Picanto Turbo!!!
- stab
- Συντάκτης θέματος
- Αποσυνδεμένος
- New Member
- Δημοσιεύσεις: 2
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 4
Εϊμαι ο Σταύρος , απο το τεχνικό τμήμα της εταιρείας ΜΟΣΧΑΛΗΣ ΑΒΕΤΕ.
Εφτιαξα καινούριο λογαριασμό , ατομικό , για να σας παρουσιάσω ένα project , αγαπημένο και απίστευτα κουραστικό . Για την υλοποίηση του εκτός απο ατελείωτες ώρες διαβάσματος και μελέτης σπαταλήθηκαν : Ιδρωτας, αίμα, λεφτά ( όχι πολλά) , 2 κασάκια μπύρες, 4 με 5 μπουκάλια ουίσκυ και άπειρος χρόνος.
KIA Picanto. Aγοράστηκε σαν 1000 κυβικά με περίπου 60 άλογα, και πλέον είναι 1000 κυβικά με 120-130 άλογα. 620 κιλά αμάξωμα, αλλαγμένο εγκέφαλο Μegasquirt, Car-Pc , ελέγχει ήχοσύστημα με subwoofer, 4 ηχεία , δυο ενισχυτές , φωνητικές εντολές που ελέγχουν το car pc , τις ηλεκτρικές κλειδαριές , τα ηλεκτρικά παράθυρα, ασύρματη κάρτα δικτύου , Windows 7.
Απο ένα σημείο και μετά έχει χαθεί ελάφρώς η μπάλλα, δεν έχει τελειώσει φυσικά , έχει σταματήσει τώρα με τις σόμπες και την κρίση γενικώς. Δουλεύει όμως καθημερινά και ασταμάτητα.
Ειχα γραφτει σε ένα forum τότε και η όλη διαδικασία υπήρχε εκεί , το φόρουμ λεγόταν dragster.gr. Πάνω απο ένα χρόνο posts χάθηκαν όταν τελικά το forum για άγνωστους λόγους ένα πρωί έκλεισε......
Μετά απο πολύ στεναχώρια που χάθηκε τόσος κόπος , ένα πρωινό μετά απο παρα πολύ ψάξιμο κατάφερα να ανακτήσω μια "εικόνα" του απο site που κρατάνε κάτι σαν τη cache του google.
Να μην τα πολυλογώ , καταφερα και βρήκα το μεγαλύτερο μέρος και το αποθήκευσα στο δικό μου πλέον webserver και ιδού.
www.startpcs.gr/picanto-turbo/index.htm
Είναι αντίγραφο απο το dragster.gr , δεν δουλεύει κανένα link , έκατσα και έφτιαξα τα λινκ με τις σελίδες ένα ένα για να μπορείτε να το διαβάσετε.
Ενοείτε πως δεν μπορείτε εκεί να κάνετε κάτι αλλο εκτός απο το να δείτε τι έχω περάσει....
Περιμένω εντυπώσεις.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dimkais
- Αποσυνδεμένος
- Senior Member
- Δημοσιεύσεις: 59
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 5
Ήμουν mod στο dragster και το θυμάμαι το τοπικ αυτό.
Πολύ καλή δουλεια.....
και πάλι μπράβο!
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- N1k0s
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 554
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 51
To pellet με έσωσε
τα τριπλά τζάμια θα με σώσουν ;
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- γιαννης-δραμα
- Αποσυνδεμένος
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 1292
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 200
Το ειδαμε στην επισκεψη που καναμε στην εταιρια του κ.Μοσχαλη πραγματικο τιγρακι!N1k0s έγραψε: Πρέπει να είναι απίστευτο άγριο στις αντιδράσεις του ε ;
Σταυρο το φιλαρακι μου που σου ειχα πει εχει τρελαθει μιλαμε!
Ravelli Holly C 12kw
www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...&limitstart=0#111108
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- kosmidis80
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 2899
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 498
Φιλε στα ειπα και απο κοντα, το θεμα σου πικαντο το παρακολουθουσα απο τοτε και πραγματικα εισαι για πολλα respect!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- stergiosbik
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 3304
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 576
stab έγραψε: Καλημέρα σας,
Εϊμαι ο Σταύρος , απο το τεχνικό τμήμα της εταιρείας ΜΟΣΧΑΛΗΣ ΑΒΕΤΕ.
Εφτιαξα καινούριο λογαριασμό , ατομικό , για να σας παρουσιάσω ένα project , αγαπημένο και απίστευτα κουραστικό . Για την υλοποίηση του εκτός απο ατελείωτες ώρες διαβάσματος και μελέτης σπαταλήθηκαν : Ιδρωτας, αίμα, λεφτά ( όχι πολλά) , 2 κασάκια μπύρες, 4 με 5 μπουκάλια ουίσκυ και άπειρος χρόνος.
KIA Picanto. Aγοράστηκε σαν 1000 κυβικά με περίπου 60 άλογα, και πλέον είναι 1000 κυβικά με 120-130 άλογα. 620 κιλά αμάξωμα, αλλαγμένο εγκέφαλο Μegasquirt, Car-Pc , ελέγχει ήχοσύστημα με subwoofer, 4 ηχεία , δυο ενισχυτές , φωνητικές εντολές που ελέγχουν το car pc , τις ηλεκτρικές κλειδαριές , τα ηλεκτρικά παράθυρα, ασύρματη κάρτα δικτύου , Windows 7.
Απο ένα σημείο και μετά έχει χαθεί ελάφρώς η μπάλλα, δεν έχει τελειώσει φυσικά , έχει σταματήσει τώρα με τις σόμπες και την κρίση γενικώς. Δουλεύει όμως καθημερινά και ασταμάτητα.
Ειχα γραφτει σε ένα forum τότε και η όλη διαδικασία υπήρχε εκεί , το φόρουμ λεγόταν dragster.gr. Πάνω απο ένα χρόνο posts χάθηκαν όταν τελικά το forum για άγνωστους λόγους ένα πρωί έκλεισε......
Μετά απο πολύ στεναχώρια που χάθηκε τόσος κόπος , ένα πρωινό μετά απο παρα πολύ ψάξιμο κατάφερα να ανακτήσω μια "εικόνα" του απο site που κρατάνε κάτι σαν τη cache του google.
Να μην τα πολυλογώ , καταφερα και βρήκα το μεγαλύτερο μέρος και το αποθήκευσα στο δικό μου πλέον webserver και ιδού.
www.startpcs.gr/picanto-turbo/index.htm
Είναι αντίγραφο απο το dragster.gr , δεν δουλεύει κανένα link , έκατσα και έφτιαξα τα λινκ με τις σελίδες ένα ένα για να μπορείτε να το διαβάσετε.
Ενοείτε πως δεν μπορείτε εκεί να κάνετε κάτι αλλο εκτός απο το να δείτε τι έχω περάσει....
Περιμένω εντυπώσεις.
Νημα με modifes!
Γουσταρω!!!!!!!
620Kg(πολυ χαμηλα ειναι.Εισαι σιγουρος?Φανταζομαι οτι εχουν ξυλωθει τα παντα αλλα.... ) με 120ps.
Aρα 5,1kg/Hp!
Τι τουρμπινα κ σε τι πιεση δουλευεις?
Απο συμπλεκτη-κιβωτιο τι εχεις κανει?
Σε ευθειες εχουν να τριβουν τα ματια τους διαφοροι "γρηγοροι"!
Βεβαια σε δρομο με στροφες κ τοσο κοντο μεταξονιο υπαρχει θεμα.
Οπως κ να εχει ομως συγχαρητηρια.
Που το ειχες ρε οταν ηλθαμε στον Βολο κ δεν το ειδα?
Ας βαλω κ μια φωτο ενος διαχρονικου αγαπημενου αυτοκινητου που ηδη ειναι θρυλος!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.