Παραγωγή μπριγκέττας
- starcof13
- Αποσυνδεμένος
- Junior Member
- Δημοσιεύσεις: 25
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 5
Τα πραγματα ειναι πολυ απλα εκεινο που θέλουμε ειναι ακριβή σχέδια
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dimiskav
- Αποσυνδεμένος
- New Member
- Δημοσιεύσεις: 14
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- OANNHSEA
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 713
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 101
dimiskav έγραψε: το ταμπελακι ειναι σβησμενο.
περιπου στα 6 kw το κοβω να ειναι. εχει μειωτηρα στης 170 περιπου στροφες.
το μοτερ δεν κολλαει.
πατιναρουν οι ιμαντες...
ο κοχλιας ειναι στα 97 mm και η εξοδος ειναι 80
το θεμα ειναι οτι μαλλον δεν εχουν σωστα σχεδιασμενο τον σημειο που ξεκιναει να μπαινει το υλικο της μπρικετας.
εκει που ειναι ο κωνος και μετα συμπιεζει...
τον εχουν 130 μμ στην αρχη για 9 εκ περιπου μηκος κωνου που καταληγει στα 80.
Πρώτον, τρύπα υπάρχει στην μπριγκέτα; Εάν όχι, κουράζουν το μηχάνημα, γιατί μπουκώνει στην είσοδο της συμπίεσης.
Δεύτερον, η ισχύς είναι πολύ μικρή... Τα κινέζικα για Φ80 δίνουν 18,5Κw!!! Άρα θέλει νέο κινητήρα, νέο μειωτήρα και φυσικά νέους ιμάντες...
Τρίτον, η είσοδος θα πρέπει να είναι το πολύ 30mm πιο μεγάλη από την έξοδο και ο κοχλίας το πολύ 10mm πιο μικρός από την είσοδο...
Εναλλακτικά: έξοδος Φ50, με είσοδο Φ86 και κοχλία Φ80...
Επιπλέον η μήτρα έχει εσωτερικά λούκια; Εάν όχι, θα πρέπει να κάνεις 8 λούκια των 12mm με το μισό ημικύκλιο στην είσοδο και να σβήνει στην έξοδο...
Πόσο κόστισε στα παλικάρια;
Όχι τίποτα άλλο, αλλά το κινέζικο μαζί με τους ελληνικούς φόρους κάνει περίπου 6.000 ευρώ....
ΥΓ
Αυτοί στο βίντεο που παρέθεσες starcof13 είναι κωλόγυφτοι...
Το μόνο σωστό που έχουν είναι ότι έβαλαν παράλληλα τον κινητήρα...
Υπάρχει και σύστημα που κόβει την μπριγκέτα αυτόματα και είναι πάμφθηνο.
Επίσης έχω σχεδιάσει και ένα με τρία στρογγυλά πριόνια (έμπνευση από Nielsen) που κόβει αυτού του είδους την μπριγκέτα και την κάνει ταμάμ για πελάτη...
Bellum omneum contra omne...
Θάνατος στους πετρελαιάδες!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dimiskav
- Αποσυνδεμένος
- New Member
- Δημοσιεύσεις: 14
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
ναι υπαρχει
Δεύτερον, η ισχύς είναι πολύ μικρή... Τα κινέζικα για Φ80 δίνουν 18,5Κw!!! Άρα θέλει νέο κινητήρα, νέο μειωτήρα και φυσικά νέους ιμάντες...
το μοτερ δεν σταματαει αλλα πατηναρουν οι ιμαντες.
Τρίτον, η είσοδος θα πρέπει να είναι το πολύ 30mm πιο μεγάλη από την έξοδο και ο κοχλίας το πολύ 10mm πιο μικρός από την είσοδο.
αυτο δεν το εχει σωστα.
μεχρι που θα ειναι ο κοχλιας?
θα ειναι και αυτος κωνικος?
Επιπλέον η μήτρα έχει εσωτερικά λούκια; Εάν όχι, θα πρέπει να κάνεις 8 λούκια των 12mm με το μισό ημικύκλιο στην είσοδο και να σβήνει στην έξοδο...
δεν εχει λουκια.
για πιο λογο γινονται τα λουκια?
Πόσο κόστισε στα παλικάρια;
Όχι τίποτα άλλο, αλλά το κινέζικο μαζί με τους ελληνικούς φόρους κάνει περίπου 6.000 ευρώ....
περιπου 3000 αν δεν κανω λαθος...
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- OANNHSEA
- Αποσυνδεμένος
- Platinum Member
- Δημοσιεύσεις: 713
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 101
Είναι ποτέ δυνατόν να σταματήσει το μοτέρ; Θα καεί!!!Δεύτερον, η ισχύς είναι πολύ μικρή... Τα κινέζικα για Φ80 δίνουν 18,5Κw!!! Άρα θέλει νέο κινητήρα, νέο μειωτήρα και φυσικά νέους ιμάντες...
το μοτερ δεν σταματαει αλλα πατηναρουν οι ιμαντες.
Για αυτό υπάρχουν οι ιμάντες και όχι απευθείας κίνηση!!!
Δεν υπάρχει αρκετή ισχύ από το μοτέρ, που μεταφέρεται στους ιμάντες και από εκεί στον κοχλία...
Η κωνικότητα του θα είναι ίδια με την κωνικότητα της μήτρας -10mm από το τέλος της εξόδου, και θα απέχει 5mm από τα τοιχώματα της μήτρας.αυτο δεν το εχει σωστα.
μεχρι που θα ειναι ο κοχλιας?
θα ειναι και αυτος κωνικος?
Για ανακούφιση... όταν ζορίζεται το έξτρα υλικό σπρώχνεται προς τα λούκια...δεν εχει λουκια.
για πιο λογο γινονται τα λουκια?
ΥΓ
Αυτός που το σχεδίασε, πόσο άσχετος ήταν;;;
Bellum omneum contra omne...
Θάνατος στους πετρελαιάδες!!!
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
- dimiskav
- Αποσυνδεμένος
- New Member
- Δημοσιεύσεις: 14
- Ληφθείσες Ευχαριστίες 1
Για αυτό υπάρχουν οι ιμάντες και όχι απευθείας κίνηση!!!
Δεν υπάρχει αρκετή ισχύ από το μοτέρ, που μεταφέρεται στους ιμάντες και από εκεί στον κοχλία...
οι 3 ιμαντες Α που εχουμε δεν ειναι αρκετη ωστε να σπρωξουν το υλικο προς την εξοδο και γι αυτο πατηναρη το μοτερ επανω στους ιμαντες...
αν το μοτερ ηταν μικρο τοτε θα κολονε.
στην περιπτωση μας δεν κολονει...
περα απο αυτο το θεμα μας ειναι οτι δεν εχουμε σωστη σχεδιαση στην μητρα οσο για το οτι ηταν ασχετος ο ανθρωπος που το σχεδιασε δεν ειναι κακο...
αν ηταν ολοι φωστηρες δεν θα χρειαζοταν να μιλαμε και να ανταλασουμε αποψης...
Η κωνικότητα του θα είναι ίδια με την κωνικότητα της μήτρας -10mm από το τέλος της εξόδου, και θα απέχει 5mm από τα τοιχώματα της μήτρας.
μηπως μπορεις να μου πεις και το μηκος του κωνου?
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.