Επιλογή και αγορά καυστήρα πελλετ

Περισσότερα
8 Χρόνια 6 Μήνες πριν #147999 από Dami
Απαντήθηκε από Dami στο θέμα Επιλογή και αγορά καυστήρα πελλετ
Στάθη είμαι απο Θεσσαλονίκη
Και δεν ξέρω αν υπάρχει εδώ κάποιος ο οποίος πουλάει τον octagon.
Η αλήθεια είναι οτι κάνα δυο που Ρώτησα μου ειπαν για ferroli
Στάθη σε τι τιμη βγαίνει ο octagon;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 6 Μήνες πριν #148001 από etsa67
Απαντήθηκε από etsa67 στο θέμα Επιλογή και αγορά καυστήρα πελλετ
Δεν γνωρίζω κάποιον από Θεσσαλονίκη αλλά αν θέλεις να ρωτήσω.
Έχει τιμή στο ίντερνετ 1400-1500 αλλά με έκτωση από το εργοστάσιο στην Αθήνα είναι λίγο πάνω από τον φερόλι.
Είναι πλήρως ανοξείδωτος έχει θαυμάσιο κοντρόλλερ με μεγάλη οθόνη και πολλές πληροφορίες όπως αυτές του ελκυσμού όπου ρυθμίζει την ισχύ , ένδειξη θερμοκρασίας καυσαερίων και νερών , ένδειξη φωτεινότητας της φλόγας , και άλλα πολλά που μπορείς να κάνεις και να ρυθμίσεις ώστε να έχει απροβλημάτιστη λειτουργία.
Είναι πολύ καλό Ελληνικό Προιόν με πλήθως ανταλλακτικών.
Αν βρεθεί κάποιος στη Θεσσαλονίκη αγόρασέ τον και θα μείνεις πολύ ευχαριστημένος και για ότι θα χρειαστείς θα σε βοηθήσω.

Στάθης Μηχανολόγος Μηχανικός

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 6 Μήνες πριν #148002 από Dami
Απαντήθηκε από Dami στο θέμα Επιλογή και αγορά καυστήρα πελλετ
Στάθη σε ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια σου.
Τον ferroli τον βρίσκω 900-1000 ο octagon ποσο θα κοστίσει απο το εργοστασιο;γιατί είμαι λίγο πιεσμένος και με το οικονομικο θεμα
Μήπως γνωρίζεις να μου πεις τι διάφορα έχει ο κόκκινος απο τον μπλε τον ferroli;
Και παλι σε ευχαριστώ για τον χρονο σου.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 6 Μήνες πριν #148005 από etsa67
Απαντήθηκε από etsa67 στο θέμα Επιλογή και αγορά καυστήρα πελλετ
Κάπου εκεί κοστίζει και ο όκταγον.
Ο Φερόλι κόκκινος με τον φερ τον μπλέ είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα αλλα΄ο μπλέ πωλείται στην Αθήνα ενώ ο κόκκινος στη Θεσσαλονίκη.
Ο αδ γρεεν είναι και αυτός εκεί κοντα και περιλαμβάνει και κοντρόλλερ με οθόνη από το βασικό του μοντέλο και κάνου και σεμινάρια στη Κατερίνη.
Ότι και να πάρεις πρέπει να καταλλάβεις όλη τη φιλοσοφία κάυσης του πέλλετ που προτείνει ο κατασκευαστής.
Όλα τα κοντρόλλερ προγραμματίστηκαν για καύση (πέλλετ)από τους κατασκευαστέσ τους και πρέπει να εσύ να αρχίσεις να μαθαίνεις το λειτουργικό τους. όσα πιο πολλά για τη καύση ξέρεις τόσο πιο εύκολα θα ρυθμίζεις τα κοντρόλλερ τους και να θυμάσαι πάντα ότι όλοι οι λέβητες που θα κάψουν πέλλετ να παρουσιάζουν γρήγορα ελκυσμό λειτουργίας στο επιθυμητά επίπεδο.

Στάθης Μηχανολόγος Μηχανικός

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 6 Μήνες πριν - 8 Χρόνια 6 Μήνες πριν #148013 από mikel
Απαντήθηκε από mikel στο θέμα Επιλογή και αγορά καυστήρα πελλετ
Καλησπέρα και από μένα .

Dami έχεις άναν καλό ξυλολέβητα τριών διαδρομών και λογικά θα έχεις και κατάλληλη καμινάδα .
Οσο αφορά τα μοντέλα της ADGREEN θα σου προτείνω τον BMIX DIGITAL 45KW με το ενσωματομένο χειριστήριο αφής.
Αν έχεις υπολογιστή μπορείς να πάρεις και τον απλό χωρίς χειριστήριο αφού το πρόγραμμα είναι συμβατό με windows xp, 7, 8.3 .
Η σειρα BMIX έχει κεραμική αντίσταση (170watt) και 2 κοχλίες (ενας για την μεταφορά καυσίμου απο την δεξαμενή στον καυστήρα και έναν για την μεταφορα στο εσωτερικό)
Επίση η δυνατότητα να συνδεθεί με αεροσυμπιεστή σου λείνη τα χέρια από τα συχνα καθαρίσματα του φλογοσωλήνα. Οι κοχλίες δουλέυουν με χαμηλή τάση λειτουργίας 24volt DC (εξοικονόμηση ηλεκτρικής ενέργειας στο ξεκίνημα αλλά και στην κανονική λειτουργία).
(ο μύθος ότι ο καυστήρας δεν θέλει καθάρισμα έχει καταριφθεί)
Ενας λόγος που ζεστένονται η σωλήνες και λιώνουν τα σπιράλ τροφοδοσίας έιναι γιατί φράζει ο χώρος της κάυσης. Αν δεν καις αυστριακό τότε επιβάλεται ο καθαριμός κάθε 1-2 μέρες .
+ ο καυστήρας διαθέτει και δευτερεύων αέρα (ανεμιστήρα για την αποφυγή επιστρεφόμενων καυσαερίων προς τον εξωτερικό κοχλία )
Ενοείτε πως δεν θα χρειαστής ανεμιστήρα στην καμινάδα σου .
Πληροφοριακά ενημερώνο πως η περίσια οξυγόνου στο πελλετ ειναι 13 %
Η ΠΑΡΑΠΆΝΩ ΠΕΡΊΣΙΑ ΣΗΜΑΊΝΕΙ ΨΥΧΡΗ ΦΛΌΓΑ ΔΛΔ ΑΠΏΛΕΙΑ.
Το κλίνκερ ως ένα βαθμό είναι επιτρεπτό αλλά αν ο χώρος κάυσης του καυστήρα είναι καθαρός δεν υπάρχει λόγος για πειραματισμούς. Απλά βάζεις τον αεροσυμπιεστή και τέλος (πριν από κάθε ανάφλεξη ανοίγη μια βαλβίδα και περνάει αέρας στα 6-7bar).

Ο BMIX είναι καυστήρας βιομάζας . Σημαίνει πως μπορεί να δουλέυει με Α1, Α2 πελλετ, πέλλετ από ελία ,σκέτο πυρήνα, κουκούτσι ελίας τσόφλια κ.α. . Στο λογισμικό έχει 4 επιλογές κάυσίμων. Δεν χρειάζεται κάθε φορά που αλάζης καυσιμό να κάνεις νέες ρυθμίσεις .
Στην διάθεσή σου για κάθε απορία η διευκρίνιση !



εδω θα δείς μερίκούς εγκατεστημένους σε δίαφορους λέβητες
και εδώ η τιμή του
Last edit: 8 Χρόνια 6 Μήνες πριν by mikel.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
8 Χρόνια 6 Μήνες πριν #148023 από etsa67
Απαντήθηκε από etsa67 στο θέμα Επιλογή και αγορά καυστήρα πελλετ
Kαταρχήν ο burnit είναι καλός ώς ένα βαθμό. Έχει διαφράγματα και αυτό σημαίνει όχι και τόσο καλός εναλλάκτης.
Το βεντιλατέρ καυσαερίων δεν είναι απαραίτητο αλλά θα έλεγα να προμηθευτείς ειδικές κόφτρες να τοποθετήσεις στα διαφράγματα.
Να ανεβάσεις την απόδοση ώς ένα βαθμό.
Να ξέρεις ότι με 30 kw στη φλόγα η έξοδοσ αναίρχεται στα 180 c και στα 40 kw στους 220 + c.
Mε τη θερμοκρασία νερών στους 55 c kai druft στη καμινάδα περίπου στα .15 μιλιμπάρ σε παραγωγή καυσαερίων 30 kw.
;An o εναλλάκτης του λέβητά σου θα είχε τούμπα η θερμοκρασία καυσαερίων θα είχε κατά πολύ μικρότερες τιμές και μεγαλύτερη απόδοση και οικονομία.
Ο ad green είναι σοβαρη κατασκευή αλλά προσωπικά επαναλλαμβάνω προσωπικά δεν θα ήθελα τόσα πολλά σε τόση μικρή ισχύ.
Τα ανεμιστιράκια βοηθούν όχι στο να κάνει υπερπίεση στον θάλαμο και να αυξήσει την ειδική φόρτιση του θαλάμου άρα και την απόδοση αλλά σε τυχόν επιστροφές καπνού και θερμοκρασίας πράγμα που σημαίνει ότι δεν θα καταλάβεις άν έχει βούλωμα ή πρόβλημα στον ελκυσμό σου άρα και τυχόν περισσότερες επιπλοκές στον ίδιο καυστήρα.
Ο εσωτερικός κοχλίας έχει και μοτέρ και ανεμισταηράκι απο πίσω και άν χαλάσει τότε άλλα χρήματα.
Το ανεμιστηράκι στον τροφοδότη για να μην ζεσταίνεται ο μεταλλικός σωλήνας προσωποικά καλό είναι αλλα μεταβάλει τη ρύθμιση αέρα αρκετά και δεν σε αφήνει να προσδιρίσεις βουλώματα στον καπναγωγό τόσο εύκολα απο α΄λλες αιτίες.
Το σύστημα της ασφάλειας απο τη μείωση ελκυσμού υπάρχει?
Τί βήμα χρησιμοποιεί ώστε να υπολογίζεις τα kw που καίγονται κάθε φορά?
Νομίζω ότι ήταν στην επιλογή μου αλλά στα ίδια χρήματα θα επέλεγα Ελληνικό προσωπικά.

Στάθης Μηχανολόγος Μηχανικός

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.069 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ