Η υγραεριοκίνηση συμφέρει τελικά;

Περισσότερα
9 Χρόνια 5 Μήνες πριν #137448 από OANNHSEA
Πρώτον οι Mercedes δεν είναι βασιλιάδες της ασφάλτου - είναι σκουπίδια...
Δεύτερον το όχημα του 2009 γιατί το πήρες με βενζίνη; Το πετρέλαιο σε αυτό το όχημα είναι το ιδανικό και όχι γελοιότητες βενζίνη με υπερπληρωτή...
Τρίτον, είναι επιεικώς γελοίο να πληρώνεις ένα σωρό χρήματα για μία Mercedes και να θέλεις να της βάλεις υγραέριο... Εάν θέλεις μπορείς να δέσεις και 2 γαϊδούρια μπροστά και έτσι θα πληρώνεις μόνο σανό και φυσικά όχι φόρους...
Τέταρτον, πέταξε τα σκουπίδια με τροχούς που έχεις και πάρε αυτοκίνητα της προκοπής...

Bellum omneum contra omne...
Θάνατος στους πετρελαιάδες!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 5 Μήνες πριν #137451 από house
Απαντήθηκε από house στο θέμα Re:Η υγραεριοκίνηση συμφέρει τελικά;
oannhsea τα παραλές , ολοι μια μερσεντες θέλουμε πανω κατω .... τωρα εχουμε hyundai δεν βαριεσε !!! (εγω παντος λεφτα , για μερσεντες δεν εχω , αμα ειχα θα επερνα , αλλα θα ειχα και λεφτα για να αλλαξω το λαμπακι τις πλαφονιέρας ,που περνει μονο το δικο , αμα κανεις το λαθος να βαλεις δικο σου , σου αναβει ο εκγεφαλος ) {εξυπνα τα γερμανακια , και απορω πως βρισκει ο εκγεφαλος ακομα και τα λαμπακια , στα ιδια χαρακτηρηστικα .}
ειχα και εγω την απορια ποιο αμάξι εχει 45.000 χιλιαρικα ,χαχαχα
εκει που βαζω αεριο εχω δει και κατι θηρία μπροστα στο δικο σου , αρα υπαρχουν και χειρότερα !!!!
Ρε πανο , και μενα με αναβει το λαμπακι , γιατι ο λ διαβαζει άκαυτο ! Τη να διαβασει , αφου δεν ειναι για υγραεριο ειναι για βενζίνη !
Παρε και συ ενα obd2 και σβηστά μονος σου , αμα εισαι λαρισα , ελα να στο δανέισω να δεις πως δουλευει και αμα σου κανει περνεις και συ !
το λαμπακι επισης αναβει γιατι λεει log trim πανω απο 20 που δινει ο κατασκευαστης και μου το δειχνει σαν προβλημα ! Αλλα εγω καιω αεριο εκεινη την ωρα , τη διαβαζει το hyundai ενας θεος-μηχανικος ξερει !
μηπος ο oannhsea που το κατεχει , καταλαβαινει τη θελει να πει το log trim , kai to circuit slow response ???
Εγω το πειρα μεταχειρησμενο το hyundai matrix σε 1 χρονο εχω κανει 25.000 με καταναλωση 30ευρο 400-450 χιλιομετρα αναλογα τις μαγκιες ! Συνολικά γιατι ρώτησα τον προιν ιδιοκτητη , εχει κανει πανω απο 100.000 σε 3 χρονια , και το μονο που παει και φτιάχνει (εγω δεν πηγα ακομα ) ειναι η πίεση στον πνεύμονα και αλλαγή ενα φιλτρο χαρτακι !

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 5 Μήνες πριν #137453 από KERBEROS

Panos έγραψε: αγαπητοί συμφορουμίτες, θα ήθελα να σας παρακαλέσω να μην απαντάτε αν δεν γνωρίζετε, ή αλλιώς να απαντάτε μόνο αν γνωρίζετε. Η άγνοια ανάβει λαμπάκια. από ότι ρώτησα σε πολλούς φίλους που εγκατέστησαν υγραέριο, τους άναβε το πορτοκαλί λαμπάκι μηχανής, εγώ έβαλα τα ακριβότερα συστήματα της αγοράς. Το ρίσκο είναι μεγάλο και δεν αξίζει τον κόπο. είχα δυο βασιλιάδες της ασφάλτου, τώρα έχω δυο carα και κάνω στην άκρη όταν βλέπω i 20.


Συνεννόηση τσιμέντο...

Προδότης δεν είναι μόνον αυτός που φανερώνει τα μυστικά της πατρίδος στους εχθρούς,αλλά είναι και εκείνος που, ενώ κατέχει δημόσιο αξίωμα, εν γνώσει του δεν...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 5 Μήνες πριν - 9 Χρόνια 5 Μήνες πριν #137456 από Fokion

Panos έγραψε: αγαπητοί συμφορουμίτες, θα ήθελα να σας παρακαλέσω να μην απαντάτε αν δεν γνωρίζετε, ή αλλιώς να απαντάτε μόνο αν γνωρίζετε. Η άγνοια ανάβει λαμπάκια. από ότι ρώτησα σε πολλούς φίλους που εγκατέστησαν υγραέριο, τους άναβε το πορτοκαλί λαμπάκι μηχανής, εγώ έβαλα τα ακριβότερα συστήματα της αγοράς. Το ρίσκο είναι μεγάλο και δεν αξίζει τον κόπο. είχα δυο βασιλιάδες της ασφάλτου, τώρα έχω δυο carα και κάνω στην άκρη όταν βλέπω i 20.


Μηπως να αλλαξεις μαστορα.... καποιοι μαστορες κι οχι "μαστορες" ακομα και tFSI μοτερ δουλευουν σωστα....

ENERGY GP 8000 (X2) εφυγαν - απολυτα ευχαριστημενος
www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...mid=144&limitstart=0
ECOSPAR AUGIRA 23KW NEW ENTRY....
www.energ.gr/index.php?option=com_kunena...&id=59591&Itemid=384
Last edit: 9 Χρόνια 5 Μήνες πριν by Fokion.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 5 Μήνες πριν #137467 από OANNHSEA

oannhsea τα παραλές , ολοι μια μερσεντες θέλουμε πανω κατω ..

Δεν τα παραλέω: και να είχα τα χρήματα δεν θα αγόραζα ποτέ κάτι τόσο άχρηστο όπως μία Mercedes...
To πρώτο πρόβλημα το έγραψες:

αλλα θα ειχα και λεφτα για να αλλαξω το λαμπακι τις πλαφονιέρας ,που περνει μονο το δικο , αμα κανεις το λαθος να βαλεις δικο σου , σου αναβει ο εκγεφαλος

Πολύ ακριβή συντήρηση....

Τα πάντα τα διαλέγουμε με βάση τη λογική και όχι με βάση τις σκέψεις του κάτω κεφαλιού...

μηπος ο oannhsea που το κατεχει , καταλαβαινει τη θελει να πει το log trim , kai to circuit slow response ???

Έγραψα πιο πάνω ότι ακόμα και να πειράξεις τον εγκέφαλο του αμαξιού, αυτό θα συνεχίσει να δυσλειτουργεί. Γιατί; Για σκεφτήτε λογικά: που βρίσκεται ο αισθητήρας L και τι κάνει;

Bellum omneum contra omne...
Θάνατος στους πετρελαιάδες!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
9 Χρόνια 5 Μήνες πριν #137471 από erimitis
Λοιπον παιδες.Ειμαι απο τους πρωτους τις υγραεριοκινησεις με ενα Αβενσις 2007 1.6VVTI.Σκεφτειτε οτι το 2009 εβαλα εγραεριο στο αμαξι οταν ακομα ειχα 35.000 χλμ.Σημερα το αμαξι εχει 157 με υγραεριο.
Λοιπον το αβενσισ μου χτυπησε ενα κυλινδρο ομως ο ρυθμιστης-εγκατασταστης στην Αλεξανδρουπολη ηταν και ειναι για τα μπαζα.Κακω τοτε που δεν κινηθηκα νομικα.Δευτερον εβαζαγραεριο απο βουλγαρια με 0,26 λεπτα το λιτρο ναι καλα ακουσατε.Απο την στιγμη που το αμαξι παταγε εγναντια πηγαινα κατ ελαχιστον με 160 χλμ/ωρα.
Φετος μετα απο αλλαγη στο γκολφακι που εχω μοντελο 2002 εβαλα κινητιρα 2007 τοποθετησα αμεσα υγραεριο.Αυτο λεει πολλα οταν η επισκευη μου κοστισε 1300 ευρω.

Συνοψιζοντας.Το υγραεριο που τοποθετειται δεν ρυθμιζετε απο κεναναν μπαγλαμα σωστα.Ολοι περναν απλες τυπικες ρυθμισεις που τους δινει η εταιρια σε ενα CD. Αν γνωριζουν προκαλω οποιον θελει να μιλησουμε.Κολοκυθια ασχετοι.Μια επιφυλαξη για τον θεοδωρου.
Το αμαξι οπως σωστα αναφερθηκε διαθετει αισθητηρες Λ οι οποιοι μετρανε και στελνουν ολες τισ ρυθμισεις στον εγκεφαλο ο οποιος μεταβαλει την ποσοστητα καυσιμου στον κινητηρα και οχι μονο.
Μια παραμετρος του κινητηρα λεγεται Long fuel Term.τι κανει προσαρμοζει μετα απο τις μετρησεις των Λ το καυσιμο ωστε να ειναι η σωστη ποσοστητα.Σημειωση οτι ο εγκεφαλος δεν καταλαβαινει οτι καιμε αεριο αλλα αυτος ειναι φτιαγμενος για βενζινη.Αυτος ο συντελεστης Λ σε χαμηλες στροφες κανει μικρες μεταβολες και εχει μικρη αποκλιση μεταξυ αεριου και βενζινης.Σε μεγαλες ταχυτητες ομως το σφαλμα μεγαλωνει με αποτελεσμα να εχουμε τεραστιες αποκλισεις μεταξυ αεριο-βενζινας.Κανονας πρωτος λοιπον το αεριο ειναι για οικονομια και οχι για γκαζια.Αν θελετε γκαζια πατε σε καποιον να σας κανει ολο το χαρτι του αυτοκινητου απο την αρχη στον εγκεφαλο του αεριου.
Οσα αμαξια εχουν απλες βαλβιδες τοτε να ειναι σιγουροι οτι αν τρεχουν η αν εχουν χαλια ρυθμιση συντομα θα παρουν τον κυλινδρο στο χερι.Δευτερον ενα υγραεριο κινητο θα πρεπει να εχει περιπου 20% παραπανω καταναλωση απο την βενζινη εαν θελουμε να δουλεψει σωστα και να εξαλειψουμε το σφαλμα του Λ.Αλλιως οσους ακουω οτι με το υγραειο καινε ποιο λιγο απο την βενζινη να ετοιμαζονται για τορνο.
Λιπανση καλα τα λιπαντηρια αλλα ποσο λιπαντικο στελνουνε και σε ποιες βαλβιδες?Καλυτερα λοιπον η προσθεση λιπαντικου να γινεται στο καζανι του οχηματος με ειδικα σκευασματα(ενα πρασινο ακριβουτσικο μπουκαλακι).

Σε γενικες γραμμες βρισκουμε εναν εγκαταστατη που ξερουμε οτι εχει τοποθετηση σε καμποσα αυτοκινητα ομοια με το δικο μας και προχωραμε σε τοποθετηση υγραεριου.Το βασικοτερο επειδη ζουμε στην χωρα της αρπαχτης και μεσα σε 3 χρονια γιναν ολοι εγκαταστατε ςυγραεριου δεν τρεχουμε οταν εχουμε υγραεριο ουτε κανουμε αποτομα φορτωματα στις ταχυτητες.

Οσοι θελετε να με ακουσετε δεν θα χασετε οπως σας ειπα επαθα ζημια περιπου μετα απο 30.000 χιλιομετρα και τωρα εχω κανει πανω απο 100.000 με υγραεριο.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτριος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.099 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ