Αρχείο του mastoras

Περισσότερα
12 Χρόνια 3 Μήνες πριν #4430 από mastoras
Αρχείο του mastoras δημιουργήθηκε από mastoras
Θα παρακαλέσω να μου επιτρέψετε να διατηρώ εδώ ένα μικρό αρχείο, με μερικά ενδιαφέροντα θέματα, link, και άρθρα που γράφτηκαν εδώ στο φόρουμ. :) και όταν θελήσουμε κάποια στιγμή να ξεθάψουμε....δύσκολα μπορούμε να τα βρούμε.

Πχ. Ρώτησα σε ένα άσχετο θέμα.

Υπάρχει τρόπος με παρέμβαση άλλης συσκευής, να δουλέψει τριφασικός ηλεκτροκινήτηρας με μονοφασικό ρεύμα ?
Ολες οι μηχανές πέλλετ που βρήκα, έχουν τριφασικό μοτέρ.


Και οι απαντήσεις που πήρα:

dimitris-evia

φιλε μαστορα ναι υπαρχει iverter 1 φασεις στελενεις 220 βολτ και δουλευει τριφασικο μοτερ
η με πυκνωτή αλλα η λυση του iverter ειναι μακραν καλητερη



Dr.Raven
Yup, σωστος ο "dimitris-evia". Πρεπει ομως mastora να προσεξεις ποσων ιππων (ΗΡ) ειναι ο κινητηρας η τι ισχυος (KVA). Κατοπιν θα δεις αν η ηλεκτρικη παροχη του σπιτιου σου "σηκωνει" τον κινητηρα της πελετομηχανης. Δεδομενου οτι εχεις μονοφασικη παροχη, αυτη σηκωνει μεχρι 30Α η 7ΚW.
Πολυ συνηθισμενοι κινητηρες ειναι αυτοι οι ευελικτοι των 2ΗΡ που συνδεονται ειτε σε αστερα για τριφασικη παροχη, ειτε σε τριγωνο για μονοφασικη παροχη. Μπορεις να το τσεκαρεις πανω στο ταμπελακι του κινητηρα, εαν ειναι τετοιος γραφει "400V Υ - 230V Δ". Πρεπει να εχει σημειωμενη και τη συνδεσμολογια του πυκνωτη αν θυμαμαι καλα. Δες λοιπον πρωτα τα στοιχεια του κινητηρα, μηπως και δεν χρειαστεις το inverter γιατι εχει καποιο αξιοσημειωτο κοστος. Εαν πας στο Βαρδαρη για ψαχτηρι, ξεκινα απο τον "Βρασιδα" στη Δωδεκανησου (ειναι περιπου απεναντι απο το κτηριο της τροχαιας).



mastoras
Το μοτέρ που θέλω και είναι τριφασικό, στα χαρακτηριστικά γράφει " ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΑΣΤΕΡΑ ΤΡΙΓΩΝΟ " ..αυτό τι σημαίνει ?


Dr.Raven
Κοιτα mastora, επειδη ενας κινητηρας ειναι "συνθετο" φορτιο λογω της επαγωγης των τυλιγματων του "στατη" (μιλαμε τωρα για κινητηρα μικρομεσαιας ισχυος) και οχι "γραμμικο" οπως π.χ. η αντισταση ενος μποιλερ, κατα την εκκινηση του και μεχρι να πιασει τις ονομαστικες του στροφες, "τραβαει" για λιγα δευτερολεπτα πολλα αμπερ που μπορουν να σου ριξουν τις ασφαλειες. Ο λογος ειναι, οτι το ρευμα που δαρρεει τα τυλιγματα και η ταση που εφαρμοζεται στα ακρα τους, ειναι "εκτος φασης". Μπορεις να τα φανταστεις, σαν τους δεικτες ενος ρολογιου που δειχνει π.χ. 12:10 στον οποιο η ταση αντιπροσωπευεται απο τον λεπτοδεικτη και το ρευμα απο τον ωροδεικτη. Η γωνια που σχηματιζουν, ειναι το περιφημο "συν φ". Ο τυπος που δινει την ισχυ ειναι: P = V X I X συνφ. Σε ενα γραμμικο φορτιο οπως η αντισταση, παντα ρευμα και ταση ειναι ταυτοσημα (σε φαση) συνεπως: γωνια φ = 0 μοιρες, και συν 0 = 1. Αρα στον προηγουμενο τυπο, ο παραγοντας συνφ απαλειφεται και η ισχυς υπολογιζεται σε "καθαρα" Watt. Ομως στα επαγωγικα (συνθετα) φορτια, η γωνια φ μεταβαλλεται συνεχως π.χ. αν ειναι 45 μοιρες συν 45 = 0,707 οποτε η ισχυς πεφτει. Η για να μεινει σταθερη, το ρευμα "τραβαει την ανηφορα". Ετσι, στους ηλεκτροκινητηρες η ηλεκτρικη ισχυς εκφραζεται οχι σε Watt αλλα σε V.A (βολταμπερ). Για λογους συμβατοτητας (επειδη οι ηλεκτροκινητηρες αντικατεστησαν σε πολλες εφαρμογες τους θερμικους κινητηρες) η ηλεκτρικη ισχυς τους, εκφραζεται και στο μηχανικο της αναλογο ητοι σε HP.
Για το λογο τουτο, και με τη βοηθεια ενος εσωτερικου φυγοκεντρικου διακοπτη ο οποιος περιστρεφεται απο τον αξονα του, κατα την εκκινηση τα τυλιγματα του κινητηρα συνδεονται σε "αστερα" για να τραβηξει μικρο ρευμα. Μολις πλησιασει ενα οριο στροφων - λιγο πανω απο τις μισες - τοτε ο φυγοκεντρικος διακοπτης αλλαζει αυτοματα τη συνδεση σε "τριγωνο", καθως το ρευμα εχει πλεον εξομαλυνθει, και τοτε ο κινητηρας πιανει την πληρη ταχυτητα περιστροφης του. Σε μεγαλους κινητηρες, ο αυτοματισμος ειναι εξωτερικος στον πινακα, οπου ενας αυτοματος διακοπτης-μεταγωγος, με την εντολη ενος προρυθμισμενου χρονιστη αλλαζει τη συνδεση των τυλιγματων οπως ακριβως περιγραφηκε πριν.
Ο πυκνωτης που αναφερθηκε, συνδεεται μεταξυ ουδετερου και ενος απο τους ακροδεκτες των τυλιγματων. Σε μονοφασικους κινητηρες, ο πυκνωτης συνδεεται μεταξυ φασης - ουδετερου και κανει διορθωση - αντισταθμιση της βραδυποριας του ρευματος εναντι της τασης (η διορθωση συνφ) ωστε να εκμηδενιζεται οσο το δυνατο η "αεργος" ισχυς. Αντιθετα σε τριφασικους που συνδεονται και σε μονοφασικη παροχη, δημιουργει μια "ψευδο" τριφασικη παροχη στον κινητηρα. Ποτε ομως δεν μπορει να δημιουργησει με ακριβεια την απαιτουμενη γωνια των 120 μοιρων μεταξυ φασεων, οπως στο πραγματικο τριφασικο. Ειναι πολυ "χοντρικο" εξαρτημα. Για το λογο αυτο ειναι καλυτερος ο inverter οπως αναφερθηκε, ο οποιος με τη χρηση ηλεκτρονικων κυκλωματων (τα οποια εχουν μεγαλη ακριβεια) καταφερνει και δινει στην εξοδο του τρεις φασεις, με γωνια 120 μοιρων ακριβως.
Εικοσι ευρω παρακαλω, για το φροντιστηριο
Στη πραξη βεβαια, ποιος νοιαζεται αν θα "κολωνει" που και που ο κινητηρας με πυκνωτη. Το θεμα ειναι οτι θα λειτουργει κατα 80% σωστα. Αν θελεις και το υπολοιπο 20%, πας και τα σκας στο inverter. Εγω να ημουν, δεν τα δινω!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 3 Μήνες πριν #4433 από mastoras
Απαντήθηκε από mastoras στο θέμα Αρχείο του mastoras
Ενα άλλο πολύ ενδιαφέρον πόστ είναι αυτό:



antisakis

Παραγωγη pellets για ιδιοχρηση.
απο κλαδια και φυλλα ελιας,κλαδεματα αμπελιου,οξυα,δρυς

Θελωντας να βοηθησω τους νεους πελλετοπαραγωγους
θα δωσω μια εικονα τις μικρης μου εμπειριας με λιγα λογια

Θα αρχισω με το επιμαχο θεμα του θρυμματιστη γιατι ειναι και το πρωτο εργαλειο που χρειαζομαστε
οταν η λειτουργια του στηριζεται σε λαμες που γυριζουν τρελα πανω απο ενα κοσκινο
χρειαζομαστε μονο αυτο
βαζοντας ενα κοσκινο 2.5 εκατοστα το χρησιμοποιουμε ως ΚΛΑΔΟΤΕΜΑΧΙΣΤΗ
και βαζοντας ενα κοσκινο 6 χιλιοστα ως ΣΦΥΡΟΜΜΥΛΟ
δεν γινεται ομως να σπασουμε το χλωρο φυλλο η κλαδι κατευθειαν με το ψιλο κοσκινο
γιατι θα στομωσει το κοσκινο και θα βγαζουμε λαδι αντι για θρυμμα.

Αφου περασουμε τα κλαδια απο τον κλαδοτεμαχιστη την ανοιξη, τα μεταφερουμε σε
ΜΙΑ ΑΠΟΘΗΚΗ καλα αεριζομενη και περιμενουμε παρακολουθωντας την υγρασια τους
οταν το ΥΓΡΑΣΙΟΜΕΤΡΟ δειξει κοντα στο 12 περναμε τα θρυμματα απο τον σφυρομυλο
και τα ριχνουμε στην ΠΕΛΛΕΤΙΕΡΑ
αφηνουμε τα πελλετ να κρυωσουν τα τσουβαλιαζουμε και τα μεταφερουμε σε μια ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΠΟΘΗΚΗ χωρις υγρασιες αν ειναι λιγο ζεστη ακομα καλλιτερα.

Με κεφαλαια μπλε γραμματα επισημανω τα εργαλεια που χρειαζονται
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": baker

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 2 Μήνες πριν #7473 από mastoras
Απαντήθηκε από mastoras στο θέμα Αρχείο του mastoras
Τελικά από τον φίλο μας έμαθα τι είναι ο "ΠΥΡΗΝΑΣ"


PARANOIA

Όταν πάμε τις ελιές στο λιοτρίβι, παίρνουμε εμείς το λάδι και το λιοτρίβι όλα τα υπόλοιπα.

Τα υπόλοιπα είναι : το ξύλο από το κουκούτσι της ελιάς, η φλούδα της ελιάς, το νερό που περιέχει η ελιά, η σάρκα της, δηλ. το <<το ψωμί>> της, καθώς επίσης και φύλα, ίσως και μικρά κλαδάκια που δεν μπόρεσε το μηχάνημα να παρακρατήσει πριν γίνει η έκθλιψη, όπως επίσης και κάποια κιλά χώμα που αναπόφευκτα υπάρχει μέσα στα τσουβάλια, η υπό μορφής σκόνης αν μαζέψουμε τις ελιές με καλό καιρό, η υπό μορφής λάσπης όταν τις μαζεύουμε με βροχή, η μετά από βροχή.

Τα <<υπόλοιπα>> λοιπόν, το ελαιοτριβείο τα πουλάει στο πυρηνελουργείο με μία συμβολική τιμή και αυτό με την σειρά του τα επεξεργάζεται με χημικό τρόπο, έτσι ώστε να γίνεται η παρακράτηση του ελάχιστου αυτού λαδιού που εμπεριέχεται στα υπολείμματα. Στην συνέχεια αφού το εργοστάσιο πάρει το πυρηνέλαιο, τα υπολείμματα τα πουλάει σε μας υπό μορφής <<ποιότητος>> με σκοπό (αποκλειστικά και μόνο) το κέρδος !!!

Η χαμηλότερη ποιότητα (αυτή που παίρνω κι εγώ αφού το θηριάκι μου έχει αποκτήσει σχέση εξάρτησης με τα βρώμικα καύσιμα)είναι τα υπολείμματα (εφ΄εξής προϊόν)που βγαίνουν ως έχουν και μου τα φορτώνει ο φορτωτής χύμα στην πλατφόρμα του τρακτέρ μου. Η τιμή του σήμερα (5-2-2012) είναι 80 ευρώ ο τόνος. Μαζί με το Φ.Π.Α. 13% φθάνει τα 90,40 ευρώ ο τόνος.

Η αμέσως επόμενη καλύτερη ποιότητα είναι η εξής: Τα υπολείμματα μέσω κοχλία ... τα τσουβαλιάζουν δύο Ινδοί. Αμέσως η ποιότητα ανεβαίνει, καθώς επίσης και η τιμή του στα 100 ευρώ + Φ.Π.Α., φθάνουμε λοιπόν στα 113,00 ευρώ ο τόνος.

Η τρίτη ποιότητα (και η καλύτερη)είναι το κοσκινισμένο πυρηνόξυλο. Αφού ξεπεράσει τους Ινδούς, το προϊόν κοσκινίζεται σε κόσκινο και αμέσως μετά περνάει από αεροκυκλώνα ώστε να μην περιέχει πετραδάκια, φύλα, συσσωματώματα, σκόνη και οτιδήποτε άλλο (το κατά δύναμιν) εκτός από καθαρό ξύλο κουκουτσιού ελιάς. Συσκευάζεται σε τσουβάλια των 25 κιλών περίπου και η τιμή του βέβαια εκτοξεύεται στα 130 + Φ.Π.Α. δηλ. 146,90 ευρώ ο τόνος.

Η αμέσως επόμενη ποιότητα είναι το pellet από πυρηνόξυλο. Το προϊόν που βγαίνει αμέσως από το πυρηνελουργείο (όπως το παίρνω κι εγώ), μαζί με όποια υπολείμματα (φαντάζομαι) από την τρίτη ποιότητα κατευθύνονται σε θηριώδη πρέσα (200 ίππων έχω ακούσει)όπου και βγαίνει το <<απόλυτο>> προϊόν. Η τιμή του: 200 ευρώ + Φ.Π.Α.=226,00 ευρώ ο τόνος.

Επίσης υπάρχει και το καθαρό κουκούτσι ελιάς (άσπαστο-ολόκληρο) το οποίο είναι καταπληκτικό. (το έχω δοκιμάσει όπως και όλα τα προηγούμενα <<προϊόντα>>).

Το πυρηνόξυλο λοιπόν είναι η φθηνότερη λύση, μακράν του δεύτερου pellet η έστω και του ξύλου(αν το αγοράζεις).Όσο για το αν μυρίζει η καύση του ... κατηγορηματικά ΟΧΙ ΔΕΝ ΜΥΡΙΖΕΙ. Το πετρέλαιο όταν καίγεται μυρίζει, το ξύλο τα ίδια ... το πυρηνόξυλο ΟΧΙ.

Η αποθήκευση του γίνεται σε τσουβάλια αν δεν υπάρχει αρκετός χώρος, η χύμα αν υπάρχει χώρος και ...χρήμα !!! www.nsamaras.gr/default.aspx?tab=page&am...D=9&ContentID=23 προσωπικά, έχω ένα σιλό 1000 lt και το γεμίζω όοοοοοποτε αδειάζει!!! ενδεικτικά απο 10 Οκτωβρίου το ξαναγέμισα στις 20 Νοεμβρίου. τώρα με τις παγωνιές(-6 και -8 την νύχτα)το γεμίζω κάθε 10-15 ίσως και παραπάνω ημέρες.

Αν μου έλεγε κάποιος πως μπορώ να βάλω φωτογραφίες ... θα έβαζα.

Γενικά, για δύο σπίτια (πάνω και κάτω 195 τ.μ.) με αυξημένες σε θέρμανση απαιτήσεις των γερόντων γονιών μου (23c μέρα-νύχτα) και κατασκευή του ΄80, χωρίς καμία εξωτερική μόνωση και ταράτσα και ο λέβητας να είναι 18 μέτρα μακρυά από το σπίτι!!! μονωμένες σωληνώσεις (μέχρι το σπίτι) μόνο με αρμαφλέξ !!!!!!! και πανταχόθεν ελεύθερο στις ορέξεις των διαφόρων ανέμων, καίω από αρχές Οκτωβρίου έως αρχές Μαΐου περίπου 9 με 12 τόνους πυρηνόξυλο ανάλογα με τον χειμώνα.

Υ.Γ. Οι τιμές των ανωτέρω προϊόντων είναι από την "ΕΛΑΙΟΥΡΓΙΚΗ ΒΟΙΩΤΙΑΣ Α.Ε.Β.Ε." www.xo.gr/profile/profile-907356797/el/

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 2 Μήνες πριν #8622 από mastoras
Απαντήθηκε από mastoras στο θέμα Αρχείο του mastoras
Και ένα ενδιαφέρον θέμα, για τα ηλεκτρικά των πελλετοπρεσών μας, απο τον φίλο μας kostas.b

kostas.b


Για τα παιδια που ρωτανε για το ρευμα επειδη εχω μια πελλετομηχανη η οποια ειναι η KL200C οταν την εγκατεστησα ειχα στον πινακα του τριφασικου ρευματος μια ασφαλεια 10Α με αποτελεσμα οταν η μηχανη ζοριζοτανε να μου πεφτει.

Τοποθετησα ασφαλεια των 30Α και ολα ΟΚ.

Η συγκεκριμενη μηχανη εχει εναν πινακα με δυο οργανα.Το ενα ειναι βολτομετρο και το αλλο αμπερομετρο.Το βολτομετρο δειχνει την ταση του δυκτιου που στην προκειμενη περιπτωση ειναι 380V ενω το αμπερομετρο δειχνει τα amper.Οταν η μηχανη δουλευει ελευθερα δηλαδη δεν πρεσσαρει τα αμπερ ειναι κοντα στα 2Α ενω οταν αρχιζει το πρεσσαρισμα τοτε τα αμπερ ανεβαινουν.

Στην περιπτωση που πρεσσαρουμε πυρηνοξυλο τοτε ρυθμιζουμε την μηχανη να δειχνει περιπου 12Α ενω οταν η μηχανη πρεσσαρει πριονιδι τοτε το ζορισμα μεγαλωνει και γι' αυτο τον λογο αυξανονται και τ' αμπερ.Εγω οταν πρεσσαρα πριονιδι το αμπερομετρο επαιζε μεταξυ 18-22Α.
Η ρυθμιση του πρεσσαρισματος γινεται απο τις δυο αλενοβιδες που βρισκονται δεξια και αριστερα απο το χωνι.Οσο περισσοτερο τις σφιγγεις τοσο περισσοτερο αυξανεται και η δυναμη πρεσσαρισματος οπως και τα αμπερ.
Παντως πανω απο 20Α η μηχανη ζοριζεται αρκετα αλλαζει θορυβο και δεν αποδιδει αρκετα.

Το παραπανω αποδεινυεται και με τον νομο της φυσικης που μας λεει οτι η ισχυς ισουτε με το γινομενο της τασης επι το ρευμα οποτε εχουμε οτι μια μηχανη με ισχυς 7,5 kw στα 380V αποδιδει την μεγιστη ισχυ της οταν την διαπερνα ρευμα περιπου 20Α.

P=V*I αρα I=P/V=7500/380=19.7A.

Οποτε και στον πινακα αν βαλουμε μια 25αρα ή 30αρα ασφαλεια θα μας καλυψει γιατι πολυ απλα δεν προκειται να το δουλεψουμε με υωηλοτερο ρευμα.

Τωρα για τα παιδια που θα ηθελα να παραγγειλουν την ΚΛ200Β καλο θα ηταν να δωσουν αλλα 40 δολαρια και να παρουν την ΚΛ200C η οποια εχει ενα εξτρα ντουλαπακι για μικροεργαλεια πολυ χρησιμο και επισης εχει ολο το μοτερ της καλυμενο με λαμαρινα επισης αρκετα χρησιμο μιας και ειναι προστατευμενο απο τις σκονες και τυχον νερα και υγρασια.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 1 Μήνας πριν - 12 Χρόνια 1 Μήνας πριν #11069 από mastoras
Απαντήθηκε από mastoras στο θέμα Αρχείο του mastoras
KERBEROS: Για το κλίνκερ που είπα, έχω ποστάρει αυτό το κείμενο εδώ και καιρό:

4. Συγκριτικά χαρακτηριστικά πέλλετς διαφόρων προελεύσεων –

Υποπροϊόντα καύσης.

Τα πέλλετς καθαρού ξύλου είναι πολύ υψηλής ποιότητας (στάχτη <0,2%, απουσία
ξένων στοιχείων, υγρασία <6%, μηδαμινή περιεκτικότητα σε θείο (S), χλώριο (Cl) και
άζωτο (Ν). Η χρήση πέλλετς καθαρού ξύλου εξασφαλίζει άριστη καύση, λειτουργία
και απόδοση συστήματος, ελάχιστη συντήρηση και μακροβιότητα στον καυστήρα –
λέβητα θέρμανσης. $υστυχώς όμως τα δέντρα μεγαλώνουν αργά και οι διαθέσιμες
ποσότητες πρώτης ύλης είναι περιορισμένες. %ς εκ τούτου τα πέλλετς καθαρού
ξύλου είναι ακριβότερα.
Εναλλακτικά, τα πέλλετς από άλλες πηγές, είτε είναι άμεσα διαθέσιμα (υποπροϊόντα
ξυλουργικών εργοστασίων, αγροτικών καλλιεργειών κλπ.), είτε αναπτύσσονται
ταχύτατα ως ενεργειακά φυτά (αγριοαγγινάρα κλπ.).
%ς εκ τούτου, είναι φτηνότερα και, εφόσον δεν εμπεριέχουν ξένα σώματα,
λειτουργούν ικανοποιητικά. Ένα άλλο πλεονέκτημα αυτών των πέλλετς είναι ότι
διατίθενται τοπικά. Περιορίζονται οι ακριβές μεταφορές, ενώ πριμοδοτείται η τοπική
αγροτική κοινωνία με πρόσθετο εισόδημα.
Θα πρέπει να σημειωθεί όμως ότι, εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων, τα ταχέως
αναπτυσσόμενα φυτά παράγουν μεγαλύτερα ποσοστά στάχτης (3-15%) και
εμπεριέχουν μεγαλύτερα ποσοστά θείου και κυρίως χλωρίου και αζώτου.
Η στάχτη και τα ξένα στοιχεία, π.χ. άμμος, σε πολύ υψηλές
θερμοκρασίες λειώνει, σχηματίζοντας σκληρή σκούρα
υαλώδη μάζα (clinker) η οποία πρέπει να απομακρύνεται από
την εστία καύσης.

< Clinker από καυστήρα πέλλετς.
Οι πιο εξελιγμένες μονάδες διαθέτουν ειδικό σύστημα αυτοκαθαρισμού της εστίας.
Στα μικρότερα συστήματα ή σε αυτά που δεν έχει ενσωματωθεί τεχνολογία
αυτοκαθαρισμού εστίας, το “clinker” πρέπει να απομακρύνεται με το χέρι σε τακτά
χρονικά διαστήματα ώστε να διατηρείται η απόδοσή τους αλλά και για να μην
διακόπτεται η λειτουργία τους. Ο καθαρισμός είναι εύκολος μιας και το “clinker” είναι
εύθραυστο και φεύγει με ένα ελαφρό χτύπημα της εστίας καύσης στο πάτωμα.
Όπως προαναφέρθηκε, πέλλετς προερχόμενα από ταχέως αναπτυσσόμενα φυτά
(στάχια, καλαμπόκια κλπ.), εμπεριέχουν μεγαλύτερα ποσοστά θείου (S), χλωρίου
(Cl) και αζώτου (Ν) από ότι τα πέλλετς προερχόμενα από ξύλο. Κατά την καύση,
μικρό μέρος των στοιχείων αυτών, μετασχηματίζονται σε θειϊκό οξύ, υδροχλωρικό
οξύ και νιτρικό οξύ, στοιχεία οξειδωτικά, τα οποία «επιτίθενται» στα μέταλλα του
συστήματος. Για το λόγο αυτό ποιοτικά συστήματα είναι κατασκευασμένα από ειδικά
κράματα μετάλλου μεγάλης αντοχής ώστε να επηρεάζονται ελάχιστα και να αντέχουν
στον χρόνο.
Ένα άλλο υποπαράγωγο της καύσης στερεών καυσίμων είναι οι αρωματικοί
υδρογονάνθρακες (μοιάζουν με πίσσα). Το υποπαράγωγο αυτό όταν κρυώσει
σκληραίνει περιορίζοντας την ικανότητα των εναλλακτών να απορροφήσουν το
σύνολο της αποδιδόμενης θερμότητας. Για το λόγο αυτό συνιστάται ο συχνός
καθαρισμός των εναλλακτών εάν το διαθέσιμο σύστημα δεν είναι εξοπλισμένο με
μονάδα αυτοκαθαρισμού εναλλακτών.


eco-heat.gr
Last edit: 12 Χρόνια 1 Μήνας πριν by mastoras.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 1 Μήνας πριν #11071 από mastoras
Απαντήθηκε από mastoras στο θέμα Αρχείο του mastoras
Μια ενδιαφέρουσα απάντηση του μέλους ΔΗΜΗΤΡΗΣ (AMBIENTES) προς τους Ελληνες εργοστασιάρχες παραγωγούς πέλλετ, που αφορά το εκπληκτικό φαινόμενο της μεγάλης αύξησις της τιμής του πελλετ την περίοδο του χειμώνα 2011-2012



"Δεν θέλω να πώ για το αν τα Ελληνικά πέλλετ είναι καλά ή όχι αυτό θα το κρίνει ο καθένας που τα δοκίμασε, αλλα όσον αφορά τις τιμές εσείς είστε που καθορίσατε τις τιμές στην Ελλάδα και εσείς θα τις καθορίζεται.Ακόμα και η τεράστια αύξηση που έγινε στο πέλλετ από αρχής της σεζόν εσείς οι ίδιοι την δημιουργήσατε είτε άθελα είτε εσκεμμένα, προσπαθόντας να πάρεται ένα μεγάλο κομμάτι της πίτας της Ελληνικής αγοράς αυξήσατε την τιμή στην λιανική για να κερδίζουν οι έμποροι και να εποφελήστε εσείς και της χονδρικής λόγω κατανάλωσης ,αλλά και της λιανικής αφού ποτέ εδώ τουλάχιστων στη Λάρισα δεν απαγορεύσατε.Ετσι από 215 ο τόνος τον Σεπτέμβριο φτάσαμε 280-285 ΄στο σήμερα.Πρέπει να καταλάβεται και κάτι άλλο οτι όσο πιο πολύ ανεβάζεται την τιμή τόσο πιο πολύ θα συμφέρει σε κάποιον ,είτε είναι έμπορας είται είναι απλός πελατης, να φέρνει απο το εξωτερικό αφού το κέρδος τους θα είναι μεγαλύτερο.Τώρα όσαν αφορά για τα συμβόλαια για Ιταλία αυτά τα διαβάζω και χαμογελάω αφού πολλοί ξέρουν ότι το κέρδος σας εκεί είναι σαφός μικρότερο και ο Φ.Π.Α.προηγούμενων ετών ακόμα επιστρέφεται...."
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": jnet, sta1, ΕΥΘΥΜΙΟΥΓΙΑΝΝΗΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.071 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ