DPF Diesel particulate filters

Περισσότερα
12 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν - 12 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #11522 από ΕΥΘΥΜΙΟΥΓΙΑΝΝΗΣ
Αν και το θέμα είναι αυτοκινητιστικού ενδιαφέροντος, αφορά την οικολογία και τα πολύ μεγάλα προβλήματα που υπάρχουν με τη τοποθέτηση του συγκεκριμένου φίλτρου στα νέας τεχνολογίας αυτοκίνητα diesel, euro5.
Μετά την απελευθέρωση κίνησης με πετρέλαιο σε Αθήνα Θεσ/νικη, αρκετοί ίσως θα ενδιαφερθούν για πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα.
ΠΡΟΣΟΧΗ
Μην αγοράσετε με ευκολία τέτοια αυτοκίνητα.
Κάτοχος ενός ήδη εγώ, έχω αντιμετωπίσει πολύ μεγάλα προβλήματα με το συγκεκριμένο φίλτρο.
Με απλά λόγια, το DPF κάνει "αναγέννηση" (regeneration) κάθε 300-500χλμ, ανάλογα με τη χρήση (εντός ή εκτός πόλης) για να καθαρίσει.
Η διαδικασία αναγέννησης γίνεται αφού πρώτα φτάσει σε κανονική θερμοκρασία λειτουργίας (70-80 C), διαδικασία που κατ αρχήν για το diesel αυτοκίνητο είναι πιο αργή ΚΑΙ χρειάζεται από την έναρξη και πέρα 15-30 χλμ διαδρομής ΈΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ με σταθερή ταχύτητα και στροφές άνω των 2000 (υψηλότερα στις 3000 καλύτερα.) Στη διάρκεια της αναγέννησης υπάρχει αυξημένη κατανάλωση καυσίμου, πιθανή παρουσία άσπρου καπνού με έντονη μυρωδιά πετρελαίου, καθώς ψεκάζεται περισσότερο καύσιμο για αύξηση της θερμοκρασίας και καύση της παρακρατημένης αιθάλης.
Αυτό ΔΕΝ είναι εφικτό σε καθημερινές μικροδιαδρομές για κάποιον που η μετακίνηση του είναι σχετικά κοντινή και κινείται εντός πόλεως.
Αν η διαδικασία δεν ολοκληρωθεί, το φίλτρο κάθε φορά φράζει όλο και περισσότερο μέχρι τελικά να ανάψει το λαμπάκι να πάτε για service.
Αυτό σημαίνει τεχνητή αναγέννηση, σε σύνδεση με εγκέφαλο που την προκαλεί, ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΟΒΑΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΦΡΑΞΕΙ ΑΝΕΠΙΣΤΡΕΠΤΑ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ.
Κόστος αντικατάστασης από € 1.500... έως € 2.800 (διάβασα για OPEL) :woohoo: :woohoo: :sick:
ανεξαρτήτως εγγύησης.
Στη Θεσ/νίκη τουλάχιστον υπάρχει μάστορας που μπορεί να το καθαρίσει έναντι αρκετού κόστους, αλλά πολύ πολύ φτηνότερα.
ψάχνοντας στο internet, θα βρείτε πάρα πολλά για αντίστοιχα προβλήματα παντού, και ΚΥΡΙΩΣ για το δεδομένο πως οι εταιρείες αυτοκινήτων ΔΕΝ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ για την ορθή χρήση των καινούργιων diesel αυτοκινήτων και για τα πιθανά προβλήματα που δημιουργούνται.
Προσοχή λοιπόν σε όσους επιλέξουν (όπως εγώ) diesel νέας τεχνολογίας.
Last edit: 12 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν by ΕΥΘΥΜΙΟΥΓΙΑΝΝΗΣ. Αιτία: ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #11536 από KERBEROS
Απαντήθηκε από KERBEROS στο θέμα Απ: DPF Diesel particulate filters
Δύο παρατηρήσεις Γιάννη:

1) Στην Ελλάδα όλοι παρουσιάζουν μόνο τα πλεονεκτήματα των diesel αυτοκινήτων, τα οποία είναι πολλά. Κανείς δεν μιλάει για παράδειγμα για το κόστος των ανταλλακτικών. Τυχαίο, δε νομίζω...

2) Από φίλους στην Αγγλία έμαθα τα εξής. Πριν απελευθερωθεί το diesel κι εκεί, ήταν φθηνότερο από την βενζίνη. Μόλις επήλθε η απελευθέρωση, τα πράγματα άλλαξαν. Το diesel πλέον είναι ακριβότερο (!!!), με χίλιες δυο προφάσεις βέβαια. Αφού οι φίλοι μας σκέφτονται να ξαναγυρίσουν στη βενζίνη. Είπαμε, ελεύθερη οικονομία είναι αυτή... Χρειάζεται προσοχή, υπομονή και ψάξιμο.

Προδότης δεν είναι μόνον αυτός που φανερώνει τα μυστικά της πατρίδος στους εχθρούς,αλλά είναι και εκείνος που, ενώ κατέχει δημόσιο αξίωμα, εν γνώσει του δεν...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #11541 από ΕΥΘΥΜΙΟΥΓΙΑΝΝΗΣ
Απαντήθηκε από ΕΥΘΥΜΙΟΥΓΙΑΝΝΗΣ στο θέμα Απ: DPF Diesel particulate filters
quote="KERBEROS" post=11536]Δύο παρατηρήσεις Γιάννη:

1) Στην Ελλάδα όλοι παρουσιάζουν μόνο τα πλεονεκτήματα των diesel αυτοκινήτων, τα οποία είναι πολλά. Κανείς δεν μιλάει για παράδειγμα για το κόστος των ανταλλακτικών. Τυχαίο, δε νομίζω...

2) Από φίλους στην Αγγλία έμαθα τα εξής. Πριν απελευθερωθεί το diesel κι εκεί, ήταν φθηνότερο από την βενζίνη. Μόλις επήλθε η απελευθέρωση, τα πράγματα άλλαξαν. Το diesel πλέον είναι ακριβότερο (!!!), με χίλιες δυο προφάσεις βέβαια. Αφού οι φίλοι μας σκέφτονται να ξαναγυρίσουν στη βενζίνη. Είπαμε, ελεύθερη οικονομία είναι αυτή... Χρειάζεται προσοχή, υπομονή και ψάξιμο.[/quote]

Ένας πρακτικός κανόνας θέλει Πέτρο τις 40.000 χλμ/χρόνο ως όριο ,ανω του οποίου συμφέρει το diesel
Το κόστος περιοδικής συντήρησης είναι χαμηλότερο και αραιότερο.. ενώ το έκτακτο για μπεκ δυσβάσταχτο.
Αυτό όμως μπορεί να προκληθεί από κακό καύσιμο (όχι σπανιο στην Ελλάδα.)
η Αντλία πετρελαίου επίσης είναι πολύ ακριβή.. αλλά κι αυτή δεν είναι προβλεπόμενη ζημία..
Γενικά μετά από τη χρήση 2 αυτοκινήτων diesel με 60.000-70.000 χλμ/χρόνο.. εκτός της ζημιάς με το dpf μπορώ να πω πως έιμαι πολύ ικανοποιημένος και κυρίως με πολύ μεγάλη οικονομία, καθώς το πετρέλαιο είναι 20-30% οικονομικότερο, συν μιά διαφορά στο καυσιμο 10-15%, που όμως δε ξέρουμε πως θα εξελιχθεί.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #11545 από KERBEROS
Απαντήθηκε από KERBEROS στο θέμα Απ: DPF Diesel particulate filters
Μόλις πλακώσει ο κόσμος στο diesel, τότε να δούμε τι θα γίνει.

Μήπως σας θυμίζει κάτι; :evil:

Προδότης δεν είναι μόνον αυτός που φανερώνει τα μυστικά της πατρίδος στους εχθρούς,αλλά είναι και εκείνος που, ενώ κατέχει δημόσιο αξίωμα, εν γνώσει του δεν...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #11548 από ΕΥΘΥΜΙΟΥΓΙΑΝΝΗΣ
Απαντήθηκε από ΕΥΘΥΜΙΟΥΓΙΑΝΝΗΣ στο θέμα Απ: DPF Diesel particulate filters

KERBEROS έγραψε: Μόλις πλακώσει ο κόσμος στο diesel, τότε να δούμε τι θα γίνει.

Μήπως σας θυμίζει κάτι; :evil:


Δεν έχεις καθόλου άδικο να είσαι καχύποπτος.. απλά θα δούμε..
Μπορέι να τους τη δώσει και να ξαναπαγορέψουν το πελλετ Αθήνα Θεσ/νίκη, δήθεν λόγω ρύπων...
Ποτέ δε ξέρουμε μ αυτούς τι γίνεται.. χρόνια και χρόνια..
Το αέριο πετάει, οι λογ/μοί που έρχονται σ όσους έχουν.. τους κάνουν ν αναρωτιούνται.. κι οι αρμόδιοι απλά λένε πως είναι φτηνότερο από το πετρελαιο... μαύρος χρυσός.. αέριος χρυσός σε λίγο..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
12 Χρόνια 1 Εβδομάδα πριν #11563 από XAALAARAA
Απαντήθηκε από XAALAARAA στο θέμα Απ: DPF Diesel particulate filters

ΕΥΘΥΜΙΟΥΓΙΑΝΝΗΣ έγραψε: Αν και το θέμα είναι αυτοκινητιστικού ενδιαφέροντος, αφορά την οικολογία και τα πολύ μεγάλα προβλήματα που υπάρχουν με τη τοποθέτηση του συγκεκριμένου φίλτρου στα νέας τεχνολογίας αυτοκίνητα diesel, euro5.
Μετά την απελευθέρωση κίνησης με πετρέλαιο σε Αθήνα Θεσ/νικη, αρκετοί ίσως θα ενδιαφερθούν για πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα.
ΠΡΟΣΟΧΗ
Μην αγοράσετε με ευκολία τέτοια αυτοκίνητα.
Κάτοχος ενός ήδη εγώ, έχω αντιμετωπίσει πολύ μεγάλα προβλήματα με το συγκεκριμένο φίλτρο.
Με απλά λόγια, το DPF κάνει "αναγέννηση" (regeneration) κάθε 300-500χλμ, ανάλογα με τη χρήση (εντός ή εκτός πόλης) για να καθαρίσει.
Η διαδικασία αναγέννησης γίνεται αφού πρώτα φτάσει σε κανονική θερμοκρασία λειτουργίας (70-80 C), διαδικασία που κατ αρχήν για το diesel αυτοκίνητο είναι πιο αργή ΚΑΙ χρειάζεται από την έναρξη και πέρα 15-30 χλμ διαδρομής ΈΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ με σταθερή ταχύτητα και στροφές άνω των 2000 (υψηλότερα στις 3000 καλύτερα.) Στη διάρκεια της αναγέννησης υπάρχει αυξημένη κατανάλωση καυσίμου, πιθανή παρουσία άσπρου καπνού με έντονη μυρωδιά πετρελαίου, καθώς ψεκάζεται περισσότερο καύσιμο για αύξηση της θερμοκρασίας και καύση της παρακρατημένης αιθάλης.
Αυτό ΔΕΝ είναι εφικτό σε καθημερινές μικροδιαδρομές για κάποιον που η μετακίνηση του είναι σχετικά κοντινή και κινείται εντός πόλεως.
Αν η διαδικασία δεν ολοκληρωθεί, το φίλτρο κάθε φορά φράζει όλο και περισσότερο μέχρι τελικά να ανάψει το λαμπάκι να πάτε για service.
Αυτό σημαίνει τεχνητή αναγέννηση, σε σύνδεση με εγκέφαλο που την προκαλεί, ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΟΒΑΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΦΡΑΞΕΙ ΑΝΕΠΙΣΤΡΕΠΤΑ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ.
Κόστος αντικατάστασης από € 1.500... έως € 2.800 (διάβασα για OPEL) :woohoo: :woohoo: :sick:
ανεξαρτήτως εγγύησης.
Στη Θεσ/νίκη τουλάχιστον υπάρχει μάστορας που μπορεί να το καθαρίσει έναντι αρκετού κόστους, αλλά πολύ πολύ φτηνότερα.
ψάχνοντας στο internet, θα βρείτε πάρα πολλά για αντίστοιχα προβλήματα παντού, και ΚΥΡΙΩΣ για το δεδομένο πως οι εταιρείες αυτοκινήτων ΔΕΝ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ για την ορθή χρήση των καινούργιων diesel αυτοκινήτων και για τα πιθανά προβλήματα που δημιουργούνται.
Προσοχή λοιπόν σε όσους επιλέξουν (όπως εγώ) diesel νέας τεχνολογίας.



καλα βρε ιδια μαρκα σομπα ιδιο μοντελο αυτοκινητο ποσα θες να μας τρελανεις
εμενα πρωτη φορα αναψε η προθερμανση για των καθαρισμο στα 21000 km και ως τα 22500 αλλες δυο η διαδικασια καθαρισμου τελειωσε με επιτυχια
Απο καταναλωση ομως τρομερη συμφωνεις ?
εγω ειμαι απο 4,6 εως 5,1 ανα 100 km συνηθως το παω χαλαρα και σταθερα σε διαδρομες 25 km αφου τοσο απεχη η δουλεια μου

ΡΕ ΟΥΣΤΤΤΤΤ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.087 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ