Ποιός φταίει που δεν εχω υποστήριξη?

Περισσότερα
2 Χρόνια 3 Μήνες πριν #174453 από rendouan
καταρχήν σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας. Η αλήθεια είναι οτι δεν έχω τις γνώσεις για να πειράξω τα ποτενσιόμετρα της πλακέτας του καυστήρα για παραμετροποίηση αέρα κτλπ. Το θέμα είναι ότι ο άνθρωπος από τον οποίο αγόρασα τον καυστήρα το μακρινό 2013 έχει προ πολλού κλείσει το κατάστημα και δεν μπορώ να τον εντοπίσω. Ψάχνω μήπως βρώ κάποιον τεχνικό γνώστη του καυστήρα να με εξυπηρετήσει. Για την ώρα πήρα για δοκιμή και Holtz energie pellet  από το ίδιο πολυκατάστημα με τιμή 5 ευρώ το σακι για δοκιμή και αυτό. Πάντως φαίνεται ότι το μήκος του πελλέτ φταιει. Δλδ το φοκο είχε πλήθος κομματιών πελλετ με διάφορετικά μήκη. Καποια αρκετά υπερέβαιναν το μισό δάχτυλο του δειχτη της παλάμης μου. Το Holtz λόγω καιρού ('ηπιος) δεν μπορώ ακόμα να το δοκιμάσω. Θα επανέλθω από εντυπώσεις όταν το δοκιμάσω.
Υγ : βρήκα όντως το μάνουαλ του καυστήρα ακόμα και στα ελληυνικά αλλά δεν βοηθαέι για να κάνει ρυθμίσεις κάποιος χωρίς προηγούμενη εμπειρία σε αυτά. Αν είχε οθόνη ίσως ήταν πιο εύκολο. Έψαξα ακόμα και για βίντεο από το youtube  αλλά δεν βρήκα κάτι σχετικό. (περίεργο γιατί μέχρι και για εγχείρηση που λεει ο λόγος βρίσκεις στο youtube αλλά σε αυτό το θέμα τπτ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
2 Χρόνια 3 Μήνες πριν #174454 από ΚΩΣΤΑΣ ΠΗΧΑΣ
ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΧΕΤΕ ΓΙΝΕΙ ΟΛΟΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ YOUTUBE ΚΑΙ ΤΟ INTERNET!!!!ΟΙ ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΕΣ !!!!!ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΨΑΧΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΦΟΡΟΥΜ ΕΙΤΕ ΤΖΑΜΠΑ ΕΙΤΕ ΟΧΙ ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΤΑΙ ΑΧΡΙΣΤΑ ΤΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΒΑΖΕΤΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ.ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΟΤΙ ΑΓΟΡΑΣΑΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΜΑΖΙ ΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΗ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΊΣΤΡΙΑ ΤΑ ΚΤΗΡΙΑ!!!!!ΠΟΛΛΑ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΨΑΞΕ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΝΑ ΖΕΣΤΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΛΥΣΕΙΣ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΟΥ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΓΧΕΊΡΙΣΗ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟ YOUTUBE ΟΠΩΣ ΛΕΣ.......

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
2 Χρόνια 3 Μήνες πριν #174455 από rendouan
Πραγματικά λυπάμαι ΄για την τελευταία απάντηση σας παρεξηγήθηκαν τα λεγόμενα μου. Ήθελα να πω ότι πλεόν τα πάντα ανεβαίνουν καλώς η κακώς στα δίκτυα. Το πρόβλημα στην περίπτωση μου μπορεί και να οφείλεται στην κακή έρυνα αγοράς από πριν αγοράσω το λέβητα. Δυστυχώς έχοντας αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα στο παρελθόν με τον συγκεκριμένο καυστήρα (συγκεκριμένα καήκε μια εσωτερική ασφάλεια από τις 3 που έχει η πλακέτα χωρίς να το γνωρίζω εκ των προτέρων) φώναξα αμέσως τεχνικό όμως αποδείχτηκε κακιστος. Φανταστείτε ότι με την πρώτη ματιά ζήτησε να αλλάξουμε αντίσταση την οποία προπαρήγγειλε και ξέχασε στην επίσκεψη να την φέρει μαζί του (και πριν με κράξετε ήταν από σχετικά γνωστό κατάστημα δεν θέλω να αναφέρω όνομα που ασχολείται με κλίμα και θέρμανση). Στην δεύτερη επίσκεψη παραλίγο να μου κάψει την πλακέτα καθώς τοποθέτεισε λάθος την νέα αντίσταση με αποτέλεσμα να κάψει αυτή τα καλώδια τροφοδοσίας της και να κάνει έκρηξη η πλακέτα οπότε και μου πρότεινε αλλάγη πλακέτας (προβληματική και τέτοια). Ευτυχώς σε τοπικό ηλεκτρονικό που απευθύνθηκα με κόστος 20 ευρώ μου επίσκευασε την πλακέτα και μόνος μου βρήκα δια όψεως την καμένη ασφάλεια οπότε τοποθετώντας μόνος μου την παλία αντίσταση (δεν ήταν καμμένη) την επισκευασμένη πλακέτα και την καινούργια ασφάλεια (από αυτες τις γυάλινες με το συρματακί των 0,50 ευρώ) όλα λειτουργησαν τέλεια. Στο μσοδιάστημα επίσημο συνεργάτη του λέβητα βρήκα τον κοντινότερο στην Κατερίνη (επίσημο συνεργάτη) μου πρότεινε ο άνθρωπ[ος να βρω τρόπο να του στείλω τον καυστήρα να μου τον επισκευάσει χωρίς εργατικά.
Δλδ δεν μπορώ να βρω εύκολα συνεργάτη τεχνικό που να γνωρίζει τον συγκεκριμένο καυστήρα. Σε κάθε περίπτωση δεν ψάχνω λύση στα προβλήματα μου στο φόρουμ πιστεύω ότι αναταλασσουμε απόψεις γνωμες εμπειρίες. Αν κα΄ποιος παρεξηγήθηκε με όσα έγραψα ζητ΄ω συγνώμη Δεν είναι του στιλ μου οι επιθετικές και ειρωνικές αναφορές. Αν επίσης παρέβην καποιον όρο από το φόρουμ ας μπαναριστω ή να αποχωρήσω κίολας
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κωστοπουλος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
2 Χρόνια 3 Μήνες πριν #174636 από jnet
Απαντήθηκε από jnet στο θέμα Ποιός φταίει που δεν εχω υποστήριξη?

Πραγματικά λυπάμαι ΄για την τελευταία απάντηση σας παρεξηγήθηκαν τα λεγόμενα μου. Ήθελα να πω ότι πλεόν τα πάντα ανεβαίνουν καλώς η κακώς στα δίκτυα. Το πρόβλημα στην περίπτωση μου μπορεί και να οφείλεται στην κακή έρυνα αγοράς από πριν αγοράσω το λέβητα. Δυστυχώς έχοντας αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα στο παρελθόν με τον συγκεκριμένο καυστήρα (συγκεκριμένα καήκε μια εσωτερική ασφάλεια από τις 3 που έχει η πλακέτα χωρίς να το γνωρίζω εκ των προτέρων) φώναξα αμέσως τεχνικό όμως αποδείχτηκε κακιστος. Φανταστείτε ότι με την πρώτη ματιά ζήτησε να αλλάξουμε αντίσταση την οποία προπαρήγγειλε και ξέχασε στην επίσκεψη να την φέρει μαζί του (και πριν με κράξετε ήταν από σχετικά γνωστό κατάστημα δεν θέλω να αναφέρω όνομα που ασχολείται με κλίμα και θέρμανση). Στην δεύτερη επίσκεψη παραλίγο να μου κάψει την πλακέτα καθώς τοποθέτεισε λάθος την νέα αντίσταση με αποτέλεσμα να κάψει αυτή τα καλώδια τροφοδοσίας της και να κάνει έκρηξη η πλακέτα οπότε και μου πρότεινε αλλάγη πλακέτας (προβληματική και τέτοια). Ευτυχώς σε τοπικό ηλεκτρονικό που απευθύνθηκα με κόστος 20 ευρώ μου επίσκευασε την πλακέτα και μόνος μου βρήκα δια όψεως την καμένη ασφάλεια οπότε τοποθετώντας μόνος μου την παλία αντίσταση (δεν ήταν καμμένη) την επισκευασμένη πλακέτα και την καινούργια ασφάλεια (από αυτες τις γυάλινες με το συρματακί των 0,50 ευρώ) όλα λειτουργησαν τέλεια. Στο μσοδιάστημα επίσημο συνεργάτη του λέβητα βρήκα τον κοντινότερο στην Κατερίνη (επίσημο συνεργάτη) μου πρότεινε ο άνθρωπ[ος να βρω τρόπο να του στείλω τον καυστήρα να μου τον επισκευάσει χωρίς εργατικά.
Δλδ δεν μπορώ να βρω εύκολα συνεργάτη τεχνικό που να γνωρίζει τον συγκεκριμένο καυστήρα. Σε κάθε περίπτωση δεν ψάχνω λύση στα προβλήματα μου στο φόρουμ πιστεύω ότι αναταλασσουμε απόψεις γνωμες εμπειρίες. Αν κα΄ποιος παρεξηγήθηκε με όσα έγραψα ζητ΄ω συγνώμη Δεν είναι του στιλ μου οι επιθετικές και ειρωνικές αναφορές. Αν επίσης παρέβην καποιον όρο από το φόρουμ ας μπαναριστω ή να αποχωρήσω κίολας
To forum για αυτό το λογω εχει γίνει για να βοηθάει ο ενας τον αλλον. Αλληλεγγύη λέγεται! Δεν υπάρχε κανενα θέμα και φυσικά δεν υπαρχει λογος αποχωρισης!

Κοστίζει τόσο να είσαι ειλικρινής όταν είσαι ευφυής! Είναι σαν να είσαι τίμιος όταν είσαι φιλόδοξος.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
2 Χρόνια 3 Μήνες πριν #174642 από thomas
αφου Administrator πέσανε να τον ΦΑΝΕ τον άνθρωπο επειδη πηρε πριν 10 χρονια λεβητα και μετα απο τοσα χρονια δεν υπαρχει αντιπροσωπος στην περιοχη του ,υπάρχει όμως καπου αλλού στην Κατερίνη πχ ,οπως συνεβει και σε πολλους αλλους, που πήραν λέβητες πριν 10 χρονια και τώρα δεν υπαρχουν αντιπρόσωποι καθόλου πανελλαδικά ,λές και φταίμε εμεις που κλεισανε, λες και ξέραμε ότι θα κλεισουνε και αγοράσαμε. Αυτά συμβαίνουν ,το θέμα ειναι να βρεθεί λύση ,ας εκλεισαν οι αντιπροσωποι και να τον βοηθησουμε αν ξέρουμε

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
2 Χρόνια 3 Μήνες πριν #174644 από xristosan
Σωστός...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.082 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ