DPF Diesel particulate filters

Περισσότερα
12 Χρόνια 1 Μήνας πριν #11586 από XAALAARAA
Απαντήθηκε από XAALAARAA στο θέμα Απ: DPF Diesel particulate filters

ΕΥΘΥΜΙΟΥΓΙΑΝΝΗΣ έγραψε: Κόστος καθαρισμού 280€... ένας το κάνει.. πολύ υπέυθυνα... και εγγυημένα...
Από τους σοβαρότερους και με γνώση και με εγγύηση ουσίας επαγγελματίας στο Λαγκαδά..


εαν μπορεις δωσμου κανενα τηλεφωνω να το χω η διεύθυνση
γιατι η αντιπροσωπία εδω ειναι για το :silly: :woohoo: :sick: :whistle:

ΡΕ ΟΥΣΤΤΤΤΤ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 1 Μήνας πριν - 12 Χρόνια 1 Μήνας πριν #11592 από ΘΕΟΔΟΣΗΣ
Απαντήθηκε από ΘΕΟΔΟΣΗΣ στο θέμα Απ: DPF Diesel particulate filters
Εγώ από το Νοέμβριο του 2004 έχω το HYUNDAI Santa Fe Diesel (CDI 2000cc). Έχω 185.000 χιλιόμετρα και πρόβλημα με κάποιο φίλτρο καυσίμου δεν είχα!
Last edit: 12 Χρόνια 1 Μήνας πριν by ΘΕΟΔΟΣΗΣ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 1 Μήνας πριν #11597 από XAALAARAA
Απαντήθηκε από XAALAARAA στο θέμα Απ: DPF Diesel particulate filters

ΘΕΟΔΟΣΗΣ έγραψε: Εγώ από το Νοέμβριο του 2004 έχω το HYUNDAI Santa Fe Diesel (CDI 2000cc). Έχω 185.000 χιλιόμετρα και πρόβλημα με κάποιο φίλτρο καυσίμου δεν είχα!


θεοδοση δεν ειναι φιλτο καυσιμου αλλα ενα φιλτρο μικροσωματιδιον στην εξατμιση που κραταει τους ρυπους χαμηλα το οπελ corsa εχει εκπομπές ρύπων 98-99γρ/100 χλμ

ΡΕ ΟΥΣΤΤΤΤΤ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 1 Μήνας πριν #11599 από stergiosbik
Απαντήθηκε από stergiosbik στο θέμα Απ: DPF Diesel particulate filters
Ο ΕΥΘΥΜΙΟΥΓΙΑΝΝΗΣ εχει δικιο σ αυτα που εχει γραψει.
Δεν ειναι τυχαιο πως οσοι πηραν diesel δεν ξαναγυρνανε στη βενζινη.
Ομως οι καινουργιοι πετρελαιοκινητηρες εχουν αρκετες διαφορες με τους παλιους.
Ειναι αρκετα "πιεσμενοι" για να βγαλουν αρκετα αλογα κ ισως αυτο τους κοστισει σε μακροζωια.
Το φιλτρο DPF αν το καταργησεις απο οσο ξερω θα εχεις προβλημα με τα καυσαερια κ ισως με το ΚΤΕΟ.
Αδερφικος φιλος μετα απο προτροπη μου πηρε diesel κ αυτος.
Ιταλοφιλος κι αυτος πηρε το Lancia Delta 1.6 mtj 120PS.
Mε ροπη 32κιλα "σκοτωνει" εν κινησει κ ειναι βαρυ αυτοκινητο.
Οσο για καταναλωση?
Πινει νερο στο ονομα του diesel!!!

Δεν είναι ότι δεν είμαστε επαναστάτες. Απλά είμαστε άτυχοι που δεν είναι όπλο ο καναπές!!!


Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 1 Μήνας πριν #11609 από ΘΕΟΔΟΣΗΣ
Απαντήθηκε από ΘΕΟΔΟΣΗΣ στο θέμα Απ: DPF Diesel particulate filters

XAALAARAA έγραψε:

ΘΕΟΔΟΣΗΣ έγραψε: Εγώ από το Νοέμβριο του 2004 έχω το HYUNDAI Santa Fe Diesel (CDI 2000cc). Έχω 185.000 χιλιόμετρα και πρόβλημα με κάποιο φίλτρο καυσίμου δεν είχα!


θεοδοση δεν ειναι φιλτο καυσιμου αλλα ενα φιλτρο μικροσωματιδιον στην εξατμιση που κραταει τους ρυπους χαμηλα το οπελ corsa εχει εκπομπές ρύπων 98-99γρ/100 χλμ

Μάλιστα, κατάλαβα. Δηλαδή για να μην πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας, πληρώνεις αυτό το φίλτρο, όταν θελήσει αντικατάσταση...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 1 Μήνας πριν #11643 από ΕΥΘΥΜΙΟΥΓΙΑΝΝΗΣ
Απαντήθηκε από ΕΥΘΥΜΙΟΥΓΙΑΝΝΗΣ στο θέμα Απ: DPF Diesel particulate filters

ΘΕΟΔΟΣΗΣ έγραψε:

XAALAARAA έγραψε:

ΘΕΟΔΟΣΗΣ έγραψε: Εγώ από το Νοέμβριο του 2004 έχω το HYUNDAI Santa Fe Diesel (CDI 2000cc). Έχω 185.000 χιλιόμετρα και πρόβλημα με κάποιο φίλτρο καυσίμου δεν είχα!


θεοδοση δεν ειναι φιλτο καυσιμου αλλα ενα φιλτρο μικροσωματιδιον στην εξατμιση που κραταει τους ρυπους χαμηλα το οπελ corsa εχει εκπομπές ρύπων 98-99γρ/100 χλμ

Μάλιστα, κατάλαβα. Δηλαδή για να μην πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας, πληρώνεις αυτό το φίλτρο, όταν θελήσει αντικατάσταση...


Απλά Θεοδόση θα έλεγα να μην πάρει κάποιος ένα diesel με DPF για χρήση σαν αυτοκίνητο πόλης και μόνο. Υποθέτω πως για ταξί δεν είναι καλά. Αν το αυτοκίνητο έχει ΚΑΙ χλμ έξω δεν έχει πρόβλημα.
Από κει και πέρα οι σύγχρονοι diesel κινητήρες είναι απίστευτοι. Πολύ δύναμη, τεράστιες ροπές, πολύ αθόρυβες λειτουργίες. π.χ Lancia 1,9 TD, 190 αλόγατα 40 Kg ροπή.
Η οδήγηση τους δεν θέλει αλλαγές στις 1500 στροφές. Τραβάνε φοβερά, αλλά θέλουν ψηλότερο δούλεμα.
Κάνουν περισσότερη οικονομία έτσι!!!!!! (γεγονός μετρημένο.)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.093 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ