπροστά η μηχανή της παραγωγής Παναγιώτη, αλλιώς εσένα που είσαι και μικρούλης και λεύτερο παιδί σε βλέπω μετανάστη σε λίγο καιρό να φτυαρίζεις απιστοποίητο πέλλετ σε big bag με γίγας μαϊμού σφραγίδα ΕΝplus A1 στην Ρουμανο-Βουλγαρο-Σερβία για 3&60... :whistle: :P :P :P :P


Ακόμα στα πετρέλαια...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.117 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ