DPF Diesel particulate filters

Περισσότερα
12 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #11564 από XAALAARAA
Απαντήθηκε από XAALAARAA στο θέμα Απ: DPF Diesel particulate filters

KERBEROS έγραψε: Δύο παρατηρήσεις Γιάννη:

1) Στην Ελλάδα όλοι παρουσιάζουν μόνο τα πλεονεκτήματα των diesel αυτοκινήτων, τα οποία είναι πολλά. Κανείς δεν μιλάει για παράδειγμα για το κόστος των ανταλλακτικών. Τυχαίο, δε νομίζω...
ναι αλλα ενας dieselοκινητηρας εχει διαρκεια ζωεις 3πλασια εως τετραπλασια


2) Από φίλους στην Αγγλία έμαθα τα εξής. Πριν απελευθερωθεί το diesel κι εκεί, ήταν φθηνότερο από την βενζίνη. Μόλις επήλθε η απελευθέρωση, τα πράγματα άλλαξαν. Το diesel πλέον είναι ακριβότερο (!!!), με χίλιες δυο προφάσεις βέβαια. Αφού οι φίλοι μας σκέφτονται να ξαναγυρίσουν στη βενζίνη. Είπαμε, ελεύθερη οικονομία είναι αυτή... Χρειάζεται προσοχή, υπομονή και ψάξιμο.


ΡΕ ΟΥΣΤΤΤΤΤ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #11565 από XAALAARAA
Απαντήθηκε από XAALAARAA στο θέμα Απ: DPF Diesel particulate filters

ΕΥΘΥΜΙΟΥΓΙΑΝΝΗΣ έγραψε: quote="KERBEROS" post=11536]Δύο παρατηρήσεις Γιάννη:

1) Στην Ελλάδα όλοι παρουσιάζουν μόνο τα πλεονεκτήματα των diesel αυτοκινήτων, τα οποία είναι πολλά. Κανείς δεν μιλάει για παράδειγμα για το κόστος των ανταλλακτικών. Τυχαίο, δε νομίζω...

2) Από φίλους στην Αγγλία έμαθα τα εξής. Πριν απελευθερωθεί το diesel κι εκεί, ήταν φθηνότερο από την βενζίνη. Μόλις επήλθε η απελευθέρωση, τα πράγματα άλλαξαν. Το diesel πλέον είναι ακριβότερο (!!!), με χίλιες δυο προφάσεις βέβαια. Αφού οι φίλοι μας σκέφτονται να ξαναγυρίσουν στη βενζίνη. Είπαμε, ελεύθερη οικονομία είναι αυτή... Χρειάζεται προσοχή, υπομονή και ψάξιμο.


Ένας πρακτικός κανόνας θέλει Πέτρο τις 40.000 χλμ/χρόνο ως όριο ,ανω του οποίου συμφέρει το diesel
Το κόστος περιοδικής συντήρησης είναι χαμηλότερο και αραιότερο.. ενώ το έκτακτο για μπεκ δυσβάσταχτο.
Αυτό όμως μπορεί να προκληθεί από κακό καύσιμο (όχι σπανιο στην Ελλάδα.)
η Αντλία πετρελαίου επίσης είναι πολύ ακριβή.. αλλά κι αυτή δεν είναι προβλεπόμενη ζημία..
Γενικά μετά από τη χρήση 2 αυτοκινήτων diesel με 60.000-70.000 χλμ/χρόνο.. εκτός της ζημιάς με το dpf τι επομενη φορα απλα να το καταργησεις και οχι να το εγκαταστησεις μπορώ να πω πως έιμαι πολύ ικανοποιημένος και κυρίως με πολύ μεγάλη οικονομία, καθώς το πετρέλαιο είναι 20-30% οικονομικότερο, συν μιά διαφορά στο καυσιμο 10-15%, που όμως δε ξέρουμε πως θα εξελιχθεί.[/quote]εγω σε σχεση με το ιβιζα 1,4 16v 200 μοντελο που ειχα με τις σημερινες τιμες και καταναλωσεις για 15000 km ανα ετος ειδα περιπου 850-950 ευρω διαφορα σε καυσιμα για τον πρωτο χρονο και χρειαστικα 1 servis μονο με το οπελ ενω το ibiza θα ηθελε 2 δηλαδη τα μισα λεφτα
και πουσε γιαννη φιλτρο πετρελαιου οχι στην αντιπρωσοπια εχει 120 € + εδω εχει 68 εχεχεχ www.micksgarage.ie/service-parts/fuel-fi...ards/1.3-cdti/33721/

ΡΕ ΟΥΣΤΤΤΤΤ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #11577 από ΕΥΘΥΜΙΟΥΓΙΑΝΝΗΣ
Απαντήθηκε από ΕΥΘΥΜΙΟΥΓΙΑΝΝΗΣ στο θέμα Απ: DPF Diesel particulate filters

XAALAARAA έγραψε:

ΕΥΘΥΜΙΟΥΓΙΑΝΝΗΣ έγραψε: quote="KERBEROS" post=11536]Δύο παρατηρήσεις Γιάννη:

1) Στην Ελλάδα όλοι παρουσιάζουν μόνο τα πλεονεκτήματα των diesel αυτοκινήτων, τα οποία είναι πολλά. Κανείς δεν μιλάει για παράδειγμα για το κόστος των ανταλλακτικών. Τυχαίο, δε νομίζω...

2) Από φίλους στην Αγγλία έμαθα τα εξής. Πριν απελευθερωθεί το diesel κι εκεί, ήταν φθηνότερο από την βενζίνη. Μόλις επήλθε η απελευθέρωση, τα πράγματα άλλαξαν. Το diesel πλέον είναι ακριβότερο (!!!), με χίλιες δυο προφάσεις βέβαια. Αφού οι φίλοι μας σκέφτονται να ξαναγυρίσουν στη βενζίνη. Είπαμε, ελεύθερη οικονομία είναι αυτή... Χρειάζεται προσοχή, υπομονή και ψάξιμο.


Ένας πρακτικός κανόνας θέλει Πέτρο τις 40.000 χλμ/χρόνο ως όριο ,ανω του οποίου συμφέρει το diesel
Το κόστος περιοδικής συντήρησης είναι χαμηλότερο και αραιότερο.. ενώ το έκτακτο για μπεκ δυσβάσταχτο.
Αυτό όμως μπορεί να προκληθεί από κακό καύσιμο (όχι σπανιο στην Ελλάδα.)
η Αντλία πετρελαίου επίσης είναι πολύ ακριβή.. αλλά κι αυτή δεν είναι προβλεπόμενη ζημία..
Γενικά μετά από τη χρήση 2 αυτοκινήτων diesel με 60.000-70.000 χλμ/χρόνο.. εκτός της ζημιάς με το dpf τι επομενη φορα απλα να το καταργησεις και οχι να το εγκαταστησεις μπορώ να πω πως έιμαι πολύ ικανοποιημένος και κυρίως με πολύ μεγάλη οικονομία, καθώς το πετρέλαιο είναι 20-30% οικονομικότερο, συν μιά διαφορά στο καυσιμο 10-15%, που όμως δε ξέρουμε πως θα εξελιχθεί.

εγω σε σχεση με το ιβιζα 1,4 16v 200 μοντελο που ειχα με τις σημερινες τιμες και καταναλωσεις για 15000 km ανα ετος ειδα περιπου 850-950 ευρω διαφορα σε καυσιμα για τον πρωτο χρονο και χρειαστικα 1 servis μονο με το οπελ ενω το ibiza θα ηθελε 2 δηλαδη τα μισα λεφτα
και πουσε γιαννη φιλτρο πετρελαιου οχι στην αντιπρωσοπια εχει 120 € + εδω εχει 68 εχεχεχ www.micksgarage.ie/service-parts/fuel-fi...ards/1.3-cdti/33721/[/quote]

Γιάννη μου παρανόηση...
Δεν εχω OPEL, αλλά Lancia. Είμαι Ιταλόφιλος..
Φίλτρο DPF για μένα 850€, διάβασα στο Opel forum 2.800 για Corsa!!!!!
Οι καταναλώσεις σου είναι αυτές που λες, ξέρω, εγώ από 5,2 με ταχύτητα εξω σε δρόμο 130χλμ
Με 170 ανεβαίνει στα 6,7 εδώ είναι η μεγάλη διαφορά με τη βενζίνη..
Σου κάνει αναγεννήσεις αλλά δε τις παίρνεις χαμπάρι.. κάθε 400-600 χλμ
μπορείς να το δεις από ανέβασμα του ρελαντί και αυξημένη τη στιγμιαία κατανάλωση αν έχει το δικό σου.
Ανεβαίνει μέχρι και 30% η κατανάλωση.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #11578 από ΕΥΘΥΜΙΟΥΓΙΑΝΝΗΣ
Απαντήθηκε από ΕΥΘΥΜΙΟΥΓΙΑΝΝΗΣ στο θέμα Απ: DPF Diesel particulate filters
Γιάννη πες μου τι παιζει για καταργηση του φίλτρου??? Ξέρεις κάποιον???

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #11579 από ΕΥΘΥΜΙΟΥΓΙΑΝΝΗΣ
Απαντήθηκε από ΕΥΘΥΜΙΟΥΓΙΑΝΝΗΣ στο θέμα Απ: DPF Diesel particulate filters
Κόστος καθαρισμού 280€... ένας το κάνει.. πολύ υπέυθυνα... και εγγυημένα...
Από τους σοβαρότερους και με γνώση και με εγγύηση ουσίας επαγγελματίας στο Λαγκαδά..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #11585 από XAALAARAA
Απαντήθηκε από XAALAARAA στο θέμα Απ: DPF Diesel particulate filters

ΕΥΘΥΜΙΟΥΓΙΑΝΝΗΣ έγραψε: Γιάννη πες μου τι παιζει για καταργηση του φίλτρου??? Ξέρεις κάποιον???


να κανουμε καμια ερωτηση στο οπελ clup ολο και καποιος θα ξερει αν δεν κανω λαθος κατι εγραφε αλλα δεν το εδωσα και πολυ σημασια με ενος ετους αυτοκινητο εγω ειμαι καινουγιος στον κοσμο των diesel αλλα αφου λες οτι παρουσιασιαζουν προβλημα πρεπει να αρχισουμε να ψαχνομαστε
πιστευω πως ολο και θα κυκλοφορουν τετοια κουφια καζανακια

ΡΕ ΟΥΣΤΤΤΤΤ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.077 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ