Ελαττωματικό air-condition Samsung - Οδύσσεια επισκευής...

Περισσότερα
10 Χρόνια 8 Μήνες πριν - 10 Χρόνια 8 Μήνες πριν #107733 από andros
spiross συμφωνω με τον jps απολυτα. Επιπλεον θα σου ελεγα να ριξεις και κανα γαλλικο στον υπευθυνο γιατι με την ταλαιπωρια που εχεις τραβηξει και πολυ κρατηθηκες. Και θα σε συμβουλευα να ζητησεις αλλον τεχνικο απο την εταιρια αφενος για να τους δειξεις ποσο γελοιοι ειναι και ποσο σε εχουν ταλαιπωρησει οι προηγουμενοι και αφετερου θα σε φλομωσουν παλι στις μπουρδες για να καλυψουν την ασχετοσυνη τους (δεν μπορουν να ξεχωρισουν τον ηχο της φτερωτης απο την δονηση στο συναζι, που θα μπορουσες καλλιστα πρωτα να βαλεις σινεμπλοκ στην βαση). Καλο κουραγιο και να θυμασαι την πολλη ευγενια καποιοι την εκμεταλλευονται σαν αδυναμια και ανοχη.
Καλα ξεμπερδεματα
Last edit: 10 Χρόνια 8 Μήνες πριν by andros.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 8 Μήνες πριν #107741 από spiross
Δυστυχώς εδώ στην Ελλάδα έτσι είναι την πολύ ευγένεια την θεωρουν αδυναμία. Θα τους πάρω από αύριο και θα απαιτήσω αλλάγή αν είναι γιατί δεν ξέρω και αν είναι γενικά πρόβλημα της φτερωτής αφού όταν βάζεις τον ανεμιστήρα χωρίς να λειτουργεί το aircodotion δεν κάνει κάποιο θόρυβο.
Βλέπω πάλι μλκ να κάνει ο τεχνικός δλδ να το βάζει και απλά να συνεχίζει τον ίδιο θόρυβο.
Τι να κάνω να τον αφήσω να φάει τα μούτρα του η να το τραβήξω μόνος μου αυτό είναι το δίλημμα που έχω.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 8 Μήνες πριν #107748 από dimlyk
δεν θα σχολιασω τα κακως κειμενα με τις "αντιπροσωπιες" που σε πολλες περιπτωσεις πλεον δεν υπαρχουν
θα υπενθιμισω μονο .
ο πωλητης ειναι συνυπευθυνος για την εγγυηση
για βοηθεια υπαρχουν οι γραμμες καταναλωτων
και προσοχη στο χρονο επισκευων (καποια στιγμη η εγγυηση ληγει)
επισης καλα ειναι να μαθουμε να απαιτουμε κι οχι να παρακαλαμε
καλη τυχη :)


Η δυστυχία αυτού του κόσμου είναι ότι οι ηλίθιοι είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση
Αγάπα τους εχθρούς σου - αυτό θα τους τρελάνει

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 8 Μήνες πριν #107752 από nikkal
Δυστυχώς, η συγκεκριμένη εταιρεία δεν είναι και η πιο αξιόπιστη....

Τα περισσότερα προϊόντα αλλαγής που προέρχονται από αντικατάσταση, είναι επισκευασμένα, refurbished.
Εκτυπωτής της συγκεκριμένης εταιρείας, μετά από αλλαγή ενός toner, μόλις τελείωσε κι έπρεπε να αλλαχθεί με καινούργιο, έπρεπε να πάει στο service για reset. Τον πέταξα και πήρα έναν άλλο. Είμαι στο 4ο toner από τότε.
A/C 12αρι, στον 3ο χρόνο μου έκαψε εξωτερικό μοτέρ.
A/C 24αρι, στον 27 μήνα, με το που έληξε η εγγύηση δηλαδή, καίει πλακέτες. Επισκευές, ασύμφορες.
A/C 9αρι, ευτυχώς δουλεύει ακόμα. Κάνει το ίδιο θέμα με σένα, δηλαδή ακούγεται ένας θόρυβος από τη φτερωτή του ανεμιστήρα της εσωτερικής μονάδας. Το δικό μας, ή δεν είναι τόσο έντονο σαν το δικό σου, ή το έχουμε συνηθίσει.
Κάνω το λάθος κι αγοράζω μειοδοτικά (ενω την είχα διαγράψει την εταιρεία από τις επιλογές μου) ένα κινητό τηλέφωνο για τον αδερφό μου. Με το που το πήρα, δεν έβρισκε σήμα. Την άλλη μέρα στο κατάστημα για αλλαγή.
Φίλος, αγοράζει τηλεόραση. Με το που τη στήνει στο σπίτι του, δεν είχε φωνή. Ευτυχώς, του την αλλάξανε από το κατάστημα με άλλη μάρκα.
Τυχαία περιστατικά? Ίσως. Το θέμα είναι ότι για μένα, δεν υπάρχει η μάρκα.

Καλά ξεμπερδέματα και υπομονή.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": gregory_sap

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 8 Μήνες πριν #107756 από spiross
Με τόσα προβλήματα που ακούω συνέχεια και από γνωστούς ότι υπάρχουν εδώ στην Ελλάδα με τις ηλεκτρικές συσκευές έχω αρχίσει να σκέφτομαι μήπως μας φορτώνουν σαβούρα προιόντα δλδ αυτά που δεν περάσαν τα quality test και απλά τα φέρνουν να τα διαθέσουν εδώ σε έμας τους Ελληνες. Πήρα τηλεόραση plasma πέρσι samsung από media markt και έχει μια αχνή κηλίδα στο κάτω στην τηλεόραση. Φυσικά δεν μπήκα καν στην διαδικασία αλλαγής γιατί δεν το προσέχεις και πολύ αλλά λες για το γμτ.
Δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλιώς,
Για τα aircodition της sasmsung από τι μου είπε ένας γνωστός ψυκτικός είναι φασον προιόντα δλδ δεν τα φτιαχνει η samsung στα εργοστάσια της αλλά πάει σε κάτι απίθανες κινέζικες εταιρείες με τα σχέδια που θέλει και τους τα δίνει και τα φτιάχνουν αυτοί. Και η LG το ίδιο κάνει.
Η μόνες που τα φτιάχνουν σε δικά τους εργοστάσια είναι η mitsubishi, toyotomi και η daiken. Βλέπεις δεν έκανα καμια έρευνα αγοράς πριν το αγοράσω και την πάτησα :(.
Τώρα θα δω τι μπορώ να κάνω. Πάντως και το electroworld το ηλεκτρονικό κατάστημα του κοτσόβολου δλδ δεύτερη αγορά που κάνω και η δεύτερη με ελαττωματικό προιόν.
Πρίν κανα χρόνο είχα πάρει ένα blueray και μου είχε βγάλει πρόβλημα και όταν απαίτησα και μου φέραν άλλο για αντικατάσταση και το δεύτερο είχε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα(αναβόσβηνε η συσκευή και στο τέλος έσβηνε)
Τελικά το πήγα στο service και το φτιάξανε. Γιαυτό είμαι επιφυλακτικός για αντικατάσταση. δλδ αν μπορούν να το φτιάξουν και μετά να δουλεύει ας το φτιάξουν τι να πω..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Περισσότερα
10 Χρόνια 8 Μήνες πριν #107757 από chris lam
Φίλε μου παίρνεις ένα τηλ στην εταιρεία και απαιτείς αντικατάσταση και άμα σου πουν μα μου τους λες κύριοι τα μηχανήματα σας στις προδιαγραφές έχουν στάθμη θορύβου αυτό είναι πάνω από την αναγραφόμενη οπότε η το αλλάζετε η παίρνω τηλ στο συνήγορο του καταναλωτή και σας κάνω καταγγελία και το κοινοποιώ στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Και αν κάποιοι φύγαν από τη ζωή σου, σε βλέπουν απ’ το club του παραδείσου, ΑΕΛ θυμήσου, πάντα μαζί σου, βασίλισσα σε θέλουν κι οι νεκροί σου…

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.070 δευτερόλεπτα
Powered by Kunena Φόρουμ