Παραγωγή πέλλετ (pellets) για ιδιόχρηση

Περισσότερα
11 Χρόνια 1 Μήνας πριν - 11 Χρόνια 1 Μήνας πριν #89488 από fillmore
.........Βιομαζηστή έχουμε ακριβώς το ίδιο μηχάνημα και αυτή η ιδέα - ανάγκη μου ήρθε από την πρώτη στιγμή που το δούλεψα. Ρωτώντας σε ένα μηχανουργείο για να κάνω ακριβώς αυτή την πατέντα που έκανες και εσύ, μου έβαλαν πάγο και μου εξήγησαν πως θα ήταν λάθος κάτι τέτοιο διότι η δύναμη του κινητήρα σε σχέση με τις στροφές είναι σχεδιασμένα για ένα μαχαίρι. Για μένα πάντως έκανες την καλύτερη δουλειά. Το μοτέρ είναι πολύ δυνατό και δεν νομίζω να έχεις κανένα πρόβλημα.!!!...
Last edit: 11 Χρόνια 1 Μήνας πριν by fillmore.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 1 Μήνας πριν - 11 Χρόνια 1 Μήνας πριν #89595 από Βιομαζιστής

fillmore έγραψε: .........Βιομαζηστή έχουμε ακριβώς το ίδιο μηχάνημα και αυτή η ιδέα - ανάγκη μου ήρθε από την πρώτη στιγμή που το δούλεψα. Ρωτώντας σε ένα μηχανουργείο για να κάνω ακριβώς αυτή την πατέντα που έκανες και εσύ, μου έβαλαν πάγο και μου εξήγησαν πως θα ήταν λάθος κάτι τέτοιο διότι η δύναμη του κινητήρα σε σχέση με τις στροφές είναι σχεδιασμένα για ένα μαχαίρι. Για μένα πάντως έκανες την καλύτερη δουλειά. Το μοτέρ είναι πολύ δυνατό και δεν νομίζω να έχεις κανένα πρόβλημα.!!!...



Πες τους χαιρετίσματα...
Το μηχάνημα το ίδιο δουλεύει και με 6,5 ίππους κινητήρα και 9 ίππους και με 13 ίππους.
Όταν το επιλέξεις με 6,5 ίππους μοτέρ, κόβει μικρότερη διάμετρο κλαδί και είναι πιο αργό στην απόδοση. Όχι βέβαια ότι αυτό είναι γρήγορο αλλά λέμε τώρα.
Πες τους επίσης ότι τα μηχανήματά τους οι κινέζοι, (το 99,99% αυτών) τα σχεδιάζει στο πόδι.

Τόσο κακή κατασκευή δεν την περίμενα. Το μηχάνημα το έδεσαν, αλλά δεν σκέφτηκαν πως κάποιος ενδέχεται να το λύσει. Το ρουλεμάν του άξονα δεν βγαίνει με κανέναν εξωλκέα. Πρέπει να το κόψεις για να το βγάλεις. Οι 3 βίδες (μπουζόνια) που υπάρχουν περιμετρικά, δεν σου επιτρέπουν να τον εφαρμόσεις. (τον εξωλκέα)
Αίσχος!

Έχω φάει σε ώρες πάνω από μία εργάσιμη ημέρα συνεργείου (τμηματικά) και ακόμη δεν κατάφερα να τον μοντάρω. Τώρα βρίσκει η αριστερή πλάκα (αυτή από τη πλευρά της τροχαλίας) εσωτερικά σε κάποια κεφάλια βιδών που έχουν κολλήσει εσωτερικά (στον χώρο θρυμματισμού) και το σπείρωμα τους βγαίνει προς τα έξω στην πλευρά της τροχαλίας.
Στην πραγματικότητα δεν βρίσκει ακριβώς η πλάκα αλλά ένας από τους άξονες των σφυριών. Αφού παιδεύτηκα καμιά ώρα, δεν κατάφερα να φέρω τις πλάκες στην σωστή τους θέση. Αύριο θα ξαναπροσπαθήσω.
Κάλλιο να είχα λύσει - μοντάρει έναν κινητήρα από Transalp - 650.
Αίσχος! Αίσχος! Αίσχος!
Ξεφτιλισμένοι!
Τι μας πουλάνε!

Τα Μηχανήματα Τα Πήραμε!
Άντε Να Δούμε Τώρα Αν Θα Τα Κάνουμε Απόσβεση.
Απόσβεση Δεν Εγιναν Και Ούτε Είναι Σε Θέση Να Γίνουν. :(
Τώρα Πια Μένει Να Δούμε Τι Θα Κάνουμε Με Δαύτα. :unsure:
Last edit: 11 Χρόνια 1 Μήνας πριν by Βιομαζιστής.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 1 Μήνας πριν #89741 από xrysafis72

Βιομαζιστής έγραψε:

fillmore έγραψε: .........Βιομαζηστή έχουμε ακριβώς το ίδιο μηχάνημα και αυτή η ιδέα - ανάγκη μου ήρθε από την πρώτη στιγμή που το δούλεψα. Ρωτώντας σε ένα μηχανουργείο για να κάνω ακριβώς αυτή την πατέντα που έκανες και εσύ, μου έβαλαν πάγο και μου εξήγησαν πως θα ήταν λάθος κάτι τέτοιο διότι η δύναμη του κινητήρα σε σχέση με τις στροφές είναι σχεδιασμένα για ένα μαχαίρι. Για μένα πάντως έκανες την καλύτερη δουλειά. Το μοτέρ είναι πολύ δυνατό και δεν νομίζω να έχεις κανένα πρόβλημα.!!!...



Πες τους χαιρετίσματα...
Το μηχάνημα το ίδιο δουλεύει και με 6,5 ίππους κινητήρα και 9 ίππους και με 13 ίππους.
Όταν το επιλέξεις με 6,5 ίππους μοτέρ, κόβει μικρότερη διάμετρο κλαδί και είναι πιο αργό στην απόδοση. Όχι βέβαια ότι αυτό είναι γρήγορο αλλά λέμε τώρα.
Πες τους επίσης ότι τα μηχανήματά τους οι κινέζοι, (το 99,99% αυτών) τα σχεδιάζει στο πόδι.

Τόσο κακή κατασκευή δεν την περίμενα. Το μηχάνημα το έδεσαν, αλλά δεν σκέφτηκαν πως κάποιος ενδέχεται να το λύσει. Το ρουλεμάν του άξονα δεν βγαίνει με κανέναν εξωλκέα. Πρέπει να το κόψεις για να το βγάλεις. Οι 3 βίδες (μπουζόνια) που υπάρχουν περιμετρικά, δεν σου επιτρέπουν να τον εφαρμόσεις. (τον εξωλκέα)
Αίσχος!

Έχω φάει σε ώρες πάνω από μία εργάσιμη ημέρα συνεργείου (τμηματικά) και ακόμη δεν κατάφερα να τον μοντάρω. Τώρα βρίσκει η αριστερή πλάκα (αυτή από τη πλευρά της τροχαλίας) εσωτερικά σε κάποια κεφάλια βιδών που έχουν κολλήσει εσωτερικά (στον χώρο θρυμματισμού) και το σπείρωμα τους βγαίνει προς τα έξω στην πλευρά της τροχαλίας.
Στην πραγματικότητα δεν βρίσκει ακριβώς η πλάκα αλλά ένας από τους άξονες των σφυριών. Αφού παιδεύτηκα καμιά ώρα, δεν κατάφερα να φέρω τις πλάκες στην σωστή τους θέση. Αύριο θα ξαναπροσπαθήσω.
Κάλλιο να είχα λύσει - μοντάρει έναν κινητήρα από Transalp - 650.
Αίσχος! Αίσχος! Αίσχος!
Ξεφτιλισμένοι!
Τι μας πουλάνε!

χαχαχαχ.εχουν γερμανικη νοοτροποια ρεεεεεεεε,το εργαλειο το πετανε δεν το επισκευαζουν :evil:

ΑΓΡΟΤΗ-ΜΕΤΑΠΟΙΗΤΗΣ ΖΩΤΡΟΦΩΝ ΚΑΙ ΠΕΛΛΕΤΟΦΤΙΑΧΤΗΣ.ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΜΕ "ΜΕΙΩΝΕΙ"ΑΠΛΑ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΠΟΙΟ ΔΥΝΑΤΟ!!!

Συνημμένο αρχείο:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 1 Μήνας πριν #89754 από antisakis
"Βιομαζιστής"

Αίσχος! Αίσχος! Αίσχος!
Ξεφτιλισμένοι!
Τι μας πουλάνε!

Κινεζικα σκουπιδια .

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 1 Μήνας πριν #89851 από Βιομαζιστής
@ antisakis

Μόλις πριν 15 λεπτά από την στιγμή που ξεκίνησα να γράφω αυτό το μήνυμα, κατόρθωσα επί τέλους μετά κόπων και βασάνων, να μοντάρω και να θέσω σε λειτουργία εκ νέου τον θρυμματιστή.
Έφαγε συνολικά περίπου 20 εργατοώρες ενώ αν η κατασκευή του ήταν προσεγμένη από τον κατασκευαστή του, δεν θα έπαιρνε ούτε το 1/4 αυτών. Μιλάμε, αγανάκτησα!
Τέλος πάντων. Τον έβαλα μπροστά αλλά επειδή είναι μεσημέρι και ο γείτονας μου έπεσε για ύπνο και λόγω του ότι δεν ήθελα να τον ανησυχήσω, έκοψα μόνο 4 κλαδιά με διάμετρο περίπου 4 - 4,5 πόντους το καθένα.
Πρώτη εντύπωση:
Το μηχάνημα πήρε πολύ τα πάνω του. Μεγάλη διαφορά. Όχι μόνο μάσησε τα κλαδιά, μα έφτυσε και τα κουκούτσια σε πολύ συντομότερο χρόνο. :woohoo:
Το ένα από τα κλαδιά (ξερή ελιά) είχε στο τελείωμά του διχάλα πλάτους από την μια μεριά, ίσως και 10 πόντους.
Είχα προσπαθήσει να το κόψω πριν 2 βδομάδες αλλά η μηχανή ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΟΒΕ. Αναγκάστηκα λοιπόν να το αφήσω έξω. Σήμερα το δοκίμασα. Το κατάπιε στο δευτερόλεπτο! :woohoo: :woohoo:
Αυτό που παρατήρησα όμως ήταν πως για κάποια δευτερόλεπτα, πάνω στο ζόρισμα, γλύστραγε ο ιμάντας της κίνησης.
Δύο τεινά μπορούν να συμβαίνουν. Ή δεν τέντωσα όσο έπρεπε τον ιμάντα λόγω βιασύνης ή τελικά θα χρειαστούν διπλές τροχαλίες.
Ο κινητήρας δεν ζορίζεται όμως καθόλου και μάλλον τείνω να πιστεύω πως απλά θέλει σφύξιμο ο ιμάντας.
Αύριο κατά πάσα πιθανότητα θα τον δοκιμάσω εκτενέστερα και θα σου αναφέρω συμπεράσματα.
Ερώτηση:
Ο δικό σου ο θρυμματιστής, στη τροχαλία του κινητήρα, έχει ενσωματωμένο και συμπλέκτη;

Τα Μηχανήματα Τα Πήραμε!
Άντε Να Δούμε Τώρα Αν Θα Τα Κάνουμε Απόσβεση.
Απόσβεση Δεν Εγιναν Και Ούτε Είναι Σε Θέση Να Γίνουν. :(
Τώρα Πια Μένει Να Δούμε Τι Θα Κάνουμε Με Δαύτα. :unsure:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
11 Χρόνια 1 Μήνας πριν #89986 από antisakis

Βιομαζιστής έγραψε: antisakis
Δύο τεινά μπορούν να συμβαίνουν. Ή δεν τέντωσα όσο έπρεπε τον ιμάντα λόγω βιασύνης ή τελικά θα χρειαστούν διπλές τροχαλίες.
Ο κινητήρας δεν ζορίζεται όμως καθόλου και μάλλον τείνω να πιστεύω πως απλά θέλει σφύξιμο ο ιμάντας.
Αύριο κατά πάσα πιθανότητα θα τον δοκιμάσω εκτενέστερα και θα σου αναφέρω συμπεράσματα.
Ερώτηση:
Ο δικό σου ο θρυμματιστής, στη τροχαλία του κινητήρα, έχει ενσωματωμένο και συμπλέκτη;


Εχω βαλει ενα νουμερο μικροτερο ιμαντα και ειναι πολυ καλυτερα απο πριν
σιγουρα ομως με διπλη τροχαλια θα ειναι πιο καλα.
Εγω εχω ηδη δυο τροχαλιες στο μοτερ γιατι εβαλα και φυσητηρα, λες να με παιρνει και για μια τριτη;
οσο για συμπλέκτη ειχε αλλα κολησε και δεν λειτουργει ,με το που τραβαω το κορδονι γυριζουν ολα τωρα.
Ο δικος σου λειτουργει;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.232 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ